Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-19, 06:34   #61

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Tråkigt när hästar får feber när man fick 12
Gammal 2015-12-19, 10:23   #62

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Spring Erom blir denna veckas On Hold, om än dock inte lika stor. SS och Snoken har honom som spik. Någon fler tipstjänst som ni vet om?

Allt detta för att han såg fin ut förra starten som femma, även det i ett relativt billigt lopp, och att han kanske kommer till spets. När vann Spring Erom ett bra lopp senast? 2-3 år sedan? Han levererar inte ens längre i billiga lopp. För mig känns han inte alls het så länge han står över 10%.

Senast redigerad av oggeb den 2015-12-19 klockan 10:26.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 10:36   #63

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Alla är väl ense om att Seedorf OMF fick straff mot öppet mål. OMF riskerar väl dock att bli lite het och på det så får han inte bli mer än en utgång på systemet. Att bli het över 2640 känns långt ifrån optimalt och det finns flera dugliga hästar med där bakom som dessutom är spelade till vansinnigt låg procent. Dimitri, Tor Mento, Coco, Piraya och möjligtvis Askö Q (duglig häst men dåligt ekipage) kan alla vinna om det strular för Erik.

Roses Glory blev väldigt mycket mindre intressant efter att ha lyssnat på Goopen. Att han ska köra i ledningen gör att det kommer öppna upp massvis och det finns många roliga skrällar i detta lopp; Adielsson, Kihlström, Untersteiner och Ohlsson handlas till sammanlagt 13%. Har vi inte lärt oss någonting från förra veckan..?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:04   #64

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Spring Erom blir denna veckas On Hold, om än dock inte lika stor. SS och Snoken har honom som spik. Någon fler tipstjänst som ni vet om?

Allt detta för att han såg fin ut förra starten som femma, även det i ett relativt billigt lopp, och att han kanske kommer till spets. När vann Spring Erom ett bra lopp senast? 2-3 år sedan? Han levererar inte ens längre i billiga lopp. För mig känns han inte alls het så länge han står över 10%.
Även travtjänsten spikar. Någon som har koll på Spelvärdes drag i första?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:09   #65

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg

Det finns en klar skillnad. On Hold hade aldrig mött ett guldfält tidigare. Senast var det ett gäng där det kryllade av hästar som vunnit i guld under året, Arazi, Thai, Royal, Dreams. Dessutom deltog grundklassiga hästar som Orali och Kadetten.

Nu består guld av ett gäng utfyllnadshästar för klassen. Med tanke på att Spring Erom såg ut som ett fulltankat monster över upploppet senast, så kan jag förstå deras ställningstagande.

Med det intrycket i minne, så borde spurten bita bra vid resa bakifrån. Spets är nog inget måste för att blanda sig i striden.

En rolig spik som hämtad ifrån lopparkivet. En trevlig 3:e-handare att ta ställning för, helt enkelt. Om jag vore tvungen att spika i just det loppet, så hade jag också testat kombinationen formintryck-Goop.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:10   #66

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2737
Standard

Skulle tro att deras drag är 2 Goldomaster.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:18   #67

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tråkigt när hästar får feber när man fick 12
Sjöden får till det:
"Till sist några rader om djurskydd, aktualiserat av fredagens solvallatävlingar och av granskande SVT-journalister: Få saker är så skadligt för en hästs hälsa, som att lottas till spår 12. Statistik (avslöjande på sidan 30 i Statistikbibeln!) visar att de som lottas till fina siffror som 1 och 5 i princip aldrig blir sjuka alls, medan de som fått bricka 12 drabbas av krämpor i häpnadsväckande omfattning. På sidan 172 kan man läsa om det effektiva vaccin man utarbetat i USA!"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiken64 (+15), SO (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:34   #68

Standard

Har sågat 11.Prince Tagg alla lopp efter elitloppet då jag tyckte att hästen inte hade där och göra men det var ju folkets häst därför var den med.
Men nu är känslan att hästen har vaknat till liv vid 9års ålder och kan va skrällduglig i ett mycket klent guldlopp.

Jag vill ju inte bara tro att Karlstedt tar ut den för nöjes skull då det är hemmabana,utan att stallet har lite stallform också.

Den finns med på bongen som en riktig susare.
Gammal 2015-12-19, 11:46   #69

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Nu överdriver du lite.
Håller ej med. Jättefin häst med fin aktion och inställning.
Tycker absolut Joe Martini ser ut som en häst som kan bli något i framtiden.
Däremot skall den absolut garderas nu, p g a orutin och ej van vid distansen.
Om du finner Joe Martini som en riktigt bra V75-favorit, så måste du även ha en klaring till V65 på Östersund, väl?
I avd IV startar nr 9 Reorder, 6:e-handare till 9%, som var bra mycket vassare än Joe senast! Det var imponerande.

Bara att spika!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:47   #70

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Mitt bolagssystem .
Egentligen vill jag helgardera några lopp med byngliga favoriter. Därför blev det tre spikar och hopp om att jag får med skrällarna.

1) 6 r9-5 (köper inte speltjänsternas haussning av den gamla slitaren 5s pånyttfödelse. Hans lopp i år visar att han passerat "Bästföredatum" även om det ibland går att dricka sådan mjölk. 6 brukar slå 9 i inbördes möten. Spikar urstarke finnen 6 med Jorma.)
2) 7 r5-6 (7 var jättefin hos PU men något gick snett i maj. Veijo har hittat nyckeln.)
3) 3,4,5,6,7,9,11 r1-8 (för den som går kort streckas 4 och 11. Lärlingslopp garderas.)
4) 2,5,6,10,11,13 r7-3 (storfavoriten 5 imponerade inte senast. 2 är ett måstestreck. 11 kan få drömstart från springspår på tillägg. Gardera med många.)
5) 1,2,4,5,6,7,9,11,12 r8-3 (hade helgarderat om budgeten tillåtit. Förstahäst är 12.)
6) 6 r1-9 (straffspark för hetsporren 6. Erik fixar biffen.)
7) 1,2,3,4,5,6,7,10 r12-11 (svår avslutning. På DD tar jag 10, som Björn - och Huselius - låter konfidenta på.)

Kostar 1512:-. God Jul!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 11:55   #71

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Garderar rejält i avd 1, vill se Spring
Erom prestera något av värde i
flera lopp, innan jag skulle våga
spika. Kusen har agerat utfyllnad
allt för länge, för att jag skall bli
frälst av senaste intrycket.

Skall Eromen vinna i guld, så är
det i eftermiddag, med tanke på
den låga klass loppet håller.

En gardering bland många.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 12:01   #72

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Är det bara jag som tycker det är helt sjukt att Roses Glory är över 60% och ensam på tvåsiffrigt?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 12:09   #73

Standard

När Veijo säger att han tryckt grönt om han hade varit med vass eller kass då är det inte så konstigt att den blir högprocentare.
Gammal 2015-12-19, 12:10   #74

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8146
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Är det bara jag som tycker det är helt sjukt att Roses Glory är över 60% och ensam på tvåsiffrigt?
Absolut inte! Och nu när Goopen är inne på att svara så känns breda penslen desto mer motiverad, de flesta känner till att 15 Joy Ribb är en spurtare av rang och när det verkar som att det kan bli körning är hon är ett av många måste-streck på min kupong där jag målar på ordentligt 7-9-2-5-15-13-12-6
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 12:12   #75

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tjacko Zaz är spännande till låg procent. Krävs dock en del flyt men det är inbakat i procenten.

Sen tycker jag Diggers Elias är mycket intressant i första dubbeln trots att han möter en kanon i Seedorf. Seedorf var trots allt nära torsk sist det var 2640 m och Diggers Elias har en riktigt galen formtopp så varför inte? Vi talar om 2 %, sjukt kul drag!
Håller med Diggers hade vunnit sist med tidigare lucka, som sagt hysterisk form och är den i loppet med flest segrar på lång distans, 7 st. Är dessutom väldigt snabb ut, spets o släpp lucka till slut, kanske.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td