Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-15, 19:55   #31

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Eskilstuna
Tisdag 2015-12-15
Start: 19:25
Kostnad: 320,00 kr
AVD HÄSTAR
1
123567910
2
123568910
3
1YOG​GI ​COM​POS​ITE​
4
234910
5
2MEL​LBY​ AP​OLL​O
6
1GOS​SIP​'S ​CAS​H
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:58   #32

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Fy fan vilken lus Björn hade. Torbjörn vet jag inte ens om han deltog i loppet?
Borde ha tagit Uffe istället även fast dom låg lågt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:59   #33

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag undrar om IQ-nivån på Eva Idemyr ens är mätbar, helt otroligt att man lyckats hitta en så korkad brud till rollen som programledare.
Själv är jag glad bara jag slipper se det sämsta i hela travvärlden i studion dvs Malla...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+5)
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:00   #34

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Stekel, härligt när vi har olika uppfattningar, du tycker Svedberg är en medioker kusk, jag vidhåller att Tillman är det, otroligt överskattad. Svedberg har nått upp till 15% segrar i år medan Tillman har mäktat med blygsamma 7%........
Du kan väl inte på allvar mena att Svedberg är bättre att köra än Tillman? Den ena kör 10 gånger mer och av blandad kvalitet naturligtvis. Den andra kör idel topphästar han har i sitt stall han fått i knät. Startar bara när det är påställt för att behålla sina fina siffror. Så där har du förklaringen till siffrorna om du undrade.

För att Svedberg ska vara bättre ska han vara en väldig talang samtidigt som Tillman är fullständigt talanglös. Men jag har sett mellan raderna på dina inlägg tidigare att du inte verkar ha mycket till övers för att kvinnor ska vara bra på så mycket mer än en sak. Antar att det ligger till grund för den här slutsatsen du dragit och inte så mycket mer noggranna analyser...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:01   #35

Manprinsens avatar

Standard

Tillman har i alla fall kört Elitloppet och det måste ju väga en del mot Svedbergs meriter.
Gammal 2015-12-15, 20:03   #36

Stekels avatar

Standard

Citat:
Jag undrar om IQ-nivån på Eva Idemyr ens är mätbar, helt otroligt att man lyckats hitta en så korkad brud till rollen som programledare.
Oj, där kom det som ett brev på posten en kommentar som illustrerade min poäng. Spelar nog ingen roll vilken tjej de satt där, du hade klagat ändå. Letar jag i historiken hittar man säkert ett ton skit du slängt på Tess när hon satt där. Själv fattar jag inte vad killarna som sitter i den rollen är så mycket bättre på?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-12-15, 20:08   #37

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Oj, där kom det som ett brev på posten en kommentar som illustrerade min poäng. Spelar nog ingen roll vilken tjej de satt där, du hade klagat ändå. Letar jag i historiken hittar man säkert ett ton skit du slängt på Tess när hon satt där. Själv fattar jag inte vad killarna som sitter i den rollen är så mycket bättre på?
Asså just Eva känns kanske lite "blåst". Hon har väldigt ofta kommit med korkade frågor och kommentarer. Men däremot måste det sägas att hon säkerligen är ombedd att ställa de frågorna. Eller så ställer hon dem för att hon tänker såhär "Jag skall underlätta för den lite mindre kunniga travpubliken".

Men det känns som att hon inte behöver göra det.

Va gäller Tess osv är det väl uppenbart att de vill locka till sig publik pga hennes fantastiska skönhet.

Tycker dock det är trevligt att ha något fint att titta på i tv-rutan.

Jag menar Widman kan missar ju hästens namn vart annat gång. Han uttalar ju alltid fel haha...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:08   #38

Manprinsens avatar

Standard

Fattar inte varför alla gnällde på Tess, hon var duktig som programledare och det grannaste jag sett i travsammanhang sen Adam var länsman. Det är väl ändå bisittarna/experterna som ska stå för expertisen, inte programledaren. Tyckte hon skötte sändningarna på ett sakligt och professionellt sätt.
Gammal 2015-12-15, 20:10   #39

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61691
Standard

Ha ha. Slog precis på ATG live. Vad ser man ? Trav från en småbana i Norge i så tät dimma att man inte ser en häst i ATG lives huvudkanal. Man drömmer redan om våren och bättre travsport igen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:12   #40

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fattar inte varför alla gnällde på Tess, hon var duktig som programledare och det grannaste jag sett i travsammanhang sen Adam var länsman. Det är väl ändå bisittarna/experterna som ska stå för expertisen, inte programledaren. Tyckte hon skötte sändningarna på ett sakligt och professionellt sätt.
Exakt! De är inte där för att kunna trav. Nu när jag kollade om jag hade rätt om tomtom (vilket jag ju hade såklart) ser jag att han kanske missförstått eftersom han faktiskt ger cred till några kvinnor i sina kommentarer. Men tonen är fan riktigt förkastlig...

Citat:
Citat:
Jo, givetvis kan han det, Tess är ju så patetisk så det finns bara inte
Citat:
Tess Uhlander för fan, skaffa dig ett jobb som du klarar av så att vi som gillar trav slipper höra ditt meningslösa pladder och inlärda floskler
Citat:
Nån klok person som kan förklara vad bimbon Tess Uhlander tillför i studion??? Ja, mer än möjligen nåt snyggt att titta på för de övriga som jobbar i sändningen
Citat:
Jo, vacker att titta på kanske, för övrigt tillför hon knappast något, bara ytterligare en i raden av alla bimbos som Kanal försöker få in i sändningarna i nån sort missriktad jämställdhetsiver. Men man får väl vara glad så länge vi slipper Eva Idemar, det sämsta som någonsin har förekommit i en travstudio.
Det har ju funnits ett par duktiga tjejer, bl.a. Paula, även Åsa Elmroth är helt ok. Men dom får väl inga uppdrag längre när man har hittat nya " profiler" . Om de kan något om trav verkar vara det minst intressanta när man castade....
Citat:
Vilken tur, så nu har hon givetvis svaren på hur alla loppen kommer att sluta. Underbart att man fiskar fram såna travorakel hos kanal 75......

Edit: Ser att Trav 365 redan har utsett henne till "Trav-TV:s nya stjärnskott.
Här kommer ett litet smakprov:" – Jag har suttit och slagit på hästarna och kollat lopp i arkivet, en del är streckade men en del sticker också ut. Jag vet inte om det är jag som är dum i huvudet, eller om jag hittar bra skrällar."

Hoppas att hon inte vill att vi ska svara på den frågan utan att den var retorisk.......

Gammal 2015-12-15, 20:13   #41

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52722
Standard

Citat:

Min åsikt om Ulander och Idemar står kvar.Ingen av dem har (har haft) något att tillföra så epitetet överflödig står jag för.
D.Olsson, Widman,Lillieborg m.fl. har förr suttit ensamma i rutan och klarat det utan problem.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:14   #42

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Haha, visst är hon inte den skarpaste kniven i lådan. men ändå lite roligt att hon försöker lätta upp stämningen i studion emellanåt

Widmans sändningar hade ju vart ännu tristare utan henne iaf! Malla håller jag helt med om.. Hur fan är det möjligt att dom har han på normalt bra sändningar som V75 och fredagslunchen. Där måste ju fan ATG skämmas rejält! Malla måste ju ha hållhakar på alla som bestämmer!!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:17   #43

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Min åsikt om Ulander och Idemar står kvar.Ingen av dem har (har haft) något att tillföra så epitetet överflödig står jag för.
D.Olsson, Widman,Lillieborg m.fl. har förr suttit ensamma i rutan och klarat det utan problem.
Ja men du jämför ju äpplen och päron. De där killarna är där i egenskap av travexperter, Ewa och gänget är programledare/bollplank. För övrigt tycker jag Tess var bäst av alla i den grenen, det gick inte en sekund innan hon kastade på dem nya frågor och de var ganska relevanta och vettigt ställda vill jag minnas.

Jävligt off topic kom vi nu...

Gammal 2015-12-15, 20:26   #44

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52722
Standard

Jag jämför absolut ingenting - du gör!!!
Jag jämför inte bisittaren (programledaren,bollplanket) med en som skall vara initierad i travet. De jag nämnde behövde ingen jämte sig för att klara av sitt uppdrag.Punkt.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 20:28   #45

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Haha, visst är hon inte den skarpaste kniven i lådan. men ändå lite roligt att hon försöker lätta upp stämningen i studion emellanåt

Widmans sändningar hade ju vart ännu tristare utan henne iaf! Malla håller jag helt med om.. Hur fan är det möjligt att dom har han på normalt bra sändningar som V75 och fredagslunchen. Där måste ju fan ATG skämmas rejält! Malla måste ju ha hållhakar på alla som bestämmer!!
Jämställdhet och mångfald inga begrepp som fanns förr. Men vågar lova utan att ha sett statliga ATGs styrdokument och dyl att dessa termer finns med någonstans . Det handlar då för ATG och kanal 75 om en jämn fördelning av kvinnor och män och att fler personer med utländsk bakgrund ska synas i rutan för att spegla hur Sveriges befolkning ser ut. Malla har väl utländsk bakgrund och Sverige håller på att förändras dramatiskt när det gäller andelen medborgare med utländsk bakgrund. Därmed ska det också synas i tv rutan i ATG live. En allt vanligare term i offentliga organisationers övergripande mål är följande "andelen anställda med utländsk bakgrund ska motsvara befolkningsfördelningen".
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td