|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Rina Chen Hai - Bra med framspår, favoriten är alldeles för mycket spelad, van riktigt tufft motstånd, gått bra på Jägersro och i övriga Sverige tidigare, lopp i kroppen. Spelvärd! McSpirit - Riktigt bra tvååring, inte behövt tömma sig någonting och har en riktigt härlig utvecklingskurva som pekar spikrakt uppåt, mycket bra intryck i dels lopp men också provlopp på Jägersro 26/11 då han plockar ner Grandic som är mycket mer rutinerad hur enkelt som helst till slut. Andra ytter, rygg på Deimos Racing, och förbi de till slut? Idé! Lavendel Girl - Kolla hur förbättrad hon var senast! Johnny och hans egna bike igen och sitter bra på det direkt. Favoriten vann i ett riktigt skräpgäng senast och vinner inte om de inte låter henne komma till spets och ligga där i lågt tempo. Förhoppningsvis svarar Peter med Staro Inlines, då tror jag Johnny kan svepa förbi de till slut. Idé! Vivo Per Lei - Ruggigt vass på Jägers, inte helt otänkbart att Johnny hittar spets (riktig toppchans i så fall) då han är snabb ut från volten. Står bra inne i loppet och där är ingen konkurrent som riktigt imponerat. Ja, Shogun DK men där är det ju spår 5 och Pilenberg själv som kör. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Klart , men finns andra lopp med stor skrällpotential vilket gör att spika Bryssel till 20% inte är aktuellt då jag tror Bryssel är bästa hästen, bara läget emot. Dock högst oklart hur snabb Bryssel är från start så det kanske var bästa tänkbara läge när loppet är över, för ingen slår Bryssel om den får fritt eller ledningen. Tror jag iallafall. Då är Ultimate Wine tillexempel en sämre favorit enligt mig, då jag tror ludde får för sig att sitta i ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Då är det ju värt att spika om du tycker så, men värderar Secret lane och Bryssel som bättre förslag.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kan inte hålla med om att Romeus är så enormt intressant. Den har agerat segt och varit ok men inte mer under hela tiden. Anar ingen formförbättring, näst sist kunde han knappt ta sig förbi en dödenstravande (och kraftigt försämrad sen han kom till Walmann) RG's Thunderbolt. Senast hoppade allt och han slog av Shafina Hanover. Det är inget som imponerar på mig.
Letar man motbud mot Bryssel är Twister Bi mycket roligare enligt mig. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ettan spetsar och jag hoppas dom svarar! Fint värde på den och om den blir manglad så vinner Untersteiner! Lås på dom två!
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Angående Romeus så small hjulet 25/10 och slangen lindade in sig i hjulet, senast tappade han en sko. Näst senast mäktade han inte med kanonen Timbal och behövde säkert loppet i kroppen då. Men visst, han kan fela och va sjuk
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mitt utgångstips är att han torskar. Sen om det är punktering eller att Örjans handskar ramlat av som vållar förlusten vet jag inte.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kommer ihåg att Björn sa inför senaste starten på Örebro att Bryssel är mycket vassare utan skor. Kan vara värt att tänka på.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Är Augustus F en bra spik?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Är det bara jag som inte kan sluta tänka på Rataxes när jag ser Hans-Owe Sundberg?? Ledsen för väldigt off topic men det är en ärlig fråga, ska rädda upp det med någon liten analys sen...
Rataxes när han är snäll alltså såklart!
|
|
|
|
|
|