Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-20, 16:37   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

V75 Tillsammans


Vårt bolag WINNER TAKES ALL kan ta emot ytterligare medlemmar.

Vi är 26 nu och vi får ju vara 30 st

Mantorps 75;a gav 3480 till bolaget (2x6 och 51x5 rätt). Vi har haft 31 st SJUOR sedan vi startade (dock inklusive en flerkupong x 20!)

Oftast kör vi 1-2 spikar och utgångshästar i 2 lopp, ibland flera i samma lopp.

Maila mig så får du en inbjudan/SO

[email protected]



Just nu 12.46 är vi fullt antal medlemmar, men det går ju att ställa sig i kö och vi ska se om någon är intresserad av hoppa av!

Senast redigerad av SO den 2015-12-21 klockan 11:47. Anledning: fullt antal medlemmar
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 21:03   #2
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Hej Sven Olof. Jag har en några frågor, hur mycketk ostar en andel? Hur många andelar kan man köpa? Är ett system fördelat över alla andelar som köps varje omgång eller gör man fler system?
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 21:30   #3
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Hej Sven Olof. Jag har en några frågor, hur mycketk ostar en andel? Hur många andelar kan man köpa? Är ett system fördelat över alla andelar som köps varje omgång eller gör man fler system?
Ganska vettiga frågor. 100 kr/andel, man får köpa högst 3

Systemet ()-en delas givetvis på antalet köpta andelar. Sällan jag gör ETT system, utan tidigare har det oftast varit EN SPIK och TVÅ AV TRE, dvs utgångshästar i tre avdelningar, ibland flera U hästar i nån avdelning = 3 system och blir det några kronor över så får man ju lämna ett fjärde system också. Mejla mig så kan jag bjuda in dig och då får du ju se hur tidigare system såg ut. Med vänlig hälsning /SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 22:39   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fortfarande 1 system alltså. Men utskrivet på 3 olika kuponger. Bara så ingen blir förvirrad.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-21, 08:05   #5
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fortfarande 1 system alltså. Men utskrivet på 3 olika kuponger. Bara så ingen blir förvirrad.
YES

Typ Med AA menas att det är flera U hästar i ett lopp t ex
och B kan vara 5-10, ibland mera, garderingshästar. Blir ganska bra täckning
och då gäller det bara att spiken (eller om 2 spikar) och de matematiska loppen går in. ok?

AA
A
B

AA
B
A

B
A
A
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 17:00   #6
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

hej jag är nog intresserad av att vara med. Har dock ingen aning om hur atg tillsammans fungerar.

Frågor:
Hur fördelas vinster mellan deltagarna? Är det någon lägsta summa för utdelning. Fördelas vinsten automatisk genom ATG?

Måste man själv aktivt köpa en andel varje vecka eller dras det auto?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-04, 17:23   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
hej jag är nog intresserad av att vara med. Har dock ingen aning om hur atg tillsammans fungerar.

Frågor:
Hur fördelas vinster mellan deltagarna? Är det någon lägsta summa för utdelning. Fördelas vinsten automatisk genom ATG?

Måste man själv aktivt köpa en andel varje vecka eller dras det auto?
Dina frågor besvaras här: https://tillsammans.atg.se/vanligafragor/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td