|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Puhhhh!!!
Farligt lämna tolvan.... Men Jens Laursen? Vilket klapparsel!
|
|
|
|
#62 |
|
iskall holmskov
underbar räddning på upploppet
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nu har man tabbat sig med sista knåpandet med utgångarna i två lopp. Får hoppas att det klaffar bättre i nästan, känns som bra outsiderutgångar med Mercan och Mahony iallafall. Båda ser ut som en bra platshäst också som oddsen ser ut nu!
|
|
|
|
#64 |
|
Mycket hög V64-omsättning idag!
10,2 miljoner. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ja och bara 2,5 av dem från igår. Har folk fått lön eller? Kanske är några megamultibongar som ligger bakom? Men då borde väl streckningen se lite märkligare ut kan man tycka...
|
|
|
|
#66 |
|
Bra så! Då ska vi se om Carame har den form som behövs.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Gav den chans på v4 istället! V4 Inlämnat: 2015-12-21, 20:00 Färjestad Måndag 2015-12-21 Start: 20:09 Kostnad: 140,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5, 8, 10, 12 (3) 2: 6 Rosy Lor (9) 3: 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12 (1) 4: 2, 9 (4) 5x1x7x2 = 70 rader. 70 x 1 x 2,00 kr = 140,00 kr. Totalt: 140,00 kr.
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
V4 är exakt som min
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Skit att de snackar ner Goops nu när man tänkt sig att gå emot...
|
|
|
|
#71 |
|
Jag har en rak DD även på mina spikar: 4-9. Så allt eller inget.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Det är en sanslös skillnad på omsättning i alla fall med jackpot på V64. En vanlig måndag utan jackpot ligger väl omsättningen på 5 mkr. Min gissning är att det finns många storbolag från de alltmer framgångsrika amerikanska paribet som lastar in på V6 vid jackpot för vanliga spelare borde inte öka omsättningen så mycket. Det är inte sporten som lockar i alla fall för mest skräplopp vad jag kan se på kvällens meny. Ska kolla did loppen nu. Kom hem sent i kväll.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Det var ju fan att hon inte kunde ta ner invändig häst.
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
|