Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-15, 09:41   #1
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 125
Sharp$: 2069
Standard

Kalmar lunch-V65


Michelangelo Ås har imponerat stort i sina 3 senaste starter. Bör vinna även från dödens idag.
macken11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 09:43   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37737
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av macken11 Visa inlägg
Michelangelo Ås har imponerat stort i sina 3 senaste starter. Bör vinna även från dödens idag.
Den och Secret Lane ser rätt klara ut.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 10:26   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Norrlandshärdade R Bergh åker till Kalmar för fredags V65a

Solvallatränarna gnäller om de måste åka till Mantorp - Eskilstuna Gövle eller Örebro för V64
och SÅ MELANDER, han ser väl helst att tävlingarna går på hans camp?
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 10:37   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Michelangelo Ås håller jag med om bör ha toppchans. Trodde den skulle bli mycket mer spelad, nu spelvärd spik, minst 50 % vinstchans. Slår gänget från dödens.

Secret Lane extremt överspelad. 7 Jolene Day, 8 Ibiza Nalan och 9 Sheriffen är minst lika bra hästar, då måste jag ta chansen och fälla denna storis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 10:40   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37737
Standard

Jag står nog över V65 och gör en V4:a flerbong idag. Jarl af Solnäs borde ha en vettig chans.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 10:45   #6
 
grannybars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 261
Sharp$: 2045
Standard

robert bergh har alla hästar utanför åby numera så inte direkt långt till kalmar
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 11:05   #7
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Jag vet att Bergh inte åker från Sundsvall

men vet också

Att köra Kalmar Åby-axevalla inte är speciellt roligt, ganska knixigt med vägbyten stopp och massor av 50-70 sträckor att köra igenom ( fast det blvit bättre )
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 11:06   #8
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Michelangelo Ås håller jag med om bör ha toppchans. Trodde den skulle bli mycket mer spelad, nu spelvärd spik, minst 50 % vinstchans. Slår gänget från dödens.

Secret Lane extremt överspelad. 7 Jolene Day, 8 Ibiza Nalan och 9 Sheriffen är minst lika bra hästar, då måste jag ta chansen och fälla denna storis.
Secret är ju väldigt snabb ut. Jag undrar ändå om inte 3 Karlsberg kan svara? Hur är Secret om hon ej får ledningen? Sårbar säger jag.

8 Ibiza Nalan har gått bra med Stefan. Jag tror det var en effekt av utrustningsändring? Jänkarvagn?
4 Roblox på grundkapacitet och 11 Sorridere ska med för min del vid bred gardering. Jag kan inte släppa 11:ans spurt på Halmstad 25/5. Därför får hästen plats som nästan ospelad.


Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag står nog över V65 och gör en V4:a flerbong idag. Jarl af Solnäs borde ha en vettig chans.
Gänget borde passa bra rent kapacitetsmässigt.
Om Jarl vet jag att Peter berättat om i intervjuer tidigare.
Då har han sagt att hästen är klart bäst i spets.
Jag tycker hästen var rent ut sagt kass senast på Åby med skor på. Nä, ingenting jag har känsla för att spika.

__________________

Varken Cyklamen eller Brosa Am är säkra på benen direkt. Båda är klara favoriter.
Det finns helt klart öppningar för att någon favorit faller.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 11:19   #9
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

15 Jarl of Solnäs är en sund spik! Kommer bra iväg från start och Panic L är en sprinter, som inte alls har samma hårdhet. Inte osannolikt att PU sitter i spets efter ET varv. I sista vinner favoriten, även från utsidan. Kusken är en duktig belgare.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 11:21   #10
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Jag kanske var lite hård mot Jarl Af Solnäs och hästens senaste insats. Galoppen var rejält stor. Det var inget konstigt att spurten dog ut fullständigt mot slutet.

Ingen jag vill spika iallafall. Jag gillar Daydream Rapida för mycket för att inte ha med i gäng likt detta.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 11:45   #11
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Tyckte easy jazz såg fin ut i värmning. intressant dunderskräll
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td