Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-26, 17:28   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Eskilstuna/Forus - Allmänt snack kring tävlingarna...


Spelvänliga och jämna lopp, med många hästar i löpen. Borgar detta för hög utdelning, månne?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 17:38   #2
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lopp 4 på Eskilstuna lär kunna bli en fartfest från början - alla framspåren bakom bilen är startsnabba, så körning lär det bli! Sätter min slant på Xenia G.T. som jag tror kan sno åt sig spetsen från Kemas Winnie och blir då svårslagen från bra spår...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 18:03   #3
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3185
Standard

Fin bana speedwaybana = Spets o Slut nr ett i sista. A sleepwalker, bara namnet i mot
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 18:30   #4
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Spicy A var enorm efter start galoppen. Fast i ryggar i mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 18:36   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1023
Standard

En fråga!

Vad tror ni om ett koncept att starta 7an eller 5an som följer lördagarnas atg. Men för att göra det lite mer intressant så går det endast att spela för en mindre summa. Detta för att det ska bli mer öppet i spelandet så att det inte handlar om att helgardera och spela stora system. Maxinsats 100kr. Skulle det vara intressant?

Allt som omsätts går direkt till de som sätter alla rätt och inget annat.

Tar gärna emot mer feedback på om ni har andra tankar man skulle kunna göra?

Mvh
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:00   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
En fråga!

Vad tror ni om ett koncept att starta 7an eller 5an som följer lördagarnas atg. Men för att göra det lite mer intressant så går det endast att spela för en mindre summa. Detta för att det ska bli mer öppet i spelandet så att det inte handlar om att helgardera och spela stora system. Maxinsats 100kr. Skulle det vara intressant?

Allt som omsätts går direkt till de som sätter alla rätt och inget annat.

Tar gärna emot mer feedback på om ni har andra tankar man skulle kunna göra?

Mvh
Jag förstår upplägget till 0% så det är svårt att ge feedback. Prova igen och lite mer utförligt så kan jag försöka.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:02   #7
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hängde inte heller med riktigt. Du får gärna formulera om texten.

Jim vann med Social Network såg jag, den hade en del kräm kvar sist på Valla.

Kul lopp de har i Norge förresten. Fem hästar i ett lopp, sju i tre, tio i ett och så ett "fyllt" med 13 hästar..

Senast redigerad av AndyMart den 2016-01-26 klockan 19:03.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:06   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
En fråga!

Vad tror ni om ett koncept att starta 7an eller 5an som följer lördagarnas atg. Men för att göra det lite mer intressant så går det endast att spela för en mindre summa. Detta för att det ska bli mer öppet i spelandet så att det inte handlar om att helgardera och spela stora system. Maxinsats 100kr. Skulle det vara intressant?

Allt som omsätts går direkt till de som sätter alla rätt och inget annat.

Tar gärna emot mer feedback på om ni har andra tankar man skulle kunna göra?

Mvh
haha, jag har läst din text 20 ggr nu. Rena grekiskan
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:14   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1023
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag förstår upplägget till 0% så det är svårt att ge feedback. Prova igen och lite mer utförligt så kan jag försöka.
Förlåt för att jag inte var så tydlig. Men det är inte till hundra procent spikat hur jag tänker. Men kortfattat handlar det om att skapa ett eget spel kring V75 och Atg på lördagar till att börja med. Jag kallar det för Sjuan, det handlar om att pricka 7 rätt men man får endast spela för 100 kr.

Det gör att det blir lite svårare att få till ett system och det gör att det läggs mer fokus på spelandet och inte hur stora system man gör.

Endast utdelning vid 7 rätt. All omsättning som läggs in vid spelandet går 100% tillbaka till utdelningen.

Typ om man kan få ihop 100 st som är sugen så kan det landa på en omsättning på cirka 10000kr. Att utdela 10 000kr. Ett lite roligare koncept tycker jag då det finns större chans att det blir lite pengar trots favoriter mm.

Ett krav kan vara att det krävs 2 spikar eller något. Eller något annat.

Som sagt jag tänker bara lite och ser vad andra tycker. Andra tankar? Förslag.

Mvh
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:20   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
Förlåt för att jag inte var så tydlig. Men det är inte till hundra procent spikat hur jag tänker. Men kortfattat handlar det om att skapa ett eget spel kring V75 och Atg på lördagar till att börja med. Jag kallar det för Sjuan, det handlar om att pricka 7 rätt men man får endast spela för 100 kr.

Det gör att det blir lite svårare att få till ett system och det gör att det läggs mer fokus på spelandet och inte hur stora system man gör.

Endast utdelning vid 7 rätt. All omsättning som läggs in vid spelandet går 100% tillbaka till utdelningen.

Typ om man kan få ihop 100 st som är sugen så kan det landa på en omsättning på cirka 10000kr. Att utdela 10 000kr. Ett lite roligare koncept tycker jag då det finns större chans att det blir lite pengar trots favoriter mm.

Ett krav kan vara att det krävs 2 spikar eller något. Eller något annat.

Som sagt jag tänker bara lite och ser vad andra tycker. Andra tankar? Förslag.

Mvh
Så man lägger 100kr varje gång och när någon sätter en sjua får man potten (delar på potten om man är flera som sätter den i samma omgång). Tror inte så många kommer vara intresserade av det, ser inte så stor skillnad på detta och att lägga en hundring i riktiga poolen. Krav på spikar behöver du nog inte med det där låga insatstaket.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:21   #11
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
Förlåt för att jag inte var så tydlig. Men det är inte till hundra procent spikat hur jag tänker. Men kortfattat handlar det om att skapa ett eget spel kring V75 och Atg på lördagar till att börja med. Jag kallar det för Sjuan, det handlar om att pricka 7 rätt men man får endast spela för 100 kr.

Det gör att det blir lite svårare att få till ett system och det gör att det läggs mer fokus på spelandet och inte hur stora system man gör.

Endast utdelning vid 7 rätt. All omsättning som läggs in vid spelandet går 100% tillbaka till utdelningen.

Typ om man kan få ihop 100 st som är sugen så kan det landa på en omsättning på cirka 10000kr. Att utdela 10 000kr. Ett lite roligare koncept tycker jag då det finns större chans att det blir lite pengar trots favoriter mm.

Ett krav kan vara att det krävs 2 spikar eller något. Eller något annat.

Som sagt jag tänker bara lite och ser vad andra tycker. Andra tankar? Förslag.

Mvh

Och vem skall administrera det hela och ha hand om pengarna - tror ingen spelare litar på en random snubbe på nätet - det är riktig Lotto det...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 19:56   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 137
Standard

Men Lennartsson... STYR PÅ!!!!!!!!!!!!! Fan är meningen att bara köra sista 100...
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 20:01   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Men Lennartsson... STYR PÅ!!!!!!!!!!!!! Fan är meningen att bara köra sista 100...
Ja det kan nog ha varit segern som rök där. Men Research svarade bra så det är inte säkert.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 20:03   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det kan nog ha varit segern som rök där. Men Research svarade bra så det är inte säkert.
Nä, helt 100 är man inte men varför ta upp så hästen tappar fart.. Använda ditt momentum så är det möjligt att vinna, det var ju inte precis så att han får lång väg i 4e-spår. Jävligt irriterande när man ser sånt, kusken jobbar aktivt för att inte vinna.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 20:12   #15
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Nä, helt 100 är man inte men varför ta upp så hästen tappar fart.. Använda ditt momentum så är det möjligt att vinna, det var ju inte precis så att han får lång väg i 4e-spår. Jävligt irriterande när man ser sånt, kusken jobbar aktivt för att inte vinna.
goop hade aldrig torskat med 9an nyss skillnad på kusk o kusk
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td