|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
JACKPOT V64 Kalmar
Fredag och jackpot!
Yoggi Composite blir storfavorit (just nu spelad till 87%) i avdelning 2, montélopp. 9 vinster på 22 starter, varav 5 i monté. 7 Kemas Magic struken i avdelning 1. Lås 2 och 3? Senast redigerad av DonDraper den 2016-01-29 klockan 09:34. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Brunzell har en straffspark ikväll och bara vinner det loppet om hästen är frisk. Folli bör också vinna utan att förta sig då den lär överta spets i tidigt skede.
Två storfavoriter som lär vinna känns ju tråkigt spelmässigt o risken är stor att även daydream rapida vinner inledningen. 40 meter framför står dock tallahasse och det är ingen tokig uppgift för denne som jag upplever som ytterst entaktad o därmed gynnad av att dra på i spets i ett hårt jämnt tempo. Blir ytterst besviken om Oscar inte provar att leda runt om här o då tror jag det kan gå faktiskt. 40 meter är 40 meter
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ikväll är jag inte hemma, men jag slänger in en flerbong för endast sexrättspotten.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1), znipstern (+1), doob (+10), Om_sommaren (+2), DIF (+1) |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
De tre första loppen vinns nog av favoriterna och dessutom ser Elliot Coger ut att ha vettig chans. Desto roligare ser morgondagens V75:a ut.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banned
|
Men jag är hemma. Och kör en flerbong....
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jag är hemma men koncentrerar mig på middag, hustru och TV i nu nämnd ordning.
Så här blev ett uppmjukningssystem inför morgondagens V75. 1) 2 (bra värmning, vinner plättlätt) 2) 5 (bär vinna överlägset enligt tränaren) 3) 7 (stallets bästa chans idag) 4) 6,7,9,10,12 (dålig värmning och avslag på 7) 5) 1,2,4,5,9 (favoriten 9 i bra form men fel distans - garderas) 6) 3,6,7,8,9,15 (vill inte åka ut här) Kostar 150 spänn. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Är inte 10 Finish Star spännande i sista loppet idag? Varit ute i betydligt tuffare lopp på slutet. gått riktigt bra tider, och det har sannerligen inte varit några medhängartider, utan har gått i spåren varje gång. Hästen är tippad riktigt långt ner i "allas" ranker... Fattar inte varför!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bara inte clownen Crebas kör för sakta nu.... Livi Edvards är speedig....
|
|
|
|
#12 |
|
Banned
|
Hans Crebas - vilken piassava...!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sjukt vad illa vissa kuskar kör.... Till och med när det finns gott om tid att tänka... STORT kvitto på hur det är ställt under hjälmen där!
|
|
|
|
#14 |
|
CLOWNERNAS AFTON!!! FY FAAAAAAAAAAN! Vilken ritt.....
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|