|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Enligt Fernlund så är banan på Valla tungsprungen idag.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
På tal om X
Hur blev den vinnande raden igår?
Jag har lyckats slarva bort mina anteckningar. v-v-a-a-a-v-a har jag kvar... Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lurig omgång. Spikar Lindroth i sista, nu när motbudet har stängda spår (8,11). Sen är jag tveksam om Ingves klarar att hantera Candor Hall, så som den såg ut sista 100 sist. Bergh leder förhoppningsvis detta runt om (6).
5 9 10 11 12 1 7 3 4 5 6 8 6 8 9 14 9 4 9 15 400 rader/200:- Lycka till idag! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
Dagens stänkare:
V75:2 - 5 West Coast Har fått en offensiv kusk i sulkyn, kanske en indikation på vad Melander förväntar sig? FOrsgren gjorde samma notering som mig, att hon haft lite bråkiga lägen på slutet, defensiva kuskar och ändå gjort det förhållandevis bra. Plockar med 2 Fudge Ås också. Kan få en perfekt löpning här om det körs lite för offensivt på många händer... V75:7 - 6 I love Champagne Riktigt bra förra vintern, fått ett par starter nu efter långt uppehåll. Förmodligen gynnad av distansen. Kanske kan hitta till spets? Annars så är 4 Global Ride i samma lopp också intressant. Hon är riktigt bra i spets... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banned
|
Kan 4 TOUJOURS spetsa? Funderar på om jag ska sätta en liten tvilling med den som utgång.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Efter mycket velande blev kupongen så här.
1) 5,7,9,10,11,12 (favoriten 7 har trots sin orutin hävdat sig bra i V75, tror dock på bakspåren) 2) 7 (radar segrar och Stig H positiv) 3) 1,2,3,5,6,8 (dessa var nyligen 2-åringar, garderas) 4) 14 (sorgligt trav i slutet på varje lopp men vinner ju ändå) 5) 9 (favoriten bästa hästen men Stig H positiv till 5) 6) 4,5,6,9,10 (kanske borde haft med 1 och 2 också) 7) 8,10,12,15 Kostar 360:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kung Johnny med coolaste brillorna. Spik på Natalie De Vie och Neon Face. Dragna pistoler!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Snopet när favoriten vinner och man har sex streck.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Håller med!! Spelade bara magiska 96 rader idag! Men bästa möjliga start! Däremot känns ju systemet tunt i övrigt med spik på CJJ och Takter i tredje...
Men kände att spår o kusk va oddshöjande på kusen idag. Klart bästa hästen, om än lite strulig. Men mötte ju ba skräp idag.. Mon Cherie var ända motståndaren.. Men den hoppa ju bort sig lite oturligt.. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
![]() Ångrar att jag slösade 3 streck på bakspårshästarna. Tysken är hopplös och Holländarens gick inte ett skit. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Ångrat att jag dubblade nathalie med banthechocolate... Men men! Var rätt ute i att de verkar bli blygsam utdelning. Föreslog även spik på Countern till polaren. Men tror inte han köpte de.. |
||
|
|
|
|
|
|