|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
P.D.A Frankrike
Vet att många vill se favoriten vinna P.D.A sen kalla den för världens bästa häst.Men jag tänker gå emot spelkollektivet och lira Timoko med någon norsk häst bakom på trion.Hoppas på samma väder som igår för då kan skrällen va ett faktum.
|
|
|
|
#2 |
|
Vilken tid går PdA?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag trodde tidigt att Up And Quick ska ta hem det här, så jag tar med den mot Timoko och Bold Eagle på V4. Tror det räcker med dessa tre.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oasis Bi fick avverka ett träningspass i onsdags vilket utföll till all belåtenhet.
- Ja, han känns nu extremt laddad och allt tyder på att formen är på absolut topp. Ungefär som inför VM-loppet i New York. Jag har aldrig känt honom så laddad och tänd som inför det loppet. Han börjar nu kännas på samma sätt nu igen, säger Stefan P Pettersson |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Förstår inte alla tipsexperter som dissar BOLD EAGLE.
Topp kusk , hästen har visat att han slår dom bästa, tycker han är stenklar, men oddset är inget att skriva hem om, men en vinnare är en vinnare, sen kvittar SPELVÄRDET. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kul att se Scellino Luis nu. Kör tvilling på den mot 1,2,9.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Exakt! Ser inte logiken att maniskt leta udda motbud istället för att hitta vinnaren...spelvärde kallas det tydligen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Jag finner alla ingredienser i TIMOKO! PdA är inget skitlopp och för att vinna krävs ta mig fan allt - INKLUSIVE rutin! Timoko såg fullständigt LYSANDE ut sist och vilket lopp det blev! Hästen är matchad (onödigt säga då vilken häst är inte toppad idag?) för det här och har rutin och hårdhet från yppersta världseliten sedan flera säsonger tillbaka. Det saknar Bold Eagle! Björn Goop är världens bästa kusk och är ordinarie på hästen och B.G har också fått värdefull rutin gällande både PdA och Vincennes! Summa av det hela är att mina 8,50 ggr hos Unibet samt 2 ggr på plats på TIMOKO är ÖVERLÄGSET bästa värdet! Bold Eagle för stor favorit och jag tror B.G får dricka champagne och fira rejält ikväll! Annars är det väl mest intressant att finna tredjeplatsen!? Det brukar skrälla rejält för en ibland två hästar på plats! Jag tror Tiego Détang kan knipa en plats! Fin och speedig häst som körde preparé sist och satt fast med RUBBET i det lopp Timoko imponerade i! Lionel kommer också vara långt fram och båda två solklara triohästar!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-01-31 klockan 15:48. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ryggar Timoko men lägger även Oasis Bi i påsen till 50 gånger. DÅ blir det Stadshotellets lunch i morgon
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Timoko är dock klart bättre på medel som det var senast än dagens långa distans. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
TROR TIMOKO har gjort sitt ,over the hill |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lirar en trio 10 som vinnare med 3 och 17 som tvåa och trea till 65 resp 85 ggr.
Bold Eagle skall åter bli roligt att njuta av. Souloy har valt Örjan att köra sin bästa häst i loppet. Up And Quick har bara fått preparé. Ni andra får lira Björn och Timoko. |
|
|
|
|
|
|
|