|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Avd 1: 7 Eagle Shot struken och nu tror jag att 1 Panoramic är en vettig spik
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Hmmm, Eagle Shot var ju den "givna" spetshästen efter 300m. Nu får man tänka om i analysen. Kan Abaz America spetsa från andra, så fin som den va senast kanske den körs i spets & Panoramic får göra jobbet... |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Har dock långt ifrån någon "klaring" i detta lopp men se upp med 10,11 som flyger lågt. För övrigt så har jag svårt att se Panoramic och Edward Ale torska. Tror bägge sitter i ledningen efter 500m. Tråkigt men sant.. 1,6,10 trio i första! Rico Leejs och Augustus F -där har ni (förhoppningsvis) en eller två rensare. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Blir inte riktigt klok över spetsstriden i Avd.3 Guld..
Kan verkligen Edward Ale ta ledningen på egen hand utan hjälp från t.ex Harry Haytrow som sen släpper? Eller är det så enkelt att Allaballan spetsar och sen kör där så länge det bara går? Då borde väl även bakspårshästarna 9,11,12 komma in i matchen.. Nån som har några bra tankar/info så vore jag tacksam.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Står mellan alabala och call me hanover. Båda köra i spets. Tror Ale har en svår uppgift!
|
|
|
#22 |
|
Whats you limit är väl omgångens drag? 6%...väldigt lite.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Omgångens drag för mej är 1 Pellegrino i avd 7. Bra chans till spets. Spår 1, spets, 1640a på Jägersro och totalt ostreckad.
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har en "nästagångare" att bjuda på! Min förra vann till otroliga 18.67 (Alfa Star S) och jag såg mailet för sent för att hinna spela. Det är de gångerna man aldrig tror man kommer hitta en likadan vinnare i gen - men de kommer igen, hela tiden (nåja).
Morgondagen "nästagångare" finns i första avdelningen och flög fram senast efter sen lucka. Skitläge med tanke på speedwaybanan Jägersro. Den jag tänker på är Mr Arkansas Rose. Såg kanonfin ut efter sen lucka senast och hade full spänst över mål med massor av krafter kvar, till synes... Håll till godo - en 4% i nuläget. Peter Ingves har riktigt bra form nu också...
|
|
|
|
|
#26 |
|
Förstår inte hur det i V75 i Sverige år 2016 kan vara tillåtet att en häst direkt kommer ut på V75 efter att ha vilat i 10 månader... eller för den andra delen kommer från endast starter i andra länder under det senaste halvåret.. Riktigt rättvist och sjysst mot oss spelare!
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
V75-7
I detta sprinterlopp blir det full gasning mellan 1,2,3 och 4 från start. 4 är en kanon. Han är kastrerad och har inte varit ute på 10 månader. Skall till Frankrike. Här blir det många streck. 1,2,3,4,5 och 7. |
|
|
|
|
|
|
|