|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#301 |
|
Ja tyvärr ändrade jag ju till sist men på större system byggdes det på och satt men om den var vi flera.... Bra dag ändå!!
|
|
|
|
#302 | |
|
Citat:
Förvånad att det inte var mer! Skönt!!
|
|
|
|
|
#303 |
|
Glömde ju en intressant reflektion. I Klass II brukar statistik-Jens berätta att 4-åringarna blir överspelade och sällan vinner, särskilt tidigt på året. I dag var 3 av de 4 mest spelade 4 år. Resultat? Bästa 4-åring på femte plats. Och det var inte en av de betrodda.
Vidhåller att Jens statistik är viktig att ha med sig. Man måste bara inse att det intw betyder att han är en bra tippare.. |
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
1.016.000 kr
Förvånad att det inte var mer! Skönt!! __________________ Twitter: @sharpsdoob Den med 2 spikar. 39 sexor atg.se Stockholm?
|
|
|
|
#305 | |
|
Citat:
Kolla in den hästen över upploppet....
|
|
|
|
#306 |
|
Tack Fulsprit för 10 Mr Arkansas Rose AVD 1! Utan den infon ingen 7:a idag!
Resten skötte SV åt mig! Ni kan se min vinstbong på framsidan: http://www.storavinster.se/ Bli medlemmar! Bästa ranken till bästa priset, ni kommer inte ångra er! Rank 1-6 på V75 brukar hålla typ 90% av loppen. Respekt till Doob också, tar alltid till mig dina tips och har gjort fina vinster av dem! |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#308 | |
|
Citat:
Jag var ensam på mitt system. Så det är väl fru och barn som får några "loppor", men det är väl de värda? Men det var flera på sidan som fick in sjuan tack vare den fina ranken! Senast redigerad av The_Helgon den 2016-02-07 klockan 11:24. |
||
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Citat:
![]() Själv tycker jag inte att Storavinsters rank har varit så mycket bättre än flera andra över tid, men statistiken de plockar fram är hjälpsam ibland när man inte är väldigt påläst på alla hästar.
|
|
|
|
#310 | |
|
Citat:
Ingen slår väl strecklistan i rank på ett år. Men jag vill påstå att ingen slår Stora vinster i rank de omgångar när det betalar bra på V75! Att ha 4 av 7 som förstarankade igår är väl världsklass? |
||
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#312 | |
|
Citat:
förklarat för oss om hur loppet skulle bli kört och vem som skulle vinna! |
||
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Citat:
Har bara väldigt dåligt samvete för att jag "lurade" er igår! Ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag redogjorde för Dreams Take Time som spik och därefter la jag ut mina skrälltankar! Alla såklart med i mitt resonemang. Då klev signaturen "jeanpier007" in och undrade hur jag tänkt lira för han skulle rygga mig... Då skrev jag följande... "Just nu ser det ut såhär.... 1) 1 2 6 10 2) 1 2 3 4 3) 12 Dreams Take Time 4) 1 4 6 9 10 12 5) 3 4 6 7 6) 1 2 3 6 9 7) 3 5" Det var min grundtanke men det bolag jag tippar för skall helst landa på exakt radantal för att varje andel skall kosta 100 kr. Då tvingades jag banta bort hästar i fjärde avdelningen och det hör inte hit men tyvärr blev min absolut sista korrigering att ta bort vinnaren nr.6 och ersatte den med nr.9... Fatalt misstag. Det systemet la jag ut med en kommentar efter första avdelningen på Twitter! Systemet ovan byggdes å andra sidan ut men då är vi några som går ihop och delar. Var inte jag som lämnade in den här gången! Hur det systemet såg ut och var det lämnades in nämner jag inte av respekt för dom andra. Men min grund och mina tankar låg till grund för det systemet. När ungefär halva omgången var genomförd började telefonen gå varm. Samtal och SMS och i samma veva fick vi besök här hemma så Sharps blev inte prioriterat. Jag hade intressen i flera system med potential och kommenterade därför kort bara glädje över skräll på skräll som kom och när sista avdelningen var i mål kommenterade jag bara "booooooom". Förstår att jag vilseledde och folk trodde jag lämnat in mitt förslag ovan... Gick in alldeles för sent efter diverse firande å ena systemet och vanligt torsktugg gällande bolaget och såg besvikna kommentarer efter Helges sedvanliga "avslöjande" att mitt redovisade system inte var med... Förlåt om någon känner sig lurad och köper att få lite "trollstämpel" - det förtjänar jag. Ingen avsikt luras och den här gången blev det fel! Jag ligger plus på travet men så ni alla vet i framtiden....! Mina absolut egna system överstiger sällan 500 kr! Det kan tyckas märkligt men ofta lirar jag streckspel så (har en tendens att oftast halka fel oavsett. Är jag rätt på det så är jag!). Streckspel över 500 kr delar jag nästan alltid med andra eller så är det ett bolag som jag tippar! Däremot kan jag satsa mer på vinnarspel/tvilling/flex och det är en strategi som jag tjänar mest på. Kanske borde jag avstå kringspelen helt för att ladda mer och fokusera på streckspelen men jag tycker att jag har hittat rätt form för mitt spelande. Att jag sedan uttrycker mig hårt, kantigt, gnälligt och stöddigt ibland är bara för att provocera och sticka ut lite! Bara gilla läget... Ska eventuellt delge lite tankar om dagens V64 om jag orkar/hinner! Det var doob´s ursäkt och avbön! Håll igång alla Sharpsare och lycka till idag!
Helge (+10), jboy (+10), basiak (+34), asgaya3141 (+10), mackpeter (+20), Fulsprit (+1), Bluesmith66 (+10), jomtien (+10) Senast redigerad av doob den 2016-02-07 klockan 13:24. |
||
|
|
|
|
|
#314 |
|
Nej doob, något troll har du aldrig varit och kommer aldrig bli!
Snygga tips som vanligt och alltid läsvärt (förutom när du gnäller som värst :P ) Fortsätt så!
|
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |