|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Premiär V64 Grand Slam med Jackpot
Tugga på!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
V64
Inlämnat: 2016-02-07, 14:28 V6 - endast vinst vid 6 rätt Mantorp Söndag 2016-02-07 Start: 16:10 Kostnad: 270,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4 (2) 2: 3, 6, 9 (10) 3: 5, 10, 11 (2) 4: 4, 6, 8, 11, 13 (9) 5: 1, 3, 6 (8) 6: 2 Julio Cesar (4) 2x3x3x5x3x1 = 270 rader. 270 x 1 x 1,00 kr = 270,00 kr. Totalt: 270,00 kr. Så! Inlämnat och klart! Ensam om detta lika bra att säga oxå! :-) I första tar jag spetsande 3 och spurtstarka 4. Chansar bort Claes skjutare som jag tycker var dålig sist... I andra fina rapporter på Svanbergs 3 men hopplöst osäker. Tar spetsande 6 samt hotet från kön. Chansar bort favoriten efter vila. Om bestämma helt kan Kontio ramla undan men scenario nr två är att två släpper till 5. Om dom kör kommer form korten 10 och 11 in i matchen! Huge Står tänkbar chansspik!! Mycket enklare emot och toppform! Tar dom jag anser kan vinna i fjärde! Se upp med 6an från spets!! Rimliga vinstbud i femte! Spets på 1 men sämre med skor... Form och spurtstarka 3 och jag kompletterar med 6 som har hysterisk form. Dock rätt enkel... I sista är 4 bättre häst men har inte startat på ett tag. Veijos spikar jag på spets och god form/kapacitet! Lycka till!!
|
|
|
|
#3 |
|
Åhlunda Survivor relativt hårt betrodd i första. Konstigt nog tycker jag med tanke på kusken. Visst är väl inte Svensson, Jepson och Svanberg världsledande men jämfört med en totalt grön yngling är det ganska stor skillnad som bara i undantagsfall inte blir utslagsgivande. Hästen är hygglig men jag ser den inte som någon vettig spetskandidat, speciellt med den kusken.
Skulle man gå utanför dessa tre är det 6,10,11 som alla kan vinna ett sånt här skitlopp med lite klaff. Sammantaget ser det ut som ett lopp att täcka och spela utgång i! Och den utgången torde bli Svenssons styrning som jag för mitt inre öga ser spets och slut på.
|
|
|
|
#5 |
|
Nu sa ju Hammarström i intervju att planen var ledningen hela vägen och det öppnar ju upp det en del. Frågan är om den kan ta en längd, jag tror inte det. Men det blir ju en tuffare öppning för Svensson...
|
|
|
|
#6 |
|
Jepson stenklar i första, kommer spurta ner hetsporrarna som kört om ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Off Topic men lite sidospel från underbara Frankrike!!
V4 Inlämnat: 2016-02-07, 15:31 Vincennes Söndag 2016-02-07 Start: 15:40 Kostnad: 252,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 VIKING BLUE (10) 2: 3, 4, 5, 8, 10, 11, 12 (6) 3: 1, 3, 4, 5, 8, 10, 11, 12, 13 (6) 4: 14, 18 (11) 1x7x9x2 = 126 rader. 126 x 1 x 2,00 kr = 252,00 kr. Totalt: 252,00 kr. Spiken enormt stor och trots att Björn Goop gav 10 tipsnicken hoppas jag leva efter första.... Målat på till sista då det är Lotto men barfota runt om på 14 som är av rätt sort är tänkbart singelstreck. Måste bara ha med 18 också som är alldeles för lite streckad! Perfekt inne i loppet och man genrepade på "orten" med vinst! Tror det är påställt... Kusken emot....
|
|
|
|
#8 |
|
4
3,6,9,11 3,5,9,11 6 3 2,4,8 Ingen djup analys bakom. Gått på känsla, kollat lite tips och lyssnat på gårdagens kung Doob. Går för bra pengar. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag tror det, men är inte säker.
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#12 |
|
Provar följande system
1) 2,3,4,5,9 (Streckar de jag tror har chans. Vill inte åka ut i första) 2) 3,6,10,13 (10 varit borta länge och garderas) 3) 2,10 (storfavoriten 2 härdad i tuffa V75-lopp men har inte varit särskilt framgångsrik. Tar med Torbjörns danske styrning 10) 4) 4,6,8,13 (dålig favorit 4 skall garderas. Kom igen Oskar med 8 - detta vinner du) 5) 1,3,7 (3 var bra vid segern senast. Hoppas på Pierre, som jag tycker kör bra) 6) 2 (Veijo låter positiv till 2, som bevisligen har form) Kostar 480:-. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Spetshäst eller den bästa av övriga vid överpace
A: 2,3,4 C: 5,6,10,11 Spetshäst eller bästa hästen A: 3,10 B: 9,13 C: 4,6 Spetshästen eller bästa hästen A: 2,10 B: 4,11 C: 5 Bra form och läge på tillägg vs tätläge A: 8 B: 4,6 C: 9,10,11,12,13 Spets och slut, men ojämn häst A: 1 B: 3 C: 6,7,8,12 Spetshästarna som A, trolig galopp på favoriten A: 4,6 B: 2 C: 11 Krav: Min 3 A OCH min 1 B 7946 rader
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2016-02-07 klockan 16:08. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hit med Viking Blue till storloppen, Olympiatravet och Harpers borde passa helt perfekt. Vilken galen tanks!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Helvete, 12 mille i omsättning nu på en sketen v64...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja verkligen. Hur många ensamma v 64 vinnare har vi per år. Massan har gått på denna drive. Jag är nöjd om jag blir ensam vinnare ändå.
|
|
|
|
#17 |
|
Snyggt Jepson, precis som beräknat.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Oroande att både Mackpeter och stekel låser på de två jag inte har med i fjärde
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
14 millar, satan vilken totalslakt!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Får hoppas på lite skrällar nu då!
V64 Inlämnat: 2016-02-07, 14:53 Mantorp Söndag 2016-02-07 Start: 16:10 Kostnad: 2 352,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Quantum Outlook 2: 3, 6, 9, 10, 11, 13, 14 3: 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 4: 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13 5: 3 Ladyofthelake 6: 2, 4, 6, 8, 9, 11 1x7x7x8x1x6 = 2352 rader. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jepson är i en egen klass mot det här gänget.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Njaaa är väl lite o ta i? Fått drömlopp i båda avd. Samt haft bästa hästen osv. Men klart, möter ju inte kuskeliten! Det kan jag hålla med om.. Aldrig gillat Claes Svensson... Och hans fruga är ju inte mycket bättre. Kör med en lus i täten och svarar bara för att gynna sin käre make. Men de gick ju inte heller,,
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gimmeheaven Sisu ständigt överspelad lus.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja den var riktigt usel med tanke på att den gick ner så enormt i klass. Mycket bättre barfota dock.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Blygt värde, skulle spika Dollarn, men harryn ville annat! gjorde en spikharry idag. Har helgarderat i sista men två spikar som följer nu. Känns mer som att den gode harry bara har själpt mig idag...
Knappt hjälpt iaf, lagt till hästar som inte ens vart i närheten haha.. Fyllde i: Avd 1: 3,4 (Öppna) - La till 2,5,11 Avd 2: 10 (Öppna) - La till 4,13 Avd 3: 5 (Öppna) - La till 2 Avd 4: Öppna - Gav spik på nr 4 Avd 5: Spik 1 Avd 6: ALLA |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jepson som sagt.... den skulle man ha haft med.
Annars kan man ju säga det rent ut. Satans amatörfittor som alltid ska köra det i halsen på bra kuskar. Sluta lalla nån gång?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Herregud va oflyt... trodde han skulle ta de. JÄVLA FAAAAN!! Fitta är rätt uttryck moonish...
Detta suger.. Får ett perfekt lopp, men kan inte sätta nosen först. Det såg trögt ut på upploppet, visste tidigt att Lass Nice nog inte skulle hålla.. Men trodde fan inte att Jepsons kuse skulle vinna... Herregud |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
DD....
DD Inlämnat: 2016-02-07, 17:22 Mantorp Söndag 2016-02-07 Start: 17:30 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 7, 8 2: 8 Hot Jason 3 x 50,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr.
|
|
|
|
#34 |
|
Hoppas dom begriper att stänga in Veijo nu. Men det skulle inte förvåna mig om han får en autostrada ut i andraspår.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hopp... Det var den speldagen...
Blir ju ruskigt goa deg iaf nu haha.. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Det är ingen dålig nytändning de får hos Veijo alltså! Spelar ingen roll att han bara spelar i division 2 som kusk när de är såpass bra
![]() Någon har skjutsat in rätt bra på komben 3-8 (13ggr jämfört med 1-8 37ggr)! Men se den gubben gick inte... In med 4 eller 6 nu för en spektakulärt DD-vinst efter fadäsen med V6.
|
|
|
|
#37 |
|
Känslan är ändå att Pierre hade vunnit om han varit lite mer aktiv i sulkyn. Fick ju några meter på Veijo över upploppet men förvaltade dom dåligt.
Björn kanske kan skicka en instruktionsvideo om hur man gör? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+50) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Det kaaaanske kan bli Grand Slam idag ändå på ett par hästar. DET vore bra reklam det!
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
För övrigt var det en förbaskad passiv drivning av Söderkvist i fjärde. Kanksekanske kunde han också ha hållit undan om han varit mer resolut. Gav ju upp innan han var passerad och så självklar torsk var det ju knappast.
|
|
|
|
|
#40 |
|
Håller med. Nu har jag inte kört häst osv.. Men känslan säger att man oftast gynnas av lite körning bakom hästen.. Ibland känns de som att man inte skall röra hästen för mycket. Men som sagt lite mer körning och han hade jobbat in den helt klart..
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
"Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annorlunda resultat" - Albert Einstein |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det där hade Veijo full koll på.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bara för att capote galopperade så vart det noll, hade en sexling på bet 365 som gav ca 1200 ggr 100:-
vinnare på veijo och plats kvar på caopte...... Storjävlakuk |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
Fick sj bara en fyra. Kaffepengar...Kvar på Topptipset, men har inget jättekul kvar. Hoppas att den kan ge 1000kr ens. Då blir jag riktigt nöjd... ![]() Hade tvåan på Udinese som hade rensat grymt bra. Men krysset rensa också bra, samt att Saussulo inte vann. Real och Roma är jättestora favoriter. Men hoppas det kan gå vägen som sagt med 1000kr utdelning åtminstonde |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Satan vad bra Veijo`s kuse var! Helt överlägsen...
Bara erkänna att man inte hade nog bra koll på hästarna i 6:e...var bara galopp/sjukdom eller att han blivit instängd emot...damn this nation!! Satt med spik på 8:an i sista på V4:an och på V64:an sprack man på poängkravet... Bara bryta ihop och komma igen!!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Känns bra att ha stått över den här hysterin.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tycker det är kanon jag! Omsättningen gick upp rejält, i januari var toppnoteringen 6,7 mille, nu 14 mille! Mer pengar att vinna, lite jackpotflis på det idag och V6, så kunde man ta hem en fin vinst. 100 papp är synd att klaga på.
Tycker inte jag behöver ändra mitt sätt att spela för GS, kör på som vanligt och V6, så kan man verkligen inte klaga på chansen till 10 mille extra dessutom, bara stora plus ju. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10) |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Riktigt trevlig TV-sändning också! |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kul med lite drag på söndagen ändå tycker jag även om jag gick lottlös.
Nöjd med spiken i första och får bara konstatera att Donato E var mkt bättre än väntat i andra. Jepsons i fjärde var jag inte nära men Veijos hade varit med vid liten gardering av Lady of the Lake. Håller med den som skrev att det kändes som den vunnit med mer aktiv kusk. Är lite förvånad att det gav så bra som det gjorde och att det dessutom blev utdelning på femmorna. Trots allt vinner tre favoriter och det skräller i "rätt" lopp. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Direktsändning i tv har nog också positiv effekt på omsättningen. Missade dock hela travfesten igår.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Fattar dock inte att avstå en omgång som omsätter mer än det dubbla på V6 normalt, är väl då man vill va med, dessutom med lite jackpot pengar. Alla gånger jag väljer söndag mot vardagarna
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Jag ska börja spela igen först någon gång i mars. Trav på söndagar normalt perfekt men - En salig röra i atg live med galopp, utlandslopp, snart breddtravsbana och saxbana med. På det viset bra kanske att V64an körs senare. Är det inte intressanta lopp har jag inte kollat på söndagarna senaste året just pga den röran. Helt ointresserad av galopp och trav från landsortbanor i Norge och Danmark. - På sommaren brukar jag förflytta mig från landet till staden sent på söndagseftermiddagen. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Som väntat gav ett utfall i "mellan-registret" överbetalt.
Ju fler som jagar den här "pipe-dream"-en desto bättre betalt blir det på "vanliga rader". En Sharp går väl mot strömmen? Det här är bra för alla! De som drömmer får drömma, och de som vill ta betalt kan ta betalt!
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Nu för tiden Olle så kan du välja den banan du vill följa och skita i resten, bra va? ![]() Åh, ja, jag kan ditt mönster gällande spelet. 1/3 släpps barfotaförbudet, välkommen tillbaka. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Olle!
Tex dagens val av enskilda sändningar från olika banor.
Senast redigerad av Helge den 2016-02-08 klockan 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
[QUOTE=Helge;476919]Olle!
Tex dagens val av enskilda sändningar från olika banor. [/QUOTHar inget premiumabonnemang sedan det gick ut i december och då kan man väl inte välja ? Behöver dock snart tillgång till lopparkivet igen när man ska börja spela och då får man punga ut med dom pengarna igen med. Längre fram när de norska saxbanorna försvinner på vardagskvällarna är det annars rätt optimalt med en V64 bana och en annan svensk saxbana, även om saxbana kan innebära allt från en breddloppskväll i Norrland till tisdagstrav av god klass från Jägersro. |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
För Grand Slam är det precis tvärtom. Det fanns redan FÅ kombinationer som både är mer sannolika att de slår in och dessutom är ospelade så att man får ut bonusen. När fler jagar "Ensam Vinnare" så minskar risken att ATG någonsin behöver betala ut den ÄNNU mer. Jag skulle nästan vilja påstå att det numera är helt olönsamt att ens försöka gå för Grand Slam. Men att göra tvärtom...tror jag kommer att fungera utmärkt. Söndagar har därför blivit 3e fokus-dagen för mig. ( Efter lördagar och onsdagar ).
|
|
|
|
|