Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-19, 23:39   #31
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 126
Sharp$: 2867
Standard

Om du tycker att han sett bra ut de sista loppen och anser att han har bättre chans än strecken, så visst ska du spika.
Sist på v86 blev han släppt till spets mot ett gäng som redan gett upp och inte ville tävla, lyckas vinna med möda trots att den fått bestämma. Vi tycker olika....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1), SO (+1)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 00:03   #32
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1945
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
När han vann från spår 8 var det garantispets och när han vann från spår 11 var det lärlingslopp. Säger mig inte speciellt mycket. Jag är beredd att syna en favorit som inte kommer få spets i alla fall. I synnerhet till 57%.
"Stänkrädde Ohlsson" kör så det ryker mot norrlandsmotstånd från perfekt spår, perfekt inne i loppet, Sveriges bästa kusk, hästen vinner c:a 50% av sina lopp och 100% i spets, invändiga motståndare som Richrda NasKoglund lär skita på sig, lycka till

Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 00:10   #33
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Omgångens bästa spik:

Trots storfavorit och hög procent så vinner bara 5 On Track Piraten! Finns liksom inget att fundera över... Samtliga startsnabba söker bara rygg på favoriten och det blir blufflopp och inte fan sänker vare sig Nahar eller Narold Vox O.T.P på kortspeed! Såg ju ut att äga banan sist och att propositionen skvallrade om torsk sist betyder inget idag... SPIK!

Näst bästa spiken:

Betaltjänsterna går på Hans R´s fina häst rätt ut men jag tror den bara blir tvåa... 1 Ebu B Boko är kanske fältets mest grundkapabla häst och efter lite strul börjar den komma i form igen. Här tror jag man tar spets efter lite solfjäder in i första kurvan och sedan är det slut! 17% är KANONBRA! Folk är fulla... Tvilling 1-8 liras rak!!

Bästa låset:

I femte hänger mycket på om Örjan lyckas hålla spets alternativt ta sig ut med 1 Staro Hey Joe... Över 50% chans att han får fritt och vinner men OM den muppen inte vill vinna så helgarderar jag loppet med 3 Ahsoka från Stall Bergh som har toppform, är startsnabb men skall gå i rygg och därmed väljer man position lite som man vill! Högst troligt till och med släpper ut Örjan för att hoppas på att spetsande 2 Åhlunda Survivor körs i spets!? Där viker den ner sig och då blir kan Örjans patenterade köra-hela-fältet-styrning från dödens misslyckas! Heltäckt på två... För vem skall speeda ner BÅDA mina streck??

Dagens överstreckade i fara:

6 Green Bax i volt där den oftast inte tar ett steg rätt till 58%.... Tjänstefel att inte gardera den! KLART överstreckad!

4 Top Of The World som inte såg supermodig ut sist! Formdippen måste komma när som helst och kanske skvallrade senaste loppet om det!? Reijo är duktig tränare men Untersteiner-formtoppar är han inte känd för att hålla... Nu riskeras dessutom svar inifrån från både 2 och 3 och bakifrån kommer man spurta ettrigt! Då får det inte vara tomt i tanken även om T.O.T.W körs hårt och släpps till front! 57% är hur som helst för mycket!

Skrällarna under 10% som ger degen:

Vi börjar i kallblodsloppet där det finns goda möjligheter till skräll! 3 Essis Lille Alfred stretar emot bra i spets till 6%! 4 Gustav E. är både kapabel och har toppform! Lite osäker på benen och kusken är normalt inget V75-ess att dra fram ur ärmen men till 4% är hästen GIVEN! 8 Liheim Svarten har suttit fast på slutet och sett smällfin ut. Toppform och 4% även här! Kan absolut vara med dom! På det stora hela ett svårtippat lopp! Den som tror på felfri avgång kan spika sig ur loppet för felfri har 12 Tand Tuff riktigt bra chans! Formkurvan pekar spikrakt uppåt efter vila... 16% och inte ens favorit och där finns det värde om man väljer att chansa med singelstreck!

Favoriten i fara i fjärde skall garderas! På start är främsta motbudet 2 Tyron Power 8% ett fynd! Kapacitetsmässigt inte långt ifrån, ja kanske likvärdig med favoriten, men läget? Inte helt stabil på benen men felfri blir det en fin resa i främre träffen! Om favoriten galopperar kanske till och med spets?? Den går lätt 1.12 sista 500 och det räcker långt!! Från bakspår finns omgångens kanske mest streckvärda häst! Tredjespår och Uffe Ohlsson i sulkyn på 9 Alfa Light som endast är streckad på futtiga 3%!! Det är fan i mig inte klokt! Hur tänker folk?? 2-2-1 senaste tre starterna, ofta lirad favorit och tunga spurter! SE UPP FÖR SJUTTON när mer betrodda galopperar och hamnar för djupt i kön! Näst intill lika galet är 1% på 11 Essence Ås som kommer från Valla-vinst där Kontio mumlade nöjt! Fyra Valla-starter i följd har gett hårdhet och säger också något om träningsrundorna... Solvalla är Wembley och Bollnäs är Örjans Vall! GLÖM ALDRIG DET! Min förstahäst i loppet och en av dagens mest bortglömda hästar är 13 Benji Dana!! Varför i helvete är den bara streckad på 6%?? Obegripligt! Kanonspår som dessutom bekräftas i intervju vara optimalt. Såg ut som ett kärnkraftverk när den väl kom loss och vann totalt ohotad näst sist. Såklart skrik på V75 i starten därpå där den blev avslagen kort före mål efter en 750 metersspurt i 12-tempo av Roger Amerika som trivdes på sina breddgrader! SJUUUUUKT värde! Länkarna får köpa Glade och Aerius! Stor risk att det luktar häst i deras lokaler framöver!

I sjätte vinner 2 Miss Prelong om felfri! Jag trodde den skulle fela från sjätte sist och det kostade mitt bolag totalt 2,3 miljoner... Då gick den och verkar ha mognat lite men andraspår är andraspår... Jag vill då slå ett slag för istället spetsande 3 Just Happy som nyligen har bytt regi och trivs YPPERLIGT i spets! 5% är alldeles för lite!
Bakifrån kommer 9 Spring Chicken som förvisso flyger riktigt lågt bfro men kan speeda tillräckligt för att vinna det här även med dojjor! Stormvarning för 15 Kemas Winnie 2% som Reijo varnade kraftigt för sist mot Joy Ribb! Då förstördes dagen av gunga. Läget nu är inte trevligt men vid minst klaff är det här en riktigt käftsmäll!

I sista kör jag massiv gardering där jag tror och hoppas att Top Of The World bränner (läs ovan) och att 11 Random Shot inte hinner fram! Vem ska då göra det? Tror att det finns form hos både 2 Global Millionaire och 3 Dionne Sisu att leda hem det från start till mål. Särskilt den sistnämnde har ju tiderna i raden som matchar Top Of The World! Bäst värdet är kanske 9 Be Spontaneus som kommer igenom fint från bakspåret tack vare nämnda spetsbud. 5%!! Satt fast med massor sparat sist, tränar klart positivt och även tänt till på utrustningsändringar! Är inte främmande för en klassisk helgardering till och med....


Det var doob´s tankar! Lycka till!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wolfman (+7), CuloPip (+25), djrill3 (+10), korpo (+7), Cleon_9 (+5), SO (+5), waker (+10), Fidus (+5), MikaF (+5), hammering (+5), greenj (+10), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av doob den 2016-02-20 klockan 00:12.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:03   #34
 
spelgameoddss avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 11
Sharp$: 53
Standard

slet

Senast redigerad av spelgameodds den 2016-02-20 klockan 01:17.
spelgameodds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:04   #35
 
spelgameoddss avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 11
Sharp$: 53
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spelgameodds Visa inlägg
On Track Piraten vinnare ikke pajas häst og kusk
men good luck
spelgameodds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:09   #36
 
spelgameoddss avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 11
Sharp$: 53
Standard

Fighting Bax med förra insatsen i minnet, Hästen är rask från start, så med springspårets hjälp blir jag inte förvånad om örjan tidigt placerar henne i tät
spids og slut bäste spike
spelgameodds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:14   #37
 
spelgameoddss avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 11
Sharp$: 53
Standard

Top of the World , trivs med Ulf Ohlsson och jag tror de sitter i täten efter 500 meter og Hästen känns bra i jobben enligt tränaren

spike nr 2 på v75
spelgameodds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:22   #38
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
"Stänkrädde Ohlsson" kör så det ryker mot norrlandsmotstånd från perfekt spår, perfekt inne i loppet, Sveriges bästa kusk, hästen vinner c:a 50% av sina lopp och 100% i spets, invändiga motståndare som Richrda NasKoglund lär skita på sig, lycka till

Tack
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 06:06   #39
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Sen när blev Uffe sveriges bästa kusk? Bland det sjukaste jag hört. Skål!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Captain21 (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 08:47   #40
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard



Äh, bild syns ej men står iaf.

"Surt som fan, vi får stryka Conrads Elsa pga snökaoset på vägarna."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 08:47   #41
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

13 Conrads Elsa kommer att strykas p g a snökaos på vägarna. Källa Fredrik Fällgren twitter
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 09:15   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57442
Standard

Snö även i Bollnäs i eftermiddag och när man ser den mediokra klassen på tävlingarna där man skulle kunna tro att 15 hästarsloppen är lunchtrav längtar man mer till våren än någonsin.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 09:34   #43
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Vad sägs om 7 Reorder från springspår avd1?
Avd5 ser öppet ut och vrf inte 12 Ibra gigant
Avd6 3 Just Happy såg jag senast hur laddad den var över mål och har många 1or i raden en bit tillbaka, spik tänker jag, dessutom har snoken den som bomben..
Avd7 tror 3 Dionne sisu kan få ett bra lopp och avgöra
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 09:38   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 900
Sharp$: 37923
Standard

Om Jansson är lite taktisk idag så väntar han inte till 600-700 kvar och drar fram de andra, utan kör till efter 500-1000 m och lägger sig utvändigt eller trycker sig till spets med Lesja Kongen. Jag tror den vinner i så fall. Egentligen borde jag köra själv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 10:04   #45
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 69
Sharp$: 383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om Jansson är lite taktisk idag så väntar han inte till 600-700 kvar och drar fram de andra, utan kör till efter 500-1000 m och lägger sig utvändigt eller trycker sig till spets med Lesja Kongen. Jag tror den vinner i så fall. Egentligen borde jag köra själv.
Tydligen ska Ulf Ohlsson som tidigare kört hästen sagt att han bara tror den vinner. Funderar på att spika mig ur det loppet med den.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td