Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-15, 15:40   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

V86-Solvalla/Bergsåker 16 mars


En inte alltför högklassig omgång. Det är väldigt milt i Sundsvall vad jag kan se så frågan är om tjälen har släppt där i morgon och hur banan då blir. Väldigt många årsdebutanter i flera av loppen som spelmässigt är svåra att värdera.

Infon är sparsam till V86 dagen innan loppen så ta inte det jag skriver som ett facit på hur det blir för alla hästar vad gäller utrustning i morgon. Förra onsdagen tillkom flera intressanta ändringar som det inte fanns någon info om dagen innan.

1.

Sportsligt inget höjdarlopp och utrustningsmässigt inte mycket ändringar åt det positiva hållet aviserat.

4. Anasazi Kemp ska lättas i balansen.
5. Hall Of Fasion. Skor i årsdebuten. Gick barfota fram sista två starterna i fjor
6. Special Revolution. Eventuellt skoryck nu i någon form.
9. Apalachiola. Eventuellt barfota fram ffg sedan 2014.
10. Laraki Brodde troligen vanlig vagn istället för jänkarvagn
11. Daddys First. Hade hoppats på skoryck där men verkar inte bli så
13. Just Happy. Ev barfota fram nu

2.

4 årsdebutanter och väldigt svårbedömt. Låter inte påställt på någon.

2. In Vain Sund skor och vanlig vagn i årsdebuten säger Redén. Barfota runt om på slutet.
8. Fighting Bax ska ev lättas fram nu enligt Redénstallet. Vanlig vagn.

3.
3. Sandringham H nu två lopp i kroppen. Skoryck fram ffg i år.
8. Usain Swing. Ev barfota runt om nu, i så fall stort plus, men låter som att man ev sparar den växeln pga spåret.
10. Labero Broline. Vanlig vagn i ställer för jänkarvagn nu.

Både Quid Pro Quo och Corky ska gå med skor. Båda bäst barfota.

4.

1. Martinwithmuscle: Ev barfota fram ffg i år. Två lopp i kroppen.

Inga ändringar i övrigt aviserat i nuläget.

5.

3. Cosmo Light ev barfota fram nu
8. Ebu B.Boko. Eventuellt barfota fram nu. Matchas mot V75 finalerna 2 april.
11. Dragon Powerfly. Ska gå barfota runt om för första gången nu. Skor runt om i alla sina 26 starter. Alltid mycket intressant när Per Linderoth plockar av skorna ffg på sina hästar.

6.

6. Shaolin. Troligen barfota i någon form nu. Plus enligt stallet.
7. Dats Doncella. Aviserat barfota runt om nu. Aldrig gått så i tidigare 31 starter.
8. Top Notch Lady Ås. Omöjlig att värdera, men låter definitivt inte från Walmannstallet som att det kommer presteras på topp i sverigedebuten
10. Tellmewhattodo: Eventuellt barfota nu enligt JO.


7.

4. Hövdings Star. Troligen barfota fram nu ffg i år. Plus
5. Echauffour U.S: Står stenhårt inne i loppet med sin tvångsprissumma på 400 tkr. Men oerhört intressant att Svante Båth pratar om att gå från skor och brodd till barfota på den i morgon.
6. Grand Ale. Eventuellt barfota nu. Alltid intressant på Love You avkommor.
8. Åhlunda Survivor. Matchas mot V75 finalerna. Vanlig vagn nu istället för jänkarvagn. Eventuellt ska den testas barfota fram.
9. Dionne Susu. Ska testas barfota fram i morgon enligt stallet.

8.

1. Countrygirl Ås. Ska gå med skor runt om nu. Troligen klart minus fartmässigt men plus för startsnabbheten.
2. Navaj Brodde. Moralisk vinnare sist när man ryckte alla skorna och satte på Jänkarvagn. Gav ruskig effekt. Samma nu.


Lycka till nu med V86an..............
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knutman (+5), X0 (+6), asgaya3141 (+5), znipstern (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 09:29   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Hmm..Låter taggat detta.

V86-2 nr 1 Target Kronos (Johnny Takter) tränar strålande och har övervintrat mycket bra. Perfekt spår. Mycket startsnabb. Han räknas definitivt. Min häst kommer inte vara ringrostig utan leverera direkt. Möter några bra men de är välkomna upp i dödens. Rycker skorna till derbyt. Inte tidigare, säger Lutfi Kolgjini.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 09:38   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Sucre struken. Har lust att spika R.G.'s Thunderbolt, men samtidigt är den åter efter vila så kanske är det bättre att köra sparlopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 10:27   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Efter att ha sett hur väl förberedd Clemenza var igår tror jag absolut Target Kronos kan vara en tänkbar spik.

Sen lär den väl inte stå i 7 % när alla bet.tjänster har den som skrik/förstarankad.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 11:38   #5
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

En skrällidé, suttit fast några ggr nu. 2,8%

V86-7 nr 9 Dionne Sisu (Micael Melander) har verkligen varit duktig varje gång hon har startat i år. Allting verkar väldigt bra med henne hemma. Fint smygläge och måste få sina smyglopp. Hon har bara en speed. Här får hon spara den till slut, säger Anne Raatikainen.

Senast redigerad av Spojs den 2016-03-16 klockan 11:42.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 11:50   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Hoppas barfota runt om ffg på Linderoths i avd 5 ger rätt effekt. Rekommenderade ett B365 lir på den till 12 ggr i förmiddags och hade blivit 100 kr vinnare. Dom har nu sänkt den till 6 ggr. Unibet har vägt in skorycket när dom släpper oddsen. Tror det var 6,50 dom skulle ha i startodds.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 12:07   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hoppas barfota runt om ffg på Linderoths i avd 5 ger rätt effekt. Rekommenderade ett B365 lir på den till 12 ggr i förmiddags och hade blivit 100 kr vinnare. Dom har nu sänkt den till 6 ggr. Unibet har vägt in skorycket när dom släpper oddsen. Tror det var 6,50 dom skulle ha i startodds.
Den fick gå för tidigt senast, ska bli kul att se om skorycket gör den skillnad som Per tror.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 12:20   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Den fick gå för tidigt senast, ska bli kul att se om skorycket gör den skillnad som Per tror.
Ofta det brukar ge väldigt bra effekt på hans hästar. 12 ggr bedömde jag därför som klart spelvärt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 14:02   #9
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1027
Standard

Sambucus P.R hetshäst på V75 Bergsåker 5/3, får en ny chans som spik
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 15:49   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Daddys First i avd 1 anmäld barfota runt om. Det aviserades skor i de tidiga intervjuerna. Det är nog ett jätteplus på den. Endast gått så en gång tidigare. Då gick den 13,5 över full distans på V75. Tänkbar chansspik och ett bra spel till just nu 6 ggr hos B365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 16:32   #11
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Daddys First i avd 1 anmäld barfota runt om. Det aviserades skor i de tidiga intervjuerna. Det är nog ett jätteplus på den. Endast gått så en gång tidigare. Då gick den 13,5 över full distans på V75. Tänkbar chansspik och ett bra spel till just nu 6 ggr hos B365.
Det var ju högsommar då med framspår bakom bilen, det brukar slita ganska mycket hov över långt även när det är sommarbana vilket kan leda till galopp så jag skulle nog rekommendera & inte spela den idag.
Men det kanske ändras till barfota fram men där gissar jag bara.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 16:41   #12
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

https://pinracer.se/systems/5hwcqt1r...kq-2t1h/shared
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:09   #13
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

oleander är klart bra chans spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:11   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Det var ju högsommar då med framspår bakom bilen, det brukar slita ganska mycket hov över långt även när det är sommarbana vilket kan leda till galopp så jag skulle nog rekommendera & inte spela den idag.
Men det kanske ändras till barfota fram men där gissar jag bara.
Beror ju jätte mycket på vilken typ av hov hästen har, men att du spekulerar i att det ska bli galopp pga att hovarna slits för mycket när det är längre distans så tycker jag det låter ytterst märkligt!

Kolla harpers tex, 2015: https://www.travsport.se/sresultat?k...d=1002450#lopp och 2014:https://www.travsport.se/sresultat?k...Id=970975#lopp.
Väldigt många som går barfota över den mäktiga distansen 3000 meter, UTAN galopp! Sjukt men sant!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:17   #15
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Beror ju jätte mycket på vilken typ av hov hästen har, men att du spekulerar i att det ska bli galopp pga att hovarna slits för mycket när det är längre distans så tycker jag det låter ytterst märkligt!

Kolla harpers tex, 2015: https://www.travsport.se/sresultat?k...d=1002450#lopp och 2014:https://www.travsport.se/sresultat?k...Id=970975#lopp.
Väldigt många som går barfota över den mäktiga distansen 3000 meter, UTAN galopp! Sjukt men sant!
Du har säkert & jag fel som vanligt men tvivlar ändå att banan är i elitloppsskick som den brukar vara till den helgen.

Hoppas du sätter den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5), alle (+5)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:18   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Jag tycker inte Svante Båths hästar gått särskilt bra på sistone, nu är han favorit i alla v86 loppen på Bergsåker! QPQ lär nog vinna, men övriga tänker jag gardera alt spika emot. Svår omgång!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:20   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Du har säkert & jag fel som vanligt men tvivlar ändå att banan är i elitloppsskick som den brukar vara till den helgen.

Hoppas du sätter den.
Jag säger inte att hästen i fråga vinner, menar bara att det är väldigt svårt att dra sådana slutsatser som du gjorde! Du absolut en poäng att det inte kommer vara någon elitloppsbana!

God tur till dig med!

alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:37   #18
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Är procenten på Quid Pro Quo verkligen motiverat? Svante Bååths stallform har väl vart kass i över ett halvår nu?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:44   #19
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jag säger inte att hästen i fråga vinner, menar bara att det är väldigt svårt att dra sådana slutsatser som du gjorde! Du absolut en poäng att det inte kommer vara någon elitloppsbana!

God tur till dig med!

Jag brukar tänka så men mycket beror på vad det är för tränare också, det krävs en bra tränare för & bygga upp en bra hov.
Brukar även gå på att det är större galopprisk från snäva spår när man kör barfota runt om.
Säkert helt fel i det här fallet men man måste tro på det man tror på fast inte till vilket pris som helst såklart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:53   #20
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Bästa spik: Emmet Brown 49%, leder runt om.

Chansen: Höwings Star 14%, borde hamna i draget bakom efter lite körning.

Skrällen: Dragon Powerfly 7%, jagat 4 senaste. Spurtar friskt.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:06   #21
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är procenten på Quid Pro Quo verkligen motiverat? Svante Bååths stallform har väl vart kass i över ett halvår nu?
I vanliga lopp som ser ut på det här sättet släpps ju favvon till spets och alla radar upp sig på innerspåret. Sen turas experterna om att säga hur fin favoriten var när han vann på lätta ben (efter att ha fått bluffa i 20-fart ett varv).

Men idag rycker Linderoth skorna på Blended Scotch, är han villig att låta favoriten vandra i dödens? Andra intressanta punkten, Usain Swing bfro, om nu Blended släpper så kanske han trycker upp tempot från dödens?
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:08   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
I vanliga lopp som ser ut på det här sättet släpps ju favvon till spets och alla radar upp sig på innerspåret. Sen turas experterna om att säga hur fin favoriten var när han vann på lätta ben (efter att ha fått bluffa i 20-fart ett varv).

Men idag rycker Linderoth skorna på Blended Scotch, är han villig att låta favoriten vandra i dödens? Andra intressanta punkten, Usain Swing bfro, om nu Blended släpper så kanske han trycker upp tempot från dödens?
Blended vill ju ner i rygg på favoriten och Corky ska inte offras, så det lär bli lugnt för Erik.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:25   #23
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
I vanliga lopp som ser ut på det här sättet släpps ju favvon till spets och alla radar upp sig på innerspåret. Sen turas experterna om att säga hur fin favoriten var när han vann på lätta ben (efter att ha fått bluffa i 20-fart ett varv).

Men idag rycker Linderoth skorna på Blended Scotch, är han villig att låta favoriten vandra i dödens? Andra intressanta punkten, Usain Swing bfro, om nu Blended släpper så kanske han trycker upp tempot från dödens?
Tror du verkligen att Linderoth både kan och vill svara Erik håller det för ytterst osannolikt krävs nog en galopp för det ! Vad som dock känns ännu mer osannolikt är att Leif eriksson ska gå fram och trycka upp tempot utvändigt ska nog till en remarkabel personlighets förändring hos kusken om det ska hända !
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:36   #24
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
Tror du verkligen att Linderoth både kan och vill svara Erik håller det för ytterst osannolikt krävs nog en galopp för det ! Vad som dock känns ännu mer osannolikt är att Leif eriksson ska gå fram och trycka upp tempot utvändigt ska nog till en remarkabel personlighets förändring hos kusken om det ska hända !
Att han kan svara tror jag definitivt, men frågan är ju om han vill det såklart. Förmodligen inte, men jag funderade högt kan man väl säga, varför rycker han skorna? Blended har ju mer eller mindre garanterad rygg på Erik även med skor?

Sen är det väl ännu mer osannolikt att Eriksson skulle trycka på i dödens, men spår 8 och bfro på en häst som de vanligtvis bara drar skorna på när det vankas finaler på V75, och som är mer stark än speedig, får mig att fundera iaf.

Det är klart att det kan vara tokfel och att favoriten blir släppt och får bestämma helt i eget tempo, men jag garderar gärna en favorit med procent som påminner om Järvsöfaks eller Nuncio eller Bold Eagle om den kommer från ett stall utan form.
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:37   #25
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 3
Sharp$: 2137
Standard

Vinnarods på Quid Pro Quo just nu 1,05?
bosna365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:37   #26
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Hörde nån vad Haugstad sa om Top Notch Lady Ås precis? Var lite okoncentrerad och missade budskapet...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:40   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Hörde nån vad Haugstad sa om Top Notch Lady Ås precis? Var lite okoncentrerad och missade budskapet...
Han sa i princip att det är en väldigt fin häst, men det lät inte som att han trodde på den idag. Han sa också att den är väl förberedd och har tränats på i vinter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)

Senast redigerad av Shooter den 2016-03-16 klockan 18:41.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:45   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Svårt att bestämma hur man ska göra med Quid. Spets är inte det bästa, men samtidigt verkar motståndarna inte vilja tävla. Hmm! Erik tycker att det är hans bästa chans, men varnar för att den är för stor favorit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:50   #29
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Hörde nån vad Haugstad sa om Top Notch Lady Ås precis? Var lite okoncentrerad och missade budskapet...
Du har allt här. https://www.atg.se/spel/2016-03-16/V...augstad-om-v86
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:53   #30
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jaha, missade det. De brukar inte lägga ut de flesta intervjuerna där...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:54   #31
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Erik Adielsson varnar spelarna i V86-4 för Quid Pro Quo. Han tycker hästen är för mycket streckad, även om han ser det som sin bästa chans.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:16   #32
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 971
Standard

Target kronos, top of the world och oh godness blev mina spikar!
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:19   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Nu får jag vara klar. Singlar Emmett Brown, Top Of The World och Global Ride.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:22   #34
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

provar med fyra spik ikväll. Quiden, Emmet, Target kronors tror jag leder runt om, sen hoppas jag på överljusfart i sista o singlar corinne af solnäs som är bästa hästen i det gänget
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:37   #35
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Grattis Olle bra drag, jag är med också.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:38   #36
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Daddys First i avd 1 anmäld barfota runt om. Det aviserades skor i de tidiga intervjuerna. Det är nog ett jätteplus på den. Endast gått så en gång tidigare. Då gick den 13,5 över full distans på V75. Tänkbar chansspik och ett bra spel till just nu 6 ggr hos B365.
Mycket snygg analys. Gjorde en liten bong där den blev spik tack vare dig. Så tack!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:38   #37
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Killen som kör Aftonbladets live spikade Daddy's First! I övrigt var det ett ganska trist lopp där de höll tråktempo där framme.

Senast redigerad av Shooter den 2016-03-16 klockan 19:40.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:43   #38
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Dagens försök:
1: A 7,11 B 5,10
2: A 1,8
3: A 4 B 2,8
4: A 7 B 4
5: A 7
6: A 1
7: A 2,4 B 9,12
8: A 2,4 B 2,4,11,12

Tvillingen i första satt som en smäck
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:46   #39
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Kung Johnny levererar igen. Travets rockstjärna.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:47   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Synd att det blev så mycket skrik på Luddes häst. Walmanns häst gjorde en fin debut på svensk mark annars.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:48   #41
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Hmm..Låter taggat detta.

V86-2 nr 1 Target Kronos (Johnny Takter) tränar strålande och har övervintrat mycket bra. Perfekt spår. Mycket startsnabb. Han räknas definitivt. Min häst kommer inte vara ringrostig utan leverera direkt. Möter några bra men de är välkomna upp i dödens. Rycker skorna till derbyt. Inte tidigare, säger Lutfi Kolgjini.
Då tackar vi för den som blev min andra spik haha. Börjar nästan bli lite spännande detta med 2 lopp, och 2 spik klara.

PS Laggar ni också sönder på sändningen på atg.se? Kan knappt se loppen...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:50   #42
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
Då tackar vi för den som blev min andra spik haha. Börjar nästan bli lite spännande detta med 2 lopp, och 2 spik klara.

PS Laggar ni också sönder på sändningen på atg.se? Kan knappt se loppen...
Ja helt värdelöst. Streamen hakar upp sig efter ett tag och man får starta om den. Har varit så en längre tid nu...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:52   #43
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Efter att ha sett hur väl förberedd Clemenza var igår tror jag absolut Target Kronos kan vara en tänkbar spik.

Sen lär den väl inte stå i 7 % när alla bet.tjänster har den som skrik/förstarankad.
Nej, några 7 % fick vi inte.

Är ju fan att speltjänsterna ska rygga
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:55   #44
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

SNYGGT PER!!!!!!!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:56   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Lite oväntat upplägg av Erik, men snyggt av Per.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:57   #46
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Herregud va bra det går idag... Om det någon gång ska hålla i sig, så önskar jag det är idag....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:58   #47
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Bååths hästar är verkligen värdelösa favoritobjekt nuförtiden.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:01   #48
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nej, några 7 % fick vi inte.

Är ju fan att speltjänsterna ska rygga
Var hittade man betaltjänsterna idag?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:02   #49
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Hoppas uffe tar det nu då när favoriten inte ser 100% ut
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:03   #50
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bååths hästar är verkligen värdelösa favoritobjekt nuförtiden.
Hehe, det är ju spelarna som gör hästarna till favoriter, du och dina kamrater, hästarna är nog inte värdelösa, men däremot heller inte toppade. Läs gärna Svanthes försiktiga uttalanden. Bååth brukar väl aldrig ha 100% form på sina hästar i mars!!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:09   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Det där gjorde Takter bra!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:09   #52
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Kung Johnny! Fan min idol alltså.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:13   #53
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Gött mos, blev lite nojig där efter provstarten. En spik kvar annars välgaddat.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:15   #54
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Var hittade man betaltjänsterna idag?
Ja, på deras respektive telefonnummer lr sms-köp misstänker jag.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:18   #55
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Helvete att inte Linderots vann
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:18   #56
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Kul lopp!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:20   #57
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 126
Standard

Driv Linderoth DRIV!!!!!!!!!!!! jävla mupp som sitter still o torskar med minimal marginal
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:20   #58
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Kul att de kör. Sjukt rätt på det men torskfrossa nu när jag spikat en häst som väl aldrig vunnit.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:21   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Måste säga att Per får rätt fin effekt på sina skoryck.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:21   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Helvete att inte Linderots vann
Svårt att vinna med en kusk som inte vill vinna. Jobbar han lite i jollen så kontrar ju hästen till vinst.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:23   #61
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Oscarsson eller Tillman skulle smaka mumma nu...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:23   #62
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ja, på deras respektive telefonnummer lr sms-köp misstänker jag.
Ahaa det visste jag inte, parasit och snål utnyttjare som jag är.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:25   #63
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Svårt att vinna med en kusk som inte vill vinna. Jobbar han lite i jollen så kontrar ju hästen till vinst.
Vet inte om han kände att Erikssons var klar och gav upp lite på förhand. Däremot höll ju Leffe på att klanta till det deluxe som trodde det var klart på förhand.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:25   #64
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Ahaa det visste jag inte, parasit och snål utnyttjare som jag är.
Ok, ja det var dina ord. Jag besvarade bara din fråga.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:27   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vet inte om han kände att Erikssons var klar och gav upp lite på förhand. Däremot höll ju Leffe på att klanta till det deluxe som trodde det var klart på förhand.
Linderoth gjorde en bra manöver och var så nöjd med sig själv att han sket i resten av loppet. Leif är väl som vanligt..
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:29   #66
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Gott Noomi.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:29   #67
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Allt väl så här långt, men nu återstår två spikar. Hittills har det bara vunnit hästar som skrikits ut på ett eller annat sätt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:30   #68
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Nu vore det roligt om Jessika spårar runt om. Men det lär väl inte hända...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:30   #69
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Jahopp där sprack jag med spik på Jorma.. Surt när man har hyggligt vältäckt i sista två
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:31   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Dags för Per Linderoth i nästa
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:41   #71
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Självklart får den ledningen..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:42   #72
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

f***a!! Att inte Höwings Star får lucka tidigare
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:42   #73
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Synd att Jessika ska klåpa på själv med en sådär fin häst. Hade ju varit stenklar utan strulet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:43   #74
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Härligt! Nu skulle jag ju vilja sitta med tre streck i sista, men förhoppningsvis så tar Global Ride hem loppet. Det börjar bli en ovana annars att åka i ett lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:43   #75
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Faan va tråkigt! Hade lås på Höwings och Navaronne. Hade varit skoj att vara med inför sista. Jackpot till nästa onsdag att vänta..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:44   #76
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1027
Standard

Hmm, undrar om det finns kuskar som vågar göra livet surt för den där hästen nångång, släpps halvlamt till ledning varje gång
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:45   #77
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Nu är det jäkla nervöst. OK chanser på 8an!

1,3,5,9,12 i sista. Sitter denna är det sjukaste bongen jag gjort....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rrylander (+2)
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:46   #78
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

5,30 på 5 Global Ride är ju värd en hundring!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:46   #79
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Måste sitta någon eller några med ganska stor flerkupong på Global Ride nu i sista.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:46   #80
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Misstänker att det finns en och annan som kommer sjöa på flerbong idag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:49   #81
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

11 Spring Chicken såg vekligen spänstig ut och tycktes trivas med tillvaron. Hyfsat ODDS!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:50   #82
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Faan va tråkigt! Hade lås på Höwings och Navaronne. Hade varit skoj att vara med inför sista. Jackpot till nästa onsdag att vänta..
Samma här. Eller som A.. Alltid trist att åka på favoriter på ngt sätt
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:51   #83
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Alla ägg i samma korg....

Stirling Cheer för V86, V3 och DD x 300......
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:52   #84
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Liten tröst-DD mot 2 oxå.....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:54   #85
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Fyyyyyy faaaaaaaaan!!!!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:54   #86
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Vettefan om inte Tillman tog det där? Tror 8:an rök för mig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:54   #87
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Tillman va?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:55   #88
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
Nu är det jäkla nervöst. OK chanser på 8an!

1,3,5,9,12 i sista. Sitter denna är det sjukaste bongen jag gjort....
Himla snyggt!
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:55   #89
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Jäkla hårt! Det vore ju själva fan om man ska åka på mållinjen igen!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:55   #90
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!! FYYYYYFAAAAN VA GÖÖÖÖÖTÖTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:56   #91
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jäkla hårt! Det vore ju själva fan om man ska åka på mållinjen igen!
Man ska aldrig spika i sista, speciellt inte på v86... Tur att man aldrig lär sig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 20:58   #92
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Man ska aldrig spika i sista, speciellt inte på v86... Tur att man aldrig lär sig.
Jag gör väldigt sällan det, då jag inte vill åka i sista. Men idag var ett undantag då jag trodde femman skulle ta hem det. Tycker också att den borde ha hållit undan för att få godkänt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:01   #93
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag gör väldigt sällan det, då jag inte vill åka i sista. Men idag var ett undantag då jag trodde femman skulle ta hem det. Tycker också att den borde ha hållit undan för att få godkänt.
Hade också spikat den, men blev nästan lite anti när det blev uppenbart att ett stort antal flerbongar hängde på den. Roligare att dom som hade garderat fick sig en fin slant istället.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:04   #94
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

V86
Inlämnat: 2016-03-16, 20:02
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2016-03-16
Start: 20:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Daddy's First
2: 1 Target Kronos
3: 2, 3, 4, 8, 11
4: 3, 4, 5, 7
5: 7 Sambucus P.R.
6: 1, 6
7: 7 Top of the World
8: 1, 3, 5, 9, 12

1x1x5x4x1x2x1x5 = 200 rader.
200 x 1 x 0,25 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.

8 rätt: 1 x 21 367 kr Vinst!
7 rätt: 12 x 258 kr Vinst!
6 rätt: 51 x 35 kr Vinst!
Summa: 26 248,00 kr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:05   #95
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2016-03-16, 20:02
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2016-03-16
Start: 20:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Daddy's First
2: 1 Target Kronos
3: 2, 3, 4, 8, 11
4: 3, 4, 5, 7
5: 7 Sambucus P.R.
6: 1, 6
7: 7 Top of the World
8: 1, 3, 5, 9, 12

1x1x5x4x1x2x1x5 = 200 rader.
200 x 1 x 0,25 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.

8 rätt: 1 x 21 367 kr Vinst!
7 rätt: 12 x 258 kr Vinst!
6 rätt: 51 x 35 kr Vinst!
Summa: 26 248,00 kr
Sjukt snyggt lirat för en femtiolapp.
Grattis och roligt att det skrällde i sista.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:11   #96
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2016-03-16, 20:02
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2016-03-16
Start: 20:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Daddy's First
2: 1 Target Kronos
3: 2, 3, 4, 8, 11
4: 3, 4, 5, 7
5: 7 Sambucus P.R.
6: 1, 6
7: 7 Top of the World
8: 1, 3, 5, 9, 12

1x1x5x4x1x2x1x5 = 200 rader.
200 x 1 x 0,25 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.

8 rätt: 1 x 21 367 kr Vinst!
7 rätt: 12 x 258 kr Vinst!
6 rätt: 51 x 35 kr Vinst!
Summa: 26 248,00 kr
grattis.. snyggt, nya tag imor jackpot på skrällbana Åby
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:28   #97
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Dagens försök:
1: A 7,11 B 5,10
2: A 1,8
3: A 4 B 2,8
4: A 7 B 4
5: A 7
6: A 1
7: A 2,4 B 9,12
8: A 2,4 B 2,4,11,12

Tvillingen i första satt som en smäck
Konsten att vara rätt på det länge och sen snåla bort sig. Får trösta mig ändå med ett gäng femmor och att det inte blev jackpot
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:37   #98
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2016-03-16, 20:02
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2016-03-16
Start: 20:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Daddy's First
2: 1 Target Kronos
3: 2, 3, 4, 8, 11
4: 3, 4, 5, 7
5: 7 Sambucus P.R.
6: 1, 6
7: 7 Top of the World
8: 1, 3, 5, 9, 12

1x1x5x4x1x2x1x5 = 200 rader.
200 x 1 x 0,25 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.

8 rätt: 1 x 21 367 kr Vinst!
7 rätt: 12 x 258 kr Vinst!
6 rätt: 51 x 35 kr Vinst!
Summa: 26 248,00 kr
Riktigt snyggt
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:41   #99
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Tack allihop, tack som FAN för era tips. Alla spikar kom från någon av er. Riktigt hög kvalité på tipsen här idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 21:53   #100
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Var inte hemma i kväll men barfota runt om ffg på 7an i avd 5 skulle dom ju vänta med var det sagt. Utan det skorycket hade knappast Linderoths häst torskat det loppet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 23:11   #101
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bååths hästar är verkligen värdelösa favoritobjekt nuförtiden.
Håller helt med, totalt överspelade allt som oftast just nu och när sedan kuskprestationerna är ännu sämre så är det ju helt fantastiskt för oss favorithatare!!! Eriks styrning med QPQ är bland det uslaste jag sett av ett proffs på länge då han hade fått spets gratis om han hade kört från start. Men ingen är gladare än jag för det!!!

Btw, utdelning på 6 rätt var väl ändå onödigt en sådan här gång med så många hårt streckade favvisar som vann.

Kul också att Flirting Girl vinner igen i sin årsdebut som hon "brukar". Gav mig dryga 200000 i mars förra året i sin årsdebut på V86.

Senast redigerad av mocka den 2016-03-16 klockan 23:22.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 00:13   #102
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Håller helt med, totalt överspelade allt som oftast just nu och när sedan kuskprestationerna är ännu sämre så är det ju helt fantastiskt för oss favorithatare!!! Eriks styrning med QPQ är bland det uslaste jag sett av ett proffs på länge då han hade fått spets gratis om han hade kört från start. Men ingen är gladare än jag för det!!!

Btw, utdelning på 6 rätt var väl ändå onödigt en sådan här gång med så många hårt streckade favvisar som vann.

Kul också att Flirting Girl vinner igen i sin årsdebut som hon "brukar". Gav mig dryga 200000 i mars förra året i sin årsdebut på V86.
Varför tror du Erik skulle få gratis spets? Per Linderoth var ju glasklar med att han ville testa hålla ut Quid Pro Quo från start och därmed köra i ledningen, snarare din efterhandsanalys som är usel...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 09:17   #103
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hade också spikat den, men blev nästan lite anti när det blev uppenbart att ett stort antal flerbongar hängde på den. Roligare att dom som hade garderat fick sig en fin slant istället.
Det är ju det här med vinnarskallen också. Jag vill få in mina lir och tar hellre några tusenlappar som håller igång spelkassan än torskar på målsnöret. När omgången väl är över så lägger jag det bakom mig och ser framåt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td