|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Ja. Jänkarvagn och barfota runt om helt klart intressant då den just nu har 9 procent av insatserna mot 38 procent på Bar Plombier. Hoppas bara att dom intervjuer Melanderstallet på banan och att det bekräftas att det blir så. Tarzan själv är nog inte på plats.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Make it Quick i sista med skorycket känns som den måste med?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Däremot så skriker Otto ut den infon utan att redovisa källa.... |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ändrat till skor.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Har läst det hos Betaltjänsterna och "Olle" var ju säker... Han måste ha läst det någonstans innan tjänsterna kom ut...
|
|
|
|
#51 |
|
Banned
|
Jag vet inte hur din miniräknare fungerar men när jag slår 1,68*2,41*2,00*8,99 på min maskin så blir det nästan 73 ggr pengarna. Så även om oddsen kryper nedåt på några av favoriterna så blir det säkert över 50 papp på den kombinationen....
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ganska intetsägande att kolla vinnarodds 2 timmar innan första lopp. Finns inte en chans att Coktail Bar kommer ge 9 gånger.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dom sa i alla intervjuer i veckan att det skulle bli barfota ffg. Ska bli intressant att höra i liven varför dom ändrat sig. Kan inte bero på banan i alla fall. Men Mohammed Malla expert i liven idag så kollar troligen på 12an.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2) |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
![]() Nu är inte det kontrollerat men jag litar på Olle... Han har läst det.
|
|
|
|
#56 |
|
@Doob
Hade faktiskt varit värre om han undanhållit den infon för allmänheten och "smygit" infon till betaltjänsterna..Troligtvis har väl någon i kretsen sagt något i stil med "kanske provar vi bfro 1:a ggn.."Men hästen har ju gjort det bra med skor och startsnabb med bra spår så bra chans ändå tror jag. Lycka Till o tack för dina i vanlig ordning utmärkta analyser! Lycka Till! L |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Skoryck fram på On Track Piraten. Enligt alla intervjuer med Strömberg i veckan skulle det bli skor runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Romme är en skrällbana, men idag finns några starka favoriter i början av V75. Själv ska jag sätta ihop en V5:a och det lutar åt spikar på Antonio Tabac (skriket West Coast har ett svårt spår och Örjan tokkör knappast) och Picasso Sama (borde vara favorit och sitter förhoppningsvis i ledningen efter en bit).
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Redan lämnat in en raket på spikarna (V) Gissar att Cocktail Bar hamnar på runt 4ggr degen efter att folk insett att han gasar i spets..
Däremot skippar jag nog 75an till förmån för V5! |
|
|
|
|
|
|
#60 | ||||
|
Citat:
,Näe läser dom "stora"Citat:
Citat:
Citat:
He He : 1 min sedan yrar Malla om Bfro..så infon finns väl nånstans..he he Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) Senast redigerad av Lazze den 2016-03-27 klockan 14:17. |
|||||
|
|
|
|
|
|