|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Mkt längesen, men när han gick så, 140111, på Solvalla från bricka 1 så vann han. Tror att han blir rappare ut helt enkelt.
|
|
|
|
#62 |
|
Ja. Det gör omgången tristare. Barfota fram ökar nog chansen rejält. Vinner den och Tekno Odin är det ju inte mycket som talar för annat än bottenutdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Precis, är inne på att gardera TO i stället...om det sedan är att slösa streck så får man ta den smällen. Det är många som spikar i de två första avd. Skulle ingen av dem hålla blir det ju ändå pengar.
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Intervju med Conrad Lugauer i vi tippa |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Beror på vad du syftar på? Den där raketen kommer inte ge några 70+ gånger och Coktail Bar kommer ej ge 9 vinnare.
![]() Min gissning är 17-20 gånger, blir det mellan 40-70 gånger får du 1000 sharps. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10) Senast redigerad av sirlarsson den 2016-03-27 klockan 14:41. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jag är nöjd med att jag rekommenderade en god vän att spela West Coast till 10 ggr i fast odds. Så som det skriks om den nu skulle jag gissa att oddset hos ATG blir runt 2,50
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Mycket tugg om Tekno Odin. Kan någon, och i så fall vem, fälla den?
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
El Cantante öppningsoddset 8,50 sist var ju ett magiskt odds man missade. Gör ont i huvudet varje gång jag tänker på det. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hmm... Nahar, barfota runt om visas det just nu...
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Herrejävlar vad dom skriker ut West Coast nu. Kommer sluta med att den blir favoritspelad.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nu ser det ut på ATG:s hemsida som om 2 You Know Me i avd 5
skall köras barfota. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Gissar att med dom utrustningsändringarna på en Melanderhäst slutar det med enkel vinst eller pannkaka. Man ska komma ihåg att den aldrig sett en annan bana än hemmabanan Solvalla.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ja. Om det funkar borde den då bli svårfångad i spets. Ska gå med jänkarvagn med och har väl öppnat i 08 tempo som bäst och det borde räcka en bit. Men kan ju också sluta med startgalopp när en häst med lättare balans och bike ska laddas.
|
|
|
|
|
|
|
|