|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Som sagt: Romme är en jäkla skrällbana. Och det är de bra kuskarna som rensar från bra lägen återigen. Dags för V5!
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Nu tar vi Riff Kronos så kan det bli en riktigt bra dag.
|
|
|
|
#123 |
|
Allt är som vanligt efter två avdelningar. Goop är världens bästa kusk och Örjan är överlägsen. Hur svårt kan det va?
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5) |
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Finish Future 3:e rankad av Spelvärde...2,6% snyggt gjort !!
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nurmos rolig. Han sa väl i en intervju för några år sedan hur usel Rommes bana är och hur allt är skit där. Ändå anmäler han - och vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Tar O.T.P spets?
|
|
|
|
#128 |
|
Sjuk han är på att hålla igång hästarna, Mr Goop!
Avdelning Överlägsen! |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
v5 systemet efter värmningarna..
V5 Inlämnat: 2016-03-27, 16:52 Romme Söndag 2016-03-27 Start: 17:05 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 On Track Piraten 2: 2, 7, 8, 9, 10 3: 2, 5 4: 1, 6, 8, 9, 11 5: 4 Hero Sjöhammar 1x5x2x5x1 = 50 rader. 50 x 1 x 1,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Bergh ändrat från bf runt om till skor fram. Även om jag inte har chans på sju tog jag med Bergh för skorycket på Nahar. Är inte det fult mot mig som spelare att han ändrar sig precis före 16.20 eller efter?
Vilket ansvar tar ATG där? De som dömer/skriver reglementet? |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Men Nurmosstallet kunde dock berättat om jänkarvagnen i intervjuerna som tex Peter Untersteiner gör. Nu var det någon som sett att man testat med den i värmningen, men i övrigt noll info. Det gav ju bevisligen en enorm effekt.
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banned
|
Citat:
Han skrev väl en lapp och satte upp den i tvättstugan....? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Underbar start!!
|
|
|
|
#135 |
|
Finish Future var ju en sån som det skrikits om. Som nu blev lite bortglömd. Vi har en till senare som det är en liknande historia om och är en glömd följe-tång. Dock inte varit ute på v75 men mött bra motstånd. Står mumma till.
Avd 6 Countdown |
|
|
|
|
|
|
|