|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Ja blir det barfota och några av dom andra ändrar till skor är det spännande. Försökte men lyckades inte hitta några bra spel idag. Men det är ju några spännande lopp att titta på. Inte minst att se megastjärnan Quick Fix på Klosterskogen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Shaqline (lopp 10) är som bekant en helsyster till Shaq Is Back och den här starten ska bli spännande. Jag tänker rycka skorna runt om och måste prova en bit från start. Vad som sedan sker rent taktiskt får vi se, men med lopp i kroppen känns hon lite på gång.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fan vad dålig Hibokongen är. Noll skalle. Skicka den till slakt.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kul att se Månprinsen vinna storlopp i Norge. Både trist och skönt att dom bojkottar Sverige. Skönt eftersom hästen gjort många kallblodslopp iskalla spelmässigt men trist ändå att inte få se hästen tävla här hemma.
Men inte mycket att gråta över. Melanders kärring blev helt rätt bestraffad för att ha slagit ner en kusk inne på en travbana och om detta nu ska vara någon form av protest mot det kan man ju bara skratta åt det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nu kom de väntade ändringarna Olle.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Waowwwww. Villken häst Quick Fix är. Hoppas få se den i Sverige nu.
Får dom ta flygande start i Norge? Hade dom inte blåst omstart i Sverige för Adrians start med Quick Fix hade det varit en jätteskandal. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Då måste domarna ha sovit för jag kan inte minnas när jag senast såg en flygande start av det formatet i Sverige.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
10 meter till o berg hade fått pisk! Synd
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vilken genomusel styrning av Daniel Reden. Kunde han inte räkna ut att Bergh skulle tagit dödens om han gått ut? Nu blev allt bara fel och det får han verkligen skylla sig själv för.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Märklig styrning av Erik. Stallorder från Ludde?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|