Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-30, 10:17   #31

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Vad ska man tro om detta då?

10 Heartbreaker V.S. (V86-8) gör en spännande debut för stallet och är bra i träningen – jag tror att han kommer att göra en bra prestation direkt och han ska streckas. säger Björn Goop.

10 Heartbreaker V.S. (Björn Goop) fick ett dåligt spår. Har tränat på bra. Kommer få ett lopp i kroppen i alla fall. Har inga ­stora förväntningar här, säger ­Anton Sverre i team Goop.
du ska lyssna på chefen, det är dessutom han som sitter bakom tömmarna
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 10:17   #32

schteks avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 6885
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Du missade det sjukaste oddset, Närbyjänta till 35 ggr mot UB s 4.50...
jag brukar sitta på knappen emellanåt vid 10 på bet365, noterade också detta odds, men tyvärr när de rätt uppenbart felsatt odds så är det ändrat direkt när listorna släpps. vågade inte chansa på denna så hann klicka i eklas och några få sekunder senare kollade jag kallblodsloppet och då var det 5ggr. har för mig att det varit så innan någon gång också när det varit ganska uppenbart. men det kanske var någon som fick närbyjänta till 35ggr?
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 11:29   #33

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Nu känns ju Nuncio klar och omgången som helhet ser riktigt överkomlig ut. Premier Kronos mot Tequila Palema, jag tar ställning för Premier. Daddy's First ska inte gå barfota runt om, men bör ha väldigt bra chans ändå. Spåret är visserligen inte det bästa, men det gäller att hitta rätt i åtta lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 12:01   #34

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu känns ju Nuncio klar och omgången som helhet ser riktigt överkomlig ut. Premier Kronos mot Tequila Palema, jag tar ställning för Premier. Daddy's First ska inte gå barfota runt om, men bör ha väldigt bra chans ändå. Spåret är visserligen inte det bästa, men det gäller att hitta rätt i åtta lopp.
Men med tre spikar som är megafavoriter/favoriter måste du hitta kantbollar i övriga 5 lopp. Jag hade inte spikat Henrik Svensson från spår 9 med en jättefavorit som man ska slå på bakskor på från det spåret. Dessutom 1640 m som den aldrig startat över. Kanske finns en anledning till det ?

Henrik Svensson: 3 vinster på 66 körda lopp i år. Han har bränt med många betrodda.

Senast redigerad av olle den 2016-03-30 klockan 12:09.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 12:05   #35

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Dagens klurigaste är alltid att gissa vilka Shooter ska spika. Oförutsägbart minst sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 12:13   #36

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men med tre spikar som är megafavoriter måste du hitta kantbollar i övriga 5 lopp. Jag hade inte spikat Henrik Svensson från spår 9 med en jättefavorit som man ska slå på bakskor på från det spåret. Dessutom 1640 m som den aldrig startat över. Kanske finns en anledning till det ?

Henrik Svensson: 3 vinster på 66 körda lopp i år. Han har bränt med många betrodda.
Din syn på megafavoriter är lite märklig, en av dem är megafavorit och det är Nuncio. Premier är jämnspelad med Tequila och då är det bästa att ta ställning. Daddy's First har ett nionde och inte åttonde, men visst den är ju inte någon klaring. Jag har heller aldrig skrivit att jag kommer spika dessa, jag nämner tre hästar med god chans (för den läskunnige - Sirlasson alltså borträknad). Jag ska bort ikväll och kör nog reducerat (som oftast på V86). Då räcker det med två spikar, vilka förmodligen blir Nuncio och Premier.
Gammal 2016-03-30, 12:14   #37

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8146
Standard

Citat:
Premier Kronos mot Tequila Palema, jag tar ställning för Premier..
Vill varna för en tredje då strullputten Vacqueyras kan mycket de dagar han fungerar, nedspelad till cirka 6 ggr i silverdivisionen senast när V75 gick i Norge...distansen ett frågetecken men tror mest det är dagshumöret som är avgörande.

Senast redigerad av yoozoo den 2016-03-30 klockan 12:15.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 12:15   #38

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Din syn på megafavoriter är lite märklig, en av dem är megafavorit och det är Nuncio. Premier är jämnspelad med Tequila och då är det bästa att ta ställning. Daddy's First har ett nionde och inte åttonde, men visst den är ju inte någon klaring. Jag har heller aldrig skrivit att jag kommer spika dessa, jag nämner tre hästar med god chans (för den läskunnige - Sirlasson alltså borträknad). Jag ska bort ikväll och kör nog reducerat (som oftast på V86). Då räcker det med två spikar, vilka förmodligen blir Nuncio och Premier.
Jag skulle kunna göra dina system åt dig och max missa en kuse på en hel omgång.
Gammal 2016-03-30, 12:17   #39

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag skulle kunna göra dina system åt dig och max missa en kuse på en hel omgång.
Det vore en katastrof, jag lirar inte för att kasta pengarna i sjön.
Gammal 2016-03-30, 12:19   #40

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Det vore en katastrof, jag lirar inte för att kasta pengarna i sjön.
Det är just det du gör, har aldrig någonsin skådat någon med sämre potential i sina system. Finns ingen som blir vinnande över tid med att spika de tre största favoriterna mer eller mindre VARJE omgång. Men fortsätt tro det du, det gynnar oss andra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammmmmar (+50), Captain21 (+5), kunghumle (+5)
Gammal 2016-03-30, 12:20   #41

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det är just det du gör, har aldrig någonsin skådat någon med sämre potential i sina system. Finns ingen som blir vinnande över tid med att spika de tre största favoriterna mer eller mindre VARJE omgång. Men fortsätt tro det du, det gynnar oss andra.
Jag vet och du tror. Dina lir betalar mina vinster.
Gammal 2016-03-30, 12:22   #42

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Vill varna för en tredje då strullputten Vacqueyras kan mycket de dagar han fungerar, nedspelad till cirka 6 ggr i silverdivisionen senast när V75 gick i Norge...distansen ett frågetecken men tror mest det är dagshumöret som är avgörande.
Jag har tröttnat lite på Vacqueyras och tycker inte att den har gjort särskilt bra ifrån sig på slutet.
Gammal 2016-03-30, 12:49   #43

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Ohlsson är av samma kusktyp som Örjan Kihlström fast en sämre variant. Han är hästägarnas bästa vän och kör oftast efter bästa möjliga placering men inte till vilket pris som helst.

Som spelare föredrar jag att sätta min tilltro till kuskar som har hästägarintresset i bakhuvudet men har en offensivare körstil där de kör för att vinna loppen istället för att utefter förutsättningarna tjäna så mycket pengar som möjligt.

Utifrån dessa kriterier kommer nu min lista på de bästa kuskarna i Sverige i nuläget:

1. Björn Goop: Är min bok outstanding, alltid påläst, är en tvättäkta vinnarskalle och dessutom är han ett taktiskt geni.

2. Johnny Takter: Kör på känsla men allt som oftast offensivt och har en grym vinnarskalle.

3. Örjan Kihlström: Av många ansedd som den bäste men ett par hack ner på min lista då gubben trots allt fastnar i lådan ibland.

4. Erik Adielsson: Liksom Goop är han mycket påläst och kör nästan alltid taktiskt korrekt. Men det taktiska sinnelaget borde varvas mer med offensiva drag typ svepningar a la Svanstedt för att inte han ska bli allt för förutsägbar.

5. Robert Bergh: Offensiv är bara förnamnet och som kusk på en favoritspelad är han guld men har enligt mitt tyckande en bit upp till de allra bästa gällande det taktiska sinnelaget.

Kuskar som jag gärna inte bygger mina system kring: Kenneth Haugstad, Fredrik B Larsson, J-O Persson för att nämna några.
För att inlägget inte ska klassas allt för mycket off topic:

1. Gardera favoriten Moni to spare! Överlägsen kapacitet men bakspår, vila och en kusk som alltför ofta tar fel beslut i loppen.
2. Järvsö Blomster kan vara en bra spik. Inte lika bra kuskförstärkning nu som i förra loppet (Kihlström) men ändå bra mycket bättre med Svensson än tränaren själv. Dessutom en defensiv Ohlsson men andrahandsfavoriten som även den är en smygartyp.
3. Spika inte Chocolate Gold. Årsdebut och både nämnde Ohlsson och tränaren Båth vill säkerligen inte få ett tufft lopp i dödens. Kanske blir spets och slut men om strul finns chansen att det bara kör till slut och då kan ledaren rinna undan.
4. Heartbreaker V.S kan vara en bra chansspik som ny i stall Goop och kraftigt kuskförstärkt.

Senast redigerad av legolasse den 2016-03-30 klockan 14:54.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 13:44   #44

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Shaq Is Back struken.... Ja då är Nuncio STENKLAR!
Har dubblat där och satt Smilin Eli som första reserv. Känns ok ändå. Minns Redéns lovord över den och större under har inträffat!
Gammal 2016-03-30, 13:55   #45

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Chocolate Gold ska heller inte laddas för spets enligt intervju med Båth i ronden. Vill att den ska få en snäll resa.

Streckar 1,2,3 (skoryck på 3)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td