|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
jag brukar sitta på knappen emellanåt vid 10 på bet365, noterade också detta odds, men tyvärr när de rätt uppenbart felsatt odds så är det ändrat direkt när listorna släpps. vågade inte chansa på denna så hann klicka i eklas och några få sekunder senare kollade jag kallblodsloppet och då var det 5ggr. har för mig att det varit så innan någon gång också när det varit ganska uppenbart. men det kanske var någon som fick närbyjänta till 35ggr?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nu känns ju Nuncio klar och omgången som helhet ser riktigt överkomlig ut. Premier Kronos mot Tequila Palema, jag tar ställning för Premier. Daddy's First ska inte gå barfota runt om, men bör ha väldigt bra chans ändå. Spåret är visserligen inte det bästa, men det gäller att hitta rätt i åtta lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Henrik Svensson: 3 vinster på 66 körda lopp i år. Han har bränt med många betrodda. Senast redigerad av olle den 2016-03-30 klockan 12:09. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dagens klurigaste är alltid att gissa vilka Shooter ska spika. Oförutsägbart minst sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vill varna för en tredje då strullputten Vacqueyras kan mycket de dagar han fungerar, nedspelad till cirka 6 ggr i silverdivisionen senast när V75 gick i Norge...distansen ett frågetecken men tror mest det är dagshumöret som är avgörande.
Senast redigerad av yoozoo den 2016-03-30 klockan 12:15. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag har tröttnat lite på Vacqueyras och tycker inte att den har gjort särskilt bra ifrån sig på slutet.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
1. Gardera favoriten Moni to spare! Överlägsen kapacitet men bakspår, vila och en kusk som alltför ofta tar fel beslut i loppen. 2. Järvsö Blomster kan vara en bra spik. Inte lika bra kuskförstärkning nu som i förra loppet (Kihlström) men ändå bra mycket bättre med Svensson än tränaren själv. Dessutom en defensiv Ohlsson men andrahandsfavoriten som även den är en smygartyp. 3. Spika inte Chocolate Gold. Årsdebut och både nämnde Ohlsson och tränaren Båth vill säkerligen inte få ett tufft lopp i dödens. Kanske blir spets och slut men om strul finns chansen att det bara kör till slut och då kan ledaren rinna undan. 4. Heartbreaker V.S kan vara en bra chansspik som ny i stall Goop och kraftigt kuskförstärkt. Senast redigerad av legolasse den 2016-03-30 klockan 14:54. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Shaq Is Back struken.... Ja då är Nuncio STENKLAR!
Har dubblat där och satt Smilin Eli som första reserv. Känns ok ändå. Minns Redéns lovord över den och större under har inträffat!
|
|
|
|
|