Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-27, 22:17   #1
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

V4 Lunch Åmål Torsdag


V4
Inlämnat: 2016-04-27, 22:56
Åmål
Torsdag 2016-04-28
Start: 12:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 7, 10 (1)
2: 7, 10 (6)
3: 3, 9, 11 (7)
4: 1, 2, 3, 7, 9, 10 (8)

5x2x3x6 = 180 rader.
180 x 1 x 2,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.

I första tar jag dom mest kapabla och den vågade chansspikar 10 Sheena Punk Rocker med skrällkusken Dalborg! Det här är med Åmål-mått mätt en liten flygmaskin som med lite överpace kan svepa dom! Se upp! Det är min andrahäst i loppet och min förstahäst är formkortet 6 High Flying som jag förmodar släpps till spets? 36% är dock i mesta laget...

I andra har 10 Sheriff Bi form och hårdhet som överglänser det här gänget. Van betydligt tuffare gäng och det kan vara så enkelt att hästen bara körs fram i dödens och mosar men min förstahäst har jag följt i Norge under lunch-löpen och det är 7 Ny Komet! Borde gynnas av pisk och hästen tar spets på ett par steg! Förhoppningsvis innan kurvan som annars kan ställa till problem. Öppnat 1.11-1.12 i Norge från spår långt ut men då har spetsstriden var avgjord efter 200 meter och sedan har den gjort sina egna lopp i tät! Hoppas på S.O.S på Åmåls bana där spets är guld värd! Benzon kan ovalen!

I tredje är min förstahäst 3 Chip Line som tyvärr är stor V4-favorit på förtiden. Hoppas det planar ut något då raden är sådär. Hoppas packet slentrianstreckar och inte tittar i arkivet (risken är väl dock att banan gapar ut den inför...)! Comebacken var STRÅLANDE! Fick ifs ett fint utvändigt lopp i tätkontakt men när Horpestad kastade loss bara finåkte han 1.11 sista 500 till en vinst med en gäspning! Lirar rak LD med mina förstahästar!
På V4 plockar jag med 12 Wikileaks som ständigt avslutar strålande på Åby och Axevalla och från springspår 20 bakom hoppas jag hästen hittar ner. Då biter 12-avslutningen fint om det strular för favoriten! 14% är lite för lite! Min tredje är ett värdestreck då den är totalt tappad på V4! Kapabel rackare som borde räcka långt på Åmål! 9 Donnas Girl lirad under 10 ggr varje gång på slutet och gjort fina lopp. Nu 5% på Åmål... Folk är fulla. Hoppas inte Petter Karlsson är det (firar förhoppningsvis inte vinsten på Solvalla ikväll med allt för mycket sponk)....

I sista är det väl risk för att 9 Monfalcone vinkas fram till spets men jag hoppas dom tävlar om det! Det finns formkort i loppet bara dom kör om det! Tar med dom som kan vinna... 1 Höwingssilberpfeil (vilket jävla namn!!? Den som kom på det var inte bara full... Pårökt!!) är en segerstaplare från Tyskland som i Sverigedebuten vann direkt på 1.14,2 på Solvalla!! Har fortsatt startat på Valla sedan dess som påpassad men utan samma framgång. Gjorde comeback i Norge och där lastades nog in en och annan krona på toton för varför åka dit annars om inte stöt? Nu har man fått KANONLÄGE på Åmål så DEN hoppas jag är spritsad och körs stenhårt i spets och INTE släpper till Monfalcone! Det är väl inget i andrapris (nä knappt förstapris heller) på Åmål? Det MÅSTE vara toton dom är ute efter... Se upp! Ett superdrag till 5% och kolla liren på den sista 5 min innan start... Lär sjunka! OM mitt scenario är rätt kan den och Horpestad köra ihjäl varandra och då har jag några kantbollar, i form som sagt, bakom...


LD
Inlämnat: 2016-04-27, 22:57
Åmål
Torsdag 2016-04-28
Start: 12:40
Kostnad: 156,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Ny Komet
2: 3 Chip Line

1 x 156,00 kr = 156,00 kr.
Totalt: 156,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MattiasB75 (+10), Helgesson (+5), Skuumberg (+1), Broddvar (+10), Olsson43 (+5)

Senast redigerad av doob den 2016-04-27 klockan 22:32.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 08:50   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Försöker fälla favoriten i avd2 10.Sheriff Bi finns många startsnabba och det kan Gynna 11.Trouville och en smygkörd 1.Granat Garaff.

3.Ängens Kryptonits i sista avdelningen står med tre ben i mål efter en fantastisk fin värmning senast lite billigare emot idag.

Kan bli Mikael J. Anderssons dag idag på Åmål.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 11:33   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Jag hoppas på att skrällkusken Dalborg svarar ledningen i första LD nu. Väl i ledningen så har man vunnit 70% av loppet på Åmål. Sedan tror jag att Wikileaks från springen och bfro kommer att vara framme tidigt och jag blir inte förvånad om den övertar täten redan ut på första rakan. Kämpa!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 11:43   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Nä nu år han bluffa bort.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 11:45   #5
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Äää men vafan nu har dom ändrat till skor på wikileaks... Det börjar bli rätt långk*kigt det här.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 12:07   #6
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Tack Doob för Donnas Girl fin LD där många tack!!!
Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2016-04-27, 22:56
Åmål
Torsdag 2016-04-28
Start: 12:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 7, 10 (1)
2: 7, 10 (6)
3: 3, 9, 11 (7)
4: 1, 2, 3, 7, 9, 10 (8)

5x2x3x6 = 180 rader.
180 x 1 x 2,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.

I första tar jag dom mest kapabla och den vågade chansspikar 10 Sheena Punk Rocker med skrällkusken Dalborg! Det här är med Åmål-mått mätt en liten flygmaskin som med lite överpace kan svepa dom! Se upp! Det är min andrahäst i loppet och min förstahäst är formkortet 6 High Flying som jag förmodar släpps till spets? 36% är dock i mesta laget...

I andra har 10 Sheriff Bi form och hårdhet som överglänser det här gänget. Van betydligt tuffare gäng och det kan vara så enkelt att hästen bara körs fram i dödens och mosar men min förstahäst har jag följt i Norge under lunch-löpen och det är 7 Ny Komet! Borde gynnas av pisk och hästen tar spets på ett par steg! Förhoppningsvis innan kurvan som annars kan ställa till problem. Öppnat 1.11-1.12 i Norge från spår långt ut men då har spetsstriden var avgjord efter 200 meter och sedan har den gjort sina egna lopp i tät! Hoppas på S.O.S på Åmåls bana där spets är guld värd! Benzon kan ovalen!

I tredje är min förstahäst 3 Chip Line som tyvärr är stor V4-favorit på förtiden. Hoppas det planar ut något då raden är sådär. Hoppas packet slentrianstreckar och inte tittar i arkivet (risken är väl dock att banan gapar ut den inför...)! Comebacken var STRÅLANDE! Fick ifs ett fint utvändigt lopp i tätkontakt men när Horpestad kastade loss bara finåkte han 1.11 sista 500 till en vinst med en gäspning! Lirar rak LD med mina förstahästar!
På V4 plockar jag med 12 Wikileaks som ständigt avslutar strålande på Åby och Axevalla och från springspår 20 bakom hoppas jag hästen hittar ner. Då biter 12-avslutningen fint om det strular för favoriten! 14% är lite för lite! Min tredje är ett värdestreck då den är totalt tappad på V4! Kapabel rackare som borde räcka långt på Åmål! 9 Donnas Girl lirad under 10 ggr varje gång på slutet och gjort fina lopp. Nu 5% på Åmål... Folk är fulla. Hoppas inte Petter Karlsson är det (firar förhoppningsvis inte vinsten på Solvalla ikväll med allt för mycket sponk)....

I sista är det väl risk för att 9 Monfalcone vinkas fram till spets men jag hoppas dom tävlar om det! Det finns formkort i loppet bara dom kör om det! Tar med dom som kan vinna... 1 Höwingssilberpfeil (vilket jävla namn!!? Den som kom på det var inte bara full... Pårökt!!) är en segerstaplare från Tyskland som i Sverigedebuten vann direkt på 1.14,2 på Solvalla!! Har fortsatt startat på Valla sedan dess som påpassad men utan samma framgång. Gjorde comeback i Norge och där lastades nog in en och annan krona på toton för varför åka dit annars om inte stöt? Nu har man fått KANONLÄGE på Åmål så DEN hoppas jag är spritsad och körs stenhårt i spets och INTE släpper till Monfalcone! Det är väl inget i andrapris (nä knappt förstapris heller) på Åmål? Det MÅSTE vara toton dom är ute efter... Se upp! Ett superdrag till 5% och kolla liren på den sista 5 min innan start... Lär sjunka! OM mitt scenario är rätt kan den och Horpestad köra ihjäl varandra och då har jag några kantbollar, i form som sagt, bakom...


LD
Inlämnat: 2016-04-27, 22:57
Åmål
Torsdag 2016-04-28
Start: 12:40
Kostnad: 156,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Ny Komet
2: 3 Chip Line

1 x 156,00 kr = 156,00 kr.
Totalt: 156,00 kr.
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 12:29   #7
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
Tack Doob för Donnas Girl fin LD där många tack!!!
Varsågod....

Tyvärr borde jag ha gjort något av den på LD själv men såååå säker leva på V4 tills LD. Vinnaren i avd.1 var väldigt spelad igår och därför kontrollerade jag den extra noggrant i arkivet. Fanns absolut INGET som motiverade en vinst idag. Borde ha litat på dom som förtidsspelade....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 12:53   #8
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Fan jag spyr! 17.000 kr på den raden och inte en enda krona med idag trots gediget arbete....

Bedrövligt att Vega inte kan mer med det drömlöpet och totalt fritt i god tid... Den hade jag med och var streckad på 4% så lika bra utdelning även på den.

Nära är alltid värst! Är hellre helt formlös!
__________________
Twitter: @sharpsdoob

Senast redigerad av doob den 2016-04-28 klockan 12:56.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 14:24   #9
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 1
Sharp$: 34
Standard

surt där


håller med nära är alltid värst :=)
masseman12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td