Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-07, 11:55   #46
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 423
Sharp$: 2462

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vem ska slå honom från spets på 1609m? OM han tar spets dvs, finns ju en liten risk att Ulf kommer före, då är det kört.
Känns som en eller många. Jag kommer dock gå på många då jag tycker det finns bättre spikar i Fossens i första och Alfas i sista.
Det roliga med denna omgång är att det känns som att det finns väldigt många hästar under 10% idag som har bra vinnstchans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+1)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:03   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vem ska slå honom från spets på 1609m? OM han tar spets dvs, finns ju en liten risk att Ulf kommer före, då är det kört.
Det är ju det - starsnabb ja men ingen Guldhäst enligt mig.
1640/1609 eller 1140m spelar ingen roll.

Denna häst skall inte vinna Gulddivisionen...


Ok - har väl som sagt min sista potatis där Magic går på sparlåga och ingen annan kan något men låt så vara...

Större under har ju hänt..

Normal löpning så tar Global Money ner detta..:-) Gillar dock Quid Pro som finns med på bongen

Vinner Allaballa så blir gravöl....sry Sangsom och soda...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:06   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ett långskott men grymt värde är det i alla fall i 12 Playing Tua - 2%!!

2,3,4 och 5 kör om spets så jag ser det inte som omöjligt att det varvas på 1.12! Går det så fort kanske Adielsson inte bryr sig om att gå fram tidigt med Windy Ways och om Playing Tua får draghjälp av den sista 800 ja då jävlar blir det intressant!

Det är minst sagt toppform på den här speediga skönheten!

Se upp!
Playing Tua , kan hästen får ett vettigt läge en gång i livet i iallafall?
Synd, fantastisk häst och bara med bättre läge hade det varit klart...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:06   #49
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Känns som en eller många. Jag kommer dock gå på många då jag tycker det finns bättre spikar i Fossens i första och Alfas i sista.
Det roliga med denna omgång är att det känns som att det finns väldigt många hästar under 10% idag som har bra vinnstchans.
Jag skulle inte på förhand påstå att Fossens är något klart vinstbud.
Det räcker med att Björn får luckan i det här loppet så tror jag att han vinner.
Hearbreaker V.S har varit fantastisk på sistone. Har bra speed och styrka, tål att göra grovjobbet. Det ska bli ett riktigt kul lopp att se. Enda emot är spåret, men enligt mig ett väl värt streck om man går emot favoriten.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:10   #50
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 10
Sharp$: 1334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
ok - skriver inte ofta men är ni nykra? Jag är inte det men hur kan man spika Allaballakitoz?
Detta är ju en medioker silverhäst som i de tråkigaste silver loppen får pengar - inte mer.
Nu har man väl satt sin sista potatis men jag gråter när etablerade tipstjänster lägger ut honom som första häst i gulddivisonen...... - inte bara det - en SPIK??
Jag kan heller inte förstå skriket kring hästen. Endast 2 segrar över kort distans i karriären varav den senaste 2014? Endast 1 seger från spår 1.
Visst tar jag med den men tycker det är ett av omgångens mest öppna lopp.
Intressant idag är Lady Lee som slog bla Bostonz Credit på Bergsåker härom veckan, 0% smakar bra
Spikar Alfas i 7e, en personlig favorit, bfrm idag
lungre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:14   #51
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 10
Sharp$: 1334
Standard

Skorna ryker runt om på Valeur ffg, intressant!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5)
lungre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:35   #52
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Navigator Sib blir min stora miljonskräll i omgången efter att ha blivit nedstruken till ett 5:e spår. Tvåa bakom Veijos nya stjärna Fridericus för två starter sedan. Takter upp och det är nog inte något minus i alla fall. Har ej hört om bfro till denna start? Någon som kanske läst det? 2% i skrivande stund. Kämpa Johnny!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:42   #53
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Global Money struken.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:42   #54
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

Global Money struken, öppnar upp för 7 och 8 eller vinner Allaballakaitoz?
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:45   #55
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 423
Sharp$: 2462

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Jag skulle inte på förhand påstå att Fossens är något klart vinstbud.
Det räcker med att Björn får luckan i det här loppet så tror jag att han vinner.
Hearbreaker V.S har varit fantastisk på sistone. Har bra speed och styrka, tål att göra grovjobbet. Det ska bli ett riktigt kul lopp att se. Enda emot är spåret, men enligt mig ett väl värt streck om man går emot favoriten.
Visst är den inte stenklar men enligt mig så är det en bra spik.
Många streckar i första för att dem inte vill ryka på en gång.
Hade detta lopp kommit längre in i 75an så hade Fossens haft högra procent.
Jag tror att vinstchansen är bra och tror hur som helst att Goop får svårt att hinna fram fast han själv tycker att man måste strecka han häst.
Dem övriga loppen har jag andra skrällar som jag tror har större seger chans än vad Goop i första har. Därför enligt mig blir Fossens en bra favorit!
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:49   #56
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Visst är den inte stenklar men enligt mig så är det en bra spik.
Många streckar i första för att dem inte vill ryka på en gång.
Hade detta lopp kommit längre in i 75an så hade Fossens haft högra procent.
Jag tror att vinstchansen är bra och tror hur som helst att Goop får svårt att hinna fram fast han själv tycker att man måste strecka han häst.
Dem övriga loppen har jag andra skrällar som jag tror har större seger chans än vad Goop i första har. Därför enligt mig blir Fossens en bra favorit!
Vi får väl se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+1)
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:52   #57
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Magic Tonight går in som förstareserv, fan så tacksamt med strykningen av Global Money. Bra värde i att spika Allaballa nu.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 12:56   #58
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Svalöv skåne
Inlägg: 289
Sharp$: 3097
Standard

veijo


jag har hela veckan tyckt att naglo del nord måste vara mitt miljondrag i omgången.
Går och väntar på dubbelrött och att han håller ryggen på alfas när den går på i tredje. det kan bara smälla till, så pass bra är han!!
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 13:02   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
jag har hela veckan tyckt att naglo del nord måste vara mitt miljondrag i omgången.
Går och väntar på dubbelrött och att han håller ryggen på alfas när den går på i tredje. det kan bara smälla till, så pass bra är han!!
Lycka till! Heiskanen ska volta på innerspår, kommer bli tappstart alternativt fast invändigt. Dessutom ytterst tveksam på att det är rätt distans. Bortkastat streck skulle jag säga.

Narold Vox om du ska leta outsiders. Det är en långskubbare av rang om man letar motbud till Alfan som jag tror krossar dessa.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-07, 13:07   #60
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Svalöv skåne
Inlägg: 289
Sharp$: 3097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lycka till! Heiskanen ska volta på innerspår, kommer bli tappstart alternativt fast invändigt. Dessutom ytterst tveksam på att det är rätt distans. Bortkastat streck skulle jag säga.

Narold Vox om du ska leta outsiders. Det är en långskubbare av rang om man letar motbud till Alfan som jag tror krossar dessa.
jag har A-häst på Alfas och både naglo och narold som B-hästar.
Tycker inte att strecket är bortkastat för kostnaden i det reducerade blir liten gentemot chansvärderingen tycker jag iaf i mitt system.
lycka till allihopa idag
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td