|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Är Lövgren på riktigt? Funderar man seriöst på att släppa på Örebro med en häst som älskar spets så är ju något riktigt fel i skallen. Hur kan man tro att det är en tillfällighet att hästen nästan alltid vinner från spets? Pratar om Xlnt i 1a. Enda vinstchansen ligger i spets och slut, finns inte på kartan att den tar en längd om släpp till Fossens
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Inte min tur att göra V75 idag, dock i morgon. Istället blir det V4 (redan inlämnad) och V5 som gäller. Är lite sugen på att singla Magic Tonight och Mellby Viking på V5:an. Två topphästar i årsdebut. Risk att Örjan kör preparé och inget är bestämt ännu. Avvaktar värmningar innan jag gör klar V5.
V4: 1) 3,4,5,6,7 2) 6 3) 3,6,10,11,14,15 4) 1 |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tre drag och en klar
Vi börjar med en klar "Spiik of the week" ! Avd 3 nr 11 - Magic Tonight , tror att han springer åttor runt detta mediokra ålderstigna guldgäng 14 % så lite streckad blir han aldrig igen.Tror att Örjan efter 500 m åker fram till dödens och reglerar fältet och vinner med en halv längd. Veckans drag ! Avd 1 nr 9 Seedorf OMF 16% - vinner oxå från dödens helt annan hårdhet i den än Fossens Bonus Avd 4 nr 1 Super Photo Bood 7% - rygg på favoriten , då dessa två sticker ifrån övriga sista 500 meterna så kommer luckan som på en beställning. Avd 7 nr 6 Order to fly 5% - Kör fram och får överta ledningen och kör sedan i ett hårt tempo ,såg ju otroligt fin ut vid sista starten, med tanke på Alfas svaga form sist och Mellby viking har Jorma i jollen och inte startat på 8 månader. Lycka till !!
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bfro på Spring Erom idag...jag skulle gärna vilja veta anledningen till att man aldrig testat detta tidigare? Hästen är i slutet av karriären och först nu inser man att man kanske ska testa detta, snacka om tjänstefel
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Inlämnat: 2016-05-06, 23:29 Örebro Lördag 2016-05-07 Start: 14:45 Kostnad: 108,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6, 7 (4) 2: 1, 3, 4 (5) 3: 14 Canal Skater (6) 4: 1, 4, 9, 12, 13, 15 (5) 3x3x1x6 = 54 rader. 54 x 1 x 2,00 kr = 108,00 kr. Totalt: 108,00 kr.
|
|
|
|
#67 |
|
Hur startsnabb är 4 SIR RATZEPUTZ ?(Helstänkt , Barfota r.o & Jänkarbike)
Tar han sig förbi 3 SCELLINO LUIS i startrusningen? Skall ha en av de - vilken tycker ni? |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
För övrigt är jag SUPERGLAD över Global Moneys strykning! Mer strecka på Magic och mindre stress för Unter ta sig ut och överta om spets missas....
|
|
|
|
#69 |
|
Vem spetsar i stayern? 1 eller 4?
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Sir Ratzeputz får ha vilken utrustning den vill - hur mycket du än polerar en bajskorv är det ändå skit!
|
|
|
|
#71 |
|
Förresten vaddå Global Money struken?
På text-tv är den fortfarande till start??
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|