|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
Drottningpokalen till Jägersro och Kungapokalen till Halmstad. Årets första storlopp för unghästarna. Travets framtid finns i sydvästra Sverige . Men även på Solvalla väldigt många bra unghästar.
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banned
|
Citat:
Idel toppkuskar, förutom Lövgren. Enda "smällarna" (Copimade och Poet Broline) var förstarankade i min bok. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
||
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
Wagner (+10) |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Citat:
Kul med Copimade och Sir Ratzeputz också. Och Björn gjorde allt rätt med Princess Face. Underbar omgång detta och fantastiskt bra betalt för sju rätt. |
||
|
|
|
|
|
#219 |
|
Ja som vanligt en grym omgång på Schyssta Åby! Satte sjuan i jokerramen men föll tyvärr på kravet. DDn in plus toppsport gjorde det till en mycket trevlig lördag ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Störigt bra betalt på den raden. Men anade att det skulle bli en sådan dag när när 4,6 gjorde mig besviken i andra och OTP (all cred) höll undan för Nahar. Bommade spikarna på Angel Rain och Mellby Collector och hur jag än vrider på det hade det varit svårt hitta lämpliga spikar idag. Möjligen i första.
Reflektioner: Varför satt Erik kvar med Hillustrious?? Det är för tråkigt att de tillåts byta positioner som Malkin och Erik Sting gör. Mellby Collector synbart märkt av senaste loppet? Nästagångare (om barfota): Heartbreaker VS och Cruzado Dela Noche. Erik Adielsson är helt under isen: 1: 13%, näst sist 2: Struken 3: 17%, sist 4: 16%, galopp, sist 5: 7%, 5:a 6: 5%, oplacerad 7: 3%, oplacerad |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
Det var 7 dagar och några 10 tal mil mellan V75 omgångarna
men upplevelse skillnaden mellan Örebro och Åby var av astronomiska måttstockar. långloppet på Örebro var helt OK resterande 6 lopp är redan glömda . |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Den har man tjänat fina pengar på som vinnare.
|
|
|
|
|