|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Salina D.K. bortglömd idag... Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det låter väldigt bra på Donna di Quattro. Hade tänkt gardera upp den rejält från början, men lutar istället åt att singla.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
"Hvorfor er Åge syg?" "Han savner en kvinde, der ikke er kold"
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ændringer:
2. løb: Kuskeændring 2 Top Degli Ulivi køres af Stefan Söderkvist 2. løb: Kuskeændring 7 Tjacko Zaz køres af Örjan Kihlström 5. løb: 7 Hason Arvells køres af Stefan Söderkvist 6. løb: Udgået 8 Bikini So Teeny 8. løb: Kuskeændring 6 George Mae køres af Christoffer Eriksson 8. løb: Kuskeændring 8 Free To The Rain køres af Örjan Kihlström 9. løb: Kuskeændring 1 From Dust To Dawn køres af Erik Adielsson 9. løb: Udgået 9 Jairo 10. løb: Kuskeændring 13 Nakoda Goj køres af Bjorn Goop 10. løb: Kuskeændring 15 Barracuda River køres af Stefan Söderkvist 12. løb: Udgået 6 Winther 13. løb: Kuskeændring 3 Caspian Sisu køres af Christoffer Eriksson Tilføjelser: 5. løb: 10 Trecciadoro Rex er en hoppe, ikke hingst som anført i programmet 6. løb: 11 Zelda Zonk trænes af Maurice Peltier |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vad är det som händer? Har alla krökat igår eller?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kommer Stronghold kunna leda runt om i första eller behöver man djupdyka och leta annan info?
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Men ett fyraårigt sto från bakspår, liite hårt kanske?
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Är väl i stort sett omöjligt att vinna bakifrån på Charlottenlund har jag för mig?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag spikar Solvato idag om den går barfota...Coldtown känns också riktigt intressant och kan vinna ifrån dödens
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banned
|
Citat:
Helt överlägsen. Nu är det stayer-Erik upp, Charlottenlund, svårt att köra bakifrån. Spelvärd? |
|
|
|
|
|
|
|