|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 med Copenhagen Cup
Trots att det är Danmarks motsvarighet till Sveriges Elitlopp så har ATG idag som först startat upp för spel. Och det är väldigt fisigt med information om omgången så här långt. Jag har en hektisk helg, så jag hade behövt läsa på ordentligt i tid.
Buzz Mearas åter på svensk mark efter försäljningen. Ska vara en god chans. Uhrberg upp bakom Go Green Pellini, vilket bör rendera att hästen körs i tid. Stan Libuda ska vara en riktigt bra häst. Är favorit men ändå svår att sätta in här. Copenhagen Cup känns kanske inte som något storlopp, men så har de sänkt prispengarna också, så det är lite mer svensk gulddivision över det hela. Det finns ett antal hästar som jag tror kan vinna. El Mago Pellini och Trebol är skrällarna i loppet. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1 Beyblade i avd 3.
Lär vara streckad knappt alls? ALLT tydde på att hästen tuggat ner 9 Bad Moon Rising senast, danska favoriten och just nu mest streckad i loppet. Antingen stannade han till eller så tände BMR till å sin sida? Det innebar att BMR kontrade till vinst. Gången innan då? Då plockade han ner BMR med en gäspning. Det är den danska skrällen jag ska ha streck för i omgången. En rejäl sort till häst som är lätt att tycka om. (...kanske lite överdriven i mina påståenden då BMR gjorde jobbet i dödens bägge gångerna. En duglig 1% känns det som i alla fall. Bra nog att utmana ifrån rygg ledaren?)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3) Senast redigerad av Fidus den 2016-05-12 klockan 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Sorry, kunde inte motstå frestelsen hehe Kan säkert vinna men själv har jag fått lite känsla på Jeppe Juels 2 Tangro Negro men jag brukar ha fel
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banprogrammet finns tillgängligt på Charlottenlunds travbane sedan i onsdags. ATG har varit mer än lovligt sega! Ngn som känner till banan tillräckligt mkt för att säga hur den blir vid regn? Enligt både DMI och SMHI kommer det att vräka ner hela söndagen!
|
|
|
|
#6 |
|
Det ska komma lite regn ! inte så mkt dom sagt från0 början !!!
Senast redigerad av kasse den 2016-05-14 klockan 13:12. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoppas du får rätt, enligt DMI så blir det regn från 03 i natt till 03 söndag över Charlottenlund.
|
|
|
|
#8 |
|
nÅn som har koll på startsnabbheten hos pleasure kronors? Kan den svara Playing Tua som kan bli farlig om den når spets på ett smidigt sätt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Donna med Björn är ju ett fantastiskt ekipage men 63%! Ska det bli några pengar så måste ju 1,2,3 minst med.
Racing Mange har två lopp i kroppen och under 10% är för lågt för denna talang. Rocket Face med Erik var bra senast och är för lite streckad med sina 7%. TakeThem gillar jag skarpt men som 50%-are är han ju inte lika kul då det finns bra motbud. Juul är ju lite av motsvarigheten till Westholm, det kan sluta lite hur som helst. Gillar 2,4,5,7. Buzz är ju hårt streckad men det är ett billigt löp och vinstchansen borde vara god. Tidig spets och slut. I V75-6 så bör 2,4,9,11 räcka långt. Bör räcka med 6 och 8 i V75-7. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
När kan man aktivera Tillsammans för söndag?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Brukar vara efter ca kl. 00.30-01.00 inatt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perNor943 (+20) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
statistik för de senaste tre årens tävlingar på banan
2015 vann två hästar i intervallet 30-100%, en vinnare i intervallet 10-29% och 4 i intervallet 0-9%. Insatssumman landade på: 119 ranken på vinnarna: rank 1: 3 st rank 1-3: 3st rank 5-8: 3 st rank: 9-15: 0st ranksumman: 26 Utdelning på sju rätt: 1 145 848:- 2014 vann en häst i 30-100 intervallet, 4 i 10-29 och 2 i 0-9. insatssumman landade på: 99 ranken på vinnarna: rank 1: 2st rank 1-3: 5st rank: 5-8: 2st rank: 9-15: 0st ranksumman: 31 Utdelning: 8 982 412:- 2013 vann 2 i 30-100 intervallet, 2 st i 10-29 och 3 st i 0-9. Insatssumman landade på 130. ranken på vinnarna: rank 1: 2st rank 1-3: 5st rank 5-8: 1 rank 9-15: 0 ranksumman: 28 utdelning: 1 383 617:- |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vad kan man räkna med för omsättning imorgon tro?
|
|
|
|
#14 |
|
Tycker det ser ut som en rolig omgång med en del favoriter som åtminstone jag inte köper iaf!
Donna till närmare 70% skall definitivt fällas!
|
|
|
|
|
|
|
|