|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Om raden som gick in igår sitter en på 300k så är den ju dyr även för en som fick in den.
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
I november var han 4:a och slog Knows Nothing och andra (sämre) guldhästar BRO igen och med stor chans till spets var han inte svårfunnen tycker jag. Var ju många klasser ner i motstånd med de 2 värsta motbuden med klara minus
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
Men visst, jag vet att t ex JS lyfte fram den som underspelad, vilket den kanske var. Men att säga att en 2.80%-are ( som det varit "skrik" på otaliga ggr tidigare utan framgång ) inte är svårhittad..... Tja, om den var lätthittad för en andra så får jag väl säga grattis helt enkelt.
|
|
|
|
#171 |
|
Kan Jens hitta den kan det inte vara så svårt
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Det som jämförs är utdelningen på V86 med en vinst på V4:a. Om man äpplar på samma sätt kan man ju jämföra utdelningen på V4:a med sin vinst på V86. V4:a - V86 = 6180 - 0 (Noll) Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Citat:
Det var ju inte det att han ramlade i mål som etta efter att alla andra galopperat. Han var ju solklart bäst för dagen i ett rätt så tufft lopp och kämpade och stred som i fornstora dagar. Den förvandlingen var verkligen inte lätt att förutspå. Vi är nog många som lirat den ett flertal gånger utan att ha fått betalt och sedan tröttnat. Men OK om den var lätthittad så är det ju närmast obegripligt hur man kunde missa att pricka in resten. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+3) Senast redigerad av mocka den 2016-05-20 klockan 00:29. |
||
|
|
|
|
|
|