|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Svarar inte Flemming är nog loppet över för jag har väldigt svårt att se att Magus och On hold kan vara först för att överta eller klarar att vinna från dödens. Känns som att fleris är modellen idag då i sådana fall då det är klass skillnad i de flesta lopp. Såg möjligheten i scenarion som Obi Wan i spets osv men då måste det tävlas, det här är ju rena prepare styrningarna i sådana fall. Trist.
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nurmos på Twitter:
"Readly Express i årsdebut. Inte toppad till idag, tippar löpformen till 80%, avelsformen 100%. Siktet är mot hösten. BF fram och öppet" Jag står över. För mycket streckad. Senast redigerad av Shooter den 2016-06-04 klockan 14:59. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
En av de sämsta strecken man kan sätta idag borde vara Star Advisor Joli. 22 vinster på 54 försök är ett jäkla fint facit men 0/13 från bakspår lika uselt.
L Dees Maggiesbest (3%) och Hero Sjöhammar (5%) är mina bästa drag i omgången. Sällan har jag sett en så bra häst med så fel lutning på karriärfacit (1 vinst och 10 andraplatser). Den spurten biter bara den sätts in i tid! Hero är väl spetsfavorit och svarar han ska han slås. Även från rygg ledaren finns chansen men då är det lite långsökt. Även Part Two och Slide So Easy i sista (bra hästar med form och riktigt bra tränare) är tappade i sista. Och Rough Stuff på 3% i femte? Toppspår, barfota, topptränare och kusk! Kalle Kalas är en märklig jättefavorit också. Visst är väl chansen/risken rätt stor för spets och slut om den fungerar. Men det är det också. Absolut en skitspik i ett såpass snedstreckat lopp! Readly Express låter det ju absolut inte särskilt påställt om från stallet och att han då är jämnspelad med de som visat toppform ett tag är väldigt konstigt. Cruzado också kraftigt överskattad på fjärdeplatsen senast. Det är lätt att överskatta en upphämtning efter galopp och det var inga märkvärdiga djur han kryssade förbi över upploppet direkt. Vet inte mycket om startsnabbheten men känslan säger vingel och den har inte staplat några segrar innan den kom hit heller så jag är väldigt tveksam över storheten. Låser på 2,4 där!
|
|
|
|
#96 |
|
Kalle Kalas har tre galopper på 14 starter bakom bilen, varav fyra senaste felfritt...är den så väldigt osäker egentligen?!?...sen att den är hårt streckad är en annan femma, men det kanske är befogat...
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Oskar har trimmat idag. En andraplats och en seger på V4:an efter 2 avd.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Kom igen nu Erik!!!
V4 Inlämnat: 2016-06-04, 12:53 Mantorp Lördag 2016-06-04 Start: 14:45 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 7 (8) 2: 2, 4, 7, 8 (10) 3: 8 Comanche Moon (5) 4: 1, 3, 4, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (7) 4x4x1x9 = 144 rader. 144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr.
|
|
|
|
#99 |
|
Det här tror jag att Rajah Silvio vinner. Svårt för bakspåren idag.
Senast redigerad av Shooter den 2016-06-04 klockan 15:30. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Tydligen enorma problem med resandet, brukar springa loppet i transporten redan, idag 2 timmars resa, nära till E-tuna senast.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|