|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
INTE bra, skulle det stå, såklart. Jo, men varför värma som om man inte kan tänka sig släppa? Klart han kunde svara, men då skulle han inte kommit i mål. Men, det är värmningen jag stör mig på...
|
|
|
|
#152 |
|
Fan, börjar bli full - glöm mina inlägg!
|
|
|
|
|
#153 |
|
värmningsvinnare i ledningen
|
|
|
|
#154 |
|
vilken värmningsvinnare oj oj oj
|
|
|
|
#155 |
|
Olle får väl släppa fotbollen nu när skrällen kom.
|
|
|
|
#157 |
|
Out Of Reach det här skorycket gillar jag och så Oskar upp kan det bli bättre.
|
|
|
|
#158 |
|
Apropå ingenting. Vad gör Raffe nuförtiden? Hittade den här godbiten nyss.https://www.instagram.com/p/BGbhYGaidQq/
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Ingen direkt skräll men den rensar lite i kuponhögen.
Nu är det paus i fotbollen så nu tittar nog Olle in igen för att det va en Jägersro häst.
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Torskar nu Erik.A med Hawk Cliff 62% så kan det bli en rolig kväll.
|
|
|
|
#162 |
|
Slog över till ATG live när Adrian står i vinnarcirkeln. Så överlägsen Jägersrohästen var. Två jägershästar till start i Boden idag och den första ensam på banan. Är väl 100 norrlandstränade varmblod som startat nu i V75 loppen idag och förra lördagen i Östersund och inte en enda nära att vinna. Det är faktiskt riktigt tragiskt att det förfallit ännu mer i år med klassen på norrlandshästarna.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Har det kommit någon info angående huvudlag på Sauveur ? Kollade inte liven under fotbollens första halvlek.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Monsieur Lindqvist lät inte helt uttalsmässigt stabil i segerintervjun med Adrian
|
|
|
|
|
|
|
|