|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
avd1. 15 Linus wibb ensam på spring förstahäst o spikbud. Ser mest värde i 8 Kabal som Anders kan köra rakt fram med o luckan bör komma tillslut. Intressanta på strecken är också 3 Dream vision, 5 Dual ignitors och 14 Light brodde. Favoriten 13 Star di poggio tkr jag presterar väldigt upp o ner o kan tänka mig att chansa bort.
avd2. Jag ser 1 Jetta Palema som spikbud trots att jag ser spelvärde i 8 Elma lane, dem två är starkt även om det kan smälla till här. avd3. 1 Calypso am spikbud, spets o slut lr galopp? 4 Lady luck och 7 Countdown fougett skrällbud o spelvärda då 1 kan göra bort sig o 8an mkt spelad från svårt läge. avd4. 1,5,8,10 bra chans tillsammans o alla värda att strecka tkr jag. avd5. 2 Sahara one förstahäst men överspelad, 5 trecciadoro rex andrahäst men överspelad tkr jag där också. 1 H.s no fooling, 6 Mellby duke och 11 temple of Dreams mycket intressanta. Flera tänkbara. avd6. 6 Venkatesh förstahäst men spelvärdet ligger hos 9 Västerbo loveboat. Snabb inledning med många startsnabba? avd7. Körning om spets mellan 1,6,7? Bra inne o bäst av dem tror jag 7 Super photogenic är, förstahäst fast osäkert. 2 Owen face står på tur o 8 Tonicetobetrue kan få loppet. Castor boko är så mkt streckad att man kan ta bort honom. avd8. 1 Tallasio bra spetsläge o förstahäst, lär inte få sitta ifred när Untersteiner har två bra hästar med. Legend brodde mest intressant på strecken av dem men båda värda. 12 Top yllit tänkbar vid pace likaså 6 Västerbo exact om barfota. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2016-06-15 klockan 18:11. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kom hem för sent för att hinna gå igenom värmningar etc., så det får bli ett snabbsystem. Ser inte så blodigt ut, men ett par skrällar räcker för att få upp värdet på V86. Bara de kommer i rätt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Chanssystem 100-kronors
15 Lius Wibb 1.8 1.8 Alla tolv 2.5 9 Västerbo Loveboat 8 Tonicetobetrue 1.2.5.10 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Efter all info blev det såhär:
1 581415 2 1Jetta Palema 3 1Calypso Am 4 15810 5 2Sahara One 6 469 7 2678 8 2561012 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bommade tidigare spelstopp. Fick bli en DD:
9,10 1,5,7,12 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
ÖK för DD 30kr kööööööör för fan nu
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Familjen Untersteiner mangla Örjan rejält.
Men Peters kom tillbaka med en bra spurt. |
|
|
|
|
|
|
|