|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Tränaren till Steinfaks lämnar klart "De här hästarna speedar han förbi på en långsida".
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Måste alla norska kuskar heta Geir?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Metallic Beat, kommer inte Björn till ledningen med den? Om inte blir släppt dit ganska omgående i och med att det är lång? Blir väl svårslagen därifrån? Eller är jag helt bakom flötet?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
6 Metallic Beat (Björn Goop) ska ses med god chans om Björn lyckas nå spets. Han svarade för en bra prestation senast i en snabb avslutning efter att det gått långsamt inledningsvis, säger Anton Sverre i stallet.
6 Metallic Beat (V86-7) var okej senast efter positionsbekymmer, om vi hittar till spets ska vi kunna leda det här loppet länge. säger Björn Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+5) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vinner Björn Goop första avdelningen eller har han motstånd som rår på honom tro? Vad tycker ni?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har försökt lyssna på Linda Hedström-intervjun under Stallsnack på ATG Live.Väldigt svårt att höra då nån klåpare vid spakarna inte stängt av micken på Sofia (Aronsson?) som svär och dessutom meddelar att hon är jättekissenödig.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Steinfaks är bästa spiken.
Bästa draget Tromb Access Bästa skrällen Smirre Creek som är startsnabb och trivs på Åmål 2 segrar på 2 starter |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag tror på Spik Mollyn i kallisloppet och singlar den. Tror inte Steinfaks tar 20.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sedan vinner nog Goop 3-4 lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har för mig jag var impad av Tojo Prinsen i Frankrike innan V75-starten då jag trodde en del på den.
Den får ett streck som skräll
|
|
|
|
|