Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-21, 09:51   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

V86 Åmål 22/6


Veckans första speldag är nära förestående och redan i första loppet så finns nog omgångens bästa spik: Montreal. Litet fält, kommer vettigt på det och ska ha bra chans att ta ner de här.

I kallblodsloppet är frågan om Ulsrud Troll eller Bilbo B.S. har möjlighet att utmana Spik Mollyn och Steinfaks. Eller är det rent av så att Spik Mollyn tar ner Ulsrud Troll och håller undan för de andra?

Philistine Face har tre raka sedan man drog skorna fram. Ensamt sto i loppet och det känns öppet. Ska inte stå i 57 %.

Amaru Boko står i 60 % från innerspår på Åmål. Startsnabb häst och håller den upp ledningen så är det nog klart, men gör den verkligen det? Borde ändå ha vettig chans att komma ut och får nog överta i så fall. Psycho har inte startat på 1,5 år. I Saw You är gammal nu, men värst emot tillsammans med Bethel Hanover, men spåret för den sistnämnda ... Spikbud!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 10:03   #2
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Jag trodde mycket på Pampalo senast, men då blev det galopp.

Hästen är mycket startsnabb och jag tror han vinner avd 5 ganska enkelt.
Given spik för mig
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 10:26   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag trodde mycket på Pampalo senast, men då blev det galopp.

Hästen är mycket startsnabb och jag tror han vinner avd 5 ganska enkelt.
Given spik för mig
Få se om de säger något om gungorna på slutet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 10:55   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Nu strök de precis Mantoqueen. Det var ju lite synd då jag har garderat hårt där och en del hade tänkt spika hästen. Titan Neo däremot verkar det klart på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 16:30   #5
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

kvällen skräll kan O.M.DONT CRY vara såg den på färjestad
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 16:47   #6
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Jag tror Björn vinner minst hälften av loppen. Varken Erik eller Örjan är med och då luktar det utklassning i kuskmatchen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 22:00   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57053
Standard

Låg på soffan och bläddrade lite i tisdagsronden under den sena matchen. V86-2. Ariel Ado, en Love you avkomma som gått riktigt bra på slutet, ska troligen tävla barfota runt om för första gången i morgon. Har en procent av insatserna. Visst, Roger Borg och bakspår i Åmål är väl inget vinstläge, men skulle aldrig utelämna en Love You häst i form som är enprocentare och ska köras skolöst ffg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-21, 23:42   #8
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Herregud vilka skitlopp, tur det är fotboll på kvällarna.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 06:43   #9
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Det enda inspererande med kvällens tävlingar är väl jackpotten, utan den hade jag nog inte lagt en krona på v86 ikväll. Men det får väl bli en liten lapp trots allt.

10 Steinfaks (avd 3) gillar jag, har fina fartresurser och även om det kan bli många att runda så känns det som en tänkbar spik ikväll.

1 Amaru boko (avd 6) ja var ska denna favorit hamna? Många startsnabba och stor chans att han bli över? 10 psycho överspelad pga goop? Inte startat sen 2014 och lär behöva några lopp, 10% känns kraftigt överstreckat, 4% vinstchans?

9 Quantanamera (avd 7) Ännu en favorit med besvärligt läge, kan bli väldigt många att runda från detta läge.
avd 8 lås 1,3,4?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 08:19   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Fel favorit i loppet bara tredje rankad är
Please Mr Please med Veijo Heiskanen.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 08:36   #11
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Tror nästan Olle sitter på spelknappen för att lägga en tung peng på Please Mr Please idag på Åmål.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 08:40   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Fantastiska lopp/omgång för oss som gillar spelet/utdelning & inte bryr sig lika mkt om klassen på loppen, stamtavlor, vilken bana/land kusarna kommer ifrån. Här skiljs "agnarna från vetet."

& så Jackpot på det oxå. Självklart synd att det ska krocka med Sverige match, men knappast ngt man kan styra över.

Bästa spiken hittas i Avd 4 där många förmodligen garderar. Nr 6 Apple Lee, SOS.

Draget: Bethel Hanover, såg fin ut senast när galoppen kom i sista sväng (som för så många andra som kördes av Erik den dagen).

"Den jag vill plocka potten med". Max Not Sand, ska iof klara spåret vilket absolut inte är ngn garanti, men står sej bra i klassen när den står på benen & här lär man ha laddat för detta lopp under en längre tid.

Senast redigerad av robfri den 2016-06-22 klockan 08:49.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 08:45   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tror nästan Olle sitter på spelknappen för att lägga en tung peng på Please Mr Please idag på Åmål.
Hade jag fått spela hos B365 hade jag lagt en hundring på Ariel Ado till 35 ggr (Unibet 16) trots att Björn Goop i stort sett lämnar klart på megafavoriten i samma lopp (Titan Neo) i sin AB krönika idag.

Dock inte påläst till denna skräpomgång. Läste igenom intervjuerna i ronden 10 min i går kväll. Blir inget trav och inga spel för mig i kväll.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 09:31   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Låg på soffan och bläddrade lite i tisdagsronden under den sena matchen. V86-2. Ariel Ado, en Love you avkomma som gått riktigt bra på slutet, ska troligen tävla barfota runt om för första gången i morgon. Har en procent av insatserna. Visst, Roger Borg och bakspår i Åmål är väl inget vinstläge, men skulle aldrig utelämna en Love You häst i form som är enprocentare och ska köras skolöst ffg.
Tänk om trav vore så enkelt, då skulle man vara rik. Nej, som jag skrev tidigare så verkar det vara klart på Titan Neo. Spik!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 13:02   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Kanske att man ska dubbla systemet med Valness Filippa i andra loppet. Är ett spetsbud.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td