|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Linus wibb var då inte iordning eller så gillade han inte banan
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Varför skulle Alfas gå först ? Jag hade nog hellre förlorat loppet bara för att visa att jag ska fan i te dra fram dig.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Rätt! Skulle han förlora på detta sätt som han gjorde var det liksom för uppenbart. Lövgren är helt enkelt för dålig kusk jämfört med Berg.
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Rhyme Broline gick nästan 2 sekunder snabbare än Undine i försöket men ändå är Undine stor favorit. Rhyme har verkligen gått förbättrat utan skor på slutet. Men omöjligt nästan att räkna på treårsstona från start till start. Sitter jänkarvagnen på Rhyme ffg som aviserat kanske det blir ytterligare effekt?
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ni som håller upp Alfas har inte lyssnat. Lövgren har sagt, att hästen inte håller full form - han matchas får Åbergsdagen om ett par veckor. Dessutom hatar han regn och blöt bana.
Eftersom tilläggshästarna 14 och 15 är starkast återstår endast en häst: 15 Amaru Boko. Flera av oss har tjatat om detta här på Sharps. Läser ni inte annat än era egna inlägg? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Jag spyr på det här, jag spyr. Hur i helvete kom 10:an fram där?
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ja du Olle 40 gånger
|
|
|
|
#130 |
|
Jag hade räknat in Undine, men trav är trav som det sägs. Bara strul för mina spel idag, så nu skiter vi i det här. Ska snart dra till Grönan och kolla på Deep Purple.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ha ha. Farligt att lira treårsstona. Rhyme B var väl klar när den galopperade.
Ännu ett storlopp till Jägersrotränat. Oerhört imponerande. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
|