|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Om jag fattat rätt,lämnar man in före spelstopp.Då vet man väl inte att man är torsk.Själv är min datakunskap på den nivån,att jag inte har lyckats lägga ut mina system.Vill göra det för att visa att det finns småspelare(under 100kr)också.
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
![]() /från Spelvärde.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Jägershästen iordningställd idag. Där dog nog omgången för dom som drömmer om stora jackpotvinster.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Galopp i ATG live mitt under V75. Säkert en promille av tittarna som är intresserade av det.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Där missade jag chansen till 7 rätt!
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Helt vansinnigt att köra 3st V75 i veckan. Intresset urholkas och startlistorna fylls med lunchskräp (taget uttryck). Skämt åsido tömningen under 3 Hotingdagar gjorde sitt och jag "rensar skallen" och kör igång Bollnäs 30 juli. Livet består ju av annat än trav, hjortron t ex.......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+5) |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
3 Pandora Face (Adrian Kolgjini) körde jag intervaller med i tisdags. Hon kändes faktiskt bättre än någonsin. Riktigt på alerten. Startsnabb och kommer gå barfota. Jag säger åt Adrian att köra henne i ledningen nu när hon känns så fin, säger Lutfi Kolgjini.
Familjen "Gunga" från Vomb gjorde det igen. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Blev inte barfota runt om ffg på Mellby Club. Återstår då att se om det blir bike för första gången, men det går troligen inte att få reda på från till defileringen.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Perfekt kört Lennartsson
Du hade full koll på konkurrenterna!
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
![]() Kan det hålla?? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
nej, nya tag imorgon, är jackpot imorgon eller inte?
|
|
|
|
|
|
|
|