Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-16, 08:46   #31
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-6

Jag vill ha med 9 på mitt system. Men då måste jag byta ut en av följande - 1,2,3,5,6,7,8,10 för att hålla mig inom budgeten om högst 1500:-. Det brukar bli fel. "En skall bort". Vilken tycker ni och varför?
8 p g a sämsta spåret
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 08:51   #32
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
8 p g a sämsta spåret
Håller med !
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 08:52   #33
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-6

Jag vill ha med 9 på mitt system. Men då måste jag byta ut en av följande - 1,2,3,5,6,7,8,10 för att hålla mig inom budgeten om högst 1500:-. Det brukar bli fel. "En skall bort". Vilken tycker ni och varför?
Första tanken är ju alltid bäst mackpeter.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 08:56   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 1597
Standard

Twigs Briard. Backas direkt från sitt läge. Lennartsson vill inte ha ett offensivt upplägg denna gång, och kommer där med vara i behov/få klaff med ryggar. Mja, skulle själv lita mer på Örjan för det. Lennartsson vinner ju inte heller ihjäl sig på V75, och jag skulle ha svårt att se honom lyckas med det ifrån ett praktuselt läge med en häst som på intet sätt är överlägsen motståndet.

Men som sagt, vad vet jag.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:00   #35
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-6

Jag vill ha med 9 på mitt system. Men då måste jag byta ut en av följande - 1,2,3,5,6,7,8,10 för att hålla mig inom budgeten om högst 1500:-. Det brukar bli fel. "En skall bort". Vilken tycker ni och varför?
usch! den är inte helt enkel, men jag skulle nog steka Lennartsson som är inne på att backa från start från sämsta spåret. Hästen har fått 2 tuffa lopp i dödens och Per lär vara mer försiktig här, men det är klart att med överpace så...
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:15   #36
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Hur bra Othello face egentligen? Veijo har fått rejäl ordning på hästen och det är få som slår han på fingrarna i att träna häst. Othello är bara en i raden av förvandlingsnummer som han fått in ifrån lite sämre tränare. Jörgen satt ju still o åkte i finalen senast i inte allt för taskig fart. Nu blir han stor favorit och känslan är ju att han leder detta runt om , men på den %en känns det ju tufft att lita på en sådan krånglig häst som han varit. Jag minns Juvels boy från dödens på Momarken och den prestationen är sällsynt. Nån som vet hur han såg ut senast på Bjerke? videoarkivet hos atg fallerar.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:17   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Ni är alla eniga om att 8 Twigs Briard skall bort. Mitt system bygger på att åttondespåret i autoloppen - bl a Nuncio - får jobbigt idag.
Hugo svarade först och får mina sharps kollektivt för alla som svarat. Tack (eller go'natt)!!
P.S. Hur ser vädret ut i årjäng?D.S.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:21   #38
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad säger SO om kallblodsloppet?
Jag spelar inte V75 Årjäng. Vilar efter krävande Hotingvecka!!! Skämt åsido tycks monstret Steinfaks kunna runda fältet. Det enda jag lagt på minne är att 6 Höstbostig är en härlig travare och ser den som ett eventuellt motbud om det skulle häxa. Gör ett spel på den eftersom jag i övrigt står över
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:22   #39
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Hur bra Othello face egentligen? Veijo har fått rejäl ordning på hästen och det är få som slår han på fingrarna i att träna häst. Othello är bara en i raden av förvandlingsnummer som han fått in ifrån lite sämre tränare. Jörgen satt ju still o åkte i finalen senast i inte allt för taskig fart. Nu blir han stor favorit och känslan är ju att han leder detta runt om , men på den %en känns det ju tufft att lita på en sådan krånglig häst som han varit. Jag minns Juvels boy från dödens på Momarken och den prestationen är sällsynt. Nån som vet hur han såg ut senast på Bjerke? videoarkivet hos atg fallerar.
Om 2 Othello Face får dirigera i ledningen kan han sannolikt vinna. Men jag tycker 3 Cab Hornline ser så fin ut, att han har lika chans att vinna. Efter dessa två höjer sig 5 Petter Rags och 6 Juvels Boy över mängden.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:29   #40
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 31
Sharp$: 221
Standard

Geir lyckas allt för sällan att infria favoritskapet i V75 för att våga spika


Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Blir många att runda och kusken ska inte göra allt för många misstag. Finns ett gäng riktigt bra kuskar med i loppet som sannolikt kan göra det lite svårt för Geir. Med alla osäkerhetsfaktorer invägt så vågar i alla fall inte jag spika.
Favoriten på startvolten och bästa hästen på 40 m måste med
__________________
Ibland är det bättre att tiga och tas för en idiot, än att öppna munnen och undanröja alla tvivel
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:29   #41
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 116
Sharp$: 1251
Standard

6 8 9 12
5 6 10
11 15
1 3 6 7 14
4 11
10
6 8
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 09:46   #42
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Jag ska slänga in en V5:a idag och spikarna har varit klara hela veckan: Steinfaks, som tyvärr börjar bli lite väl mycket streckad nu, och Nuncio - självklart! Sedan får jag se om det blir en flerbong eller bara ett litet system.

Senast redigerad av Shooter den 2016-07-16 klockan 09:48.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 10:19   #43
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Några noteringar som inte kom med i mitt torsdagsinlägg.

- Juvena i kallblodsloppet har två raka vinster. En viktig anledning att den då gått rejält lättad i balansen . Man testade näst senast lätta aluminiumskor istället för tunga järnskor med bra effekt och ska bli samma idag. Tycker man att spelvärdet på Steinfaks är borta nu när den har hälften av insatserna i loppet känns den given som spetsfavorit och risk för trafikproblem för megafavoriten.

- Veijo säger att Unimede i avd 4 ska tävla med jänkarvagn. Kollar man travfakta har den tidigare gått med vanlig vagn så även här en radikal utrustningsändring som inte syns i några listor.

- jänkarvagn för första gången på Mellby Club i avd 6. Brukar ge ruggig effekt första gången på Nurmos hästar. Och Erik kan det där med att köra i biken.

- Jänkarvagn nu på Chealsea Boko i avd 7. Kan vara första gången där med och kan även då och med Erik nu ge ruggig effekt. Inte kollat starter långt tillbaka i tiden.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 10:30   #44
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

On track Piraten blir inte lätt att slå i ledningen idag får Harry vika ner sig första 500.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 10:34   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
On track Piraten blir inte lätt att slå i ledningen idag får Harry vika ner sig första 500.
Det blir kanske inte lätt, men det görs av Nuncio!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td