|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Inte läst på V4 loppen men ska bli intressant som alltid att se en häst debutera för Veijo nu i lopp 2. Inga spel dock.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Varför ska Jennifer T prata om vad hon tror vilka som ska ta ledningen. När "överkuckun" Per-vet bäst-förklara nu för svenska folket-"dödens" får inte nämnas-1:a ytter heter det-Skoglund
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Flaggskepp eller varumärke, misshandlat oavsett vad man ser det som. Inte särskilt smart att inkludera försökslopp som på Elitloppsdan eller nu senast Sprintermästaren, när en häst presterar som Uncle Lasse försök kontra final känner sig många mindre insatta lurade trots att det är det optimala sättet om de vill vinna finalen där pengarna finns... Helt obegripligt att de inte använder V65 oftare som alternativ. V64 är ett annat misslyckande för vem fan gillar ofta infrusna 4-rättspotter. Vinner Steen Juul en eller två idag? |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Andrahandaren var bättre än berghs häst.
|
|
|
|
#95 |
|
Årjäng lopp 2
Nr 7 Opti Ribb Ulf O Stenström Visst såg den halt ut i liven, klarade inte ens starten hellre en start för lite än en för mkt, DÅLIGT ulf *2 tränare + kusk |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Guest
|
V75
Inlämnat: 2016-07-16, 14:40 Årjäng Lördag 2016-07-16 Start: 16:20 Kostnad: 66,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 9 2: 5 Breezy Badger 3: 15 Steinfaks 4: 7, 12 5: 6, 11 6: 7, 9, 10 7: 4, 5, 10 2x1x1x2x2x3x3 = 72 rader. 72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr. Totalt: 66,00 kr. Lycka till alla skitskallar ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#98 |
|
Den var riktigt usel.
|
|
|
|
#99 |
|
Super Moderator
|
Jag hoppas alla såg intervjun med Thomas Karlsson i ATG-live. Maken till värmländsk travintervju har jag inte sett på länge! Varken ja eller nej....
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Varför kunde dom inte fråga C Lundström om man tänker åka till Hugo Åbergs med Nuncio om 10 dagar? Det hade varit väldigt intressant att få veta. Ska man både dit och sen till jubileumspokalen är ju frågan hur intresserade man är av vinst idag och hur vässad den är med tanke på hur Melander brukar vässa hästarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3) |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Super Moderator
|
Är det bara jag som tror på Hanna Banker i dag?? Jag har henne som ev spikförslag t.om.... Åsikter?
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
|
||
|