|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Jägersro
Usual kronos , stort snack sist, men körd av en efterbliven.
Dags för en gasare nudå ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Olle, några intressanta balansförändngar?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Blev en 50 lapp på Day or Night In på Unibet (12.50).
Kanonhäst och antagligen barfota runt om ffg. //David Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
biddybye (+5) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
V64
Inlämnat: 2016-07-12, 16:22 V6 - endast vinst vid 6 rätt Jägersro Tisdag 2016-07-12 Start: 20:05 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4 (2) 2: 3 Borups Powerful (7) 3: 3, 6, 10 (1) 4: 8, 9 (6) 5: 2, 3, 4, 7, 9 (11) 6: 2, 6, 8, 10 (4) 3x1x3x2x5x4 = 360 rader. 360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Tror på halvbra utdelning ikväll! 5.000-10.000! Inga större smällar....
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Min chanslapp 6 Secret Lane 3.5.7 1.2.3.6.10.12 2.6.8.9 3 Eldrick Boko 8.11 144 kr |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det ser väldigt favoritbetonat ut ikväll. Jag ska dock inte spela, utan avvaktar morgondagens V86:a som verkar klart mycket roligare. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
V64:1 2-9
V64:2 3 Borups Powerful V64:3 3-10 V64:4 9 Mosaique Face V64:5 5-8-9 V64:6 4-9-10 ![]()
|
|
|
|
#9 |
|
Mosaiquen försöker de väl antagligen få inbjuden till Hugo Åbergs? Då måste den väl vara väl förberedd inför idag?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
8 an i sista 4% Brodway Appollo har jägersro hemsida och travnet 2a rankad
|
|
|
|
#11 |
|
hmm ser att v75 guiden har rankat unity knick 5a på sin rank,
bara streckad på 34 procent, sjunkit i %. Jag ser det som en toppchans har jag missat något? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jag spikar 6 Secret Lane i V64 Ett. Startsnabb och Dubbelrött. 6 %
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Värmningsrapporter av ANDERS NILSSON, vilka uppdateras löpande
Lopp 2. V64-1 Trio Tvilling. Auto. 1640: 1 Nancy America - Ute bakom startbilen, men togs mycket försiktigt. Svårbedömd från ett innerspår och frågan är om Jensen har en räv bakom örat... 2 Othala - Såg ut som vanligt i sin avslutning, inga snabbare farter. 3 Tramontana* - Långvagn med lärling, allt väl. 4 Constantia River* - Såg trevlig ut på 15/400, inte alls borta. 5 STARTAR EJ. 6 Secret Lane - 7 Agrippina - 8 Kax the Flax - 9 Smashing Lind* - Lugna farter med lärling framför långvagn. 10 Simoni's Sunshine - 11 Silent Night* - 12 Going Popp - Lopp 3. V64-2 Trio Tvilling. Auto. 1609: 1 Unlimited Joy Ble* - 2 Guideline - 3 Borups Powerful - 13/300 framför långvagn med Malmqvist i bländande stil, PLUS! 4 Usual Kronos* - Mycket lugna farter med lärling. 5 Gandhi Boko - Ute bakom bilen två gånger om, lugnt i första och 15/16-fart i 300 i avstannande stil i den andra. 6 Eros Hornline - 7 Racing Mange - 8 STARTAR EJ.
|
|
|
|
#15 |
|
Möjligtvis att den skulle kunna bli het i ledningen, det har den blivit tidigare, det minns jag.
Om det är anledningen till varför folk tvekar spikar jag utan att blinka. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
6 i sista struken
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Asså jag orkar inte , vem tar ens med den där misskapta pinocchiogubben ingves ?
Smygkörd betydligt sämre häst som får vinna..chrille borde kört långsammare |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Det är väl inte Jägersros fel att hästar stryks. Otroligt att man kan gnälla på kvalitén på kvällens lopp. Då finns det en agenda till det. De båda dd loppen innehöll 38 anmälda hästar, nästan bara kvalitetshästar, och fick delas, men alla kom inte med. Undrar hur startlistorna på Jägersro ska se ut en tisdagkväll för att du ska tycka det är ok
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vunnit ett lopp i sitt liv. Rekordsänker 1 sekund. Allt för att den inte klarar av att gå i spets lr utvändigt.
Måste ha draghjälp tills det är 50 meter kvar. Nu är det fan dags att ordna egna spår rakt med en kurva efter 1000 meter så alla får dödens/spets hela tiden . Max 8 hästar |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jag blir bara så less på att förlora pengar på dåliga hästar.
Spikade i 2 första, dom bästa hästarna 1 3 Sen har ja täckt på bra, Mest troligt vinner 1 ,10 eller 12 i 3dje Tror mosaiqen loosar, 8an smeker han på upploppet Tror eldrick loosar, salso eller Day or night I sista vinner 3-8-10 eller 11 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mja, rivigt å rivigt, luddes dog för snabbt så en tattig lövgrenare kom ut Senast redigerad av shjuve9le den 2016-07-12 klockan 20:50. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Lövgren har väl en 8% i vinst i stallet? |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kul med nya referenter. Nu Andre Eklund
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hahahahahaahahahahahaha igen.
Det är fan helt sinnes. Invändigt , smyglopp, köras på chans. Det är en sån dag, det är då deras årsvinster kommer, 1 vinst på 26 starter. Välförtjänt nej inte alls. Tur man sprack innan för det där var ännu värre än förra loppet. Såklart äre farfar Mr pinocchiogubben himself igen Sagarmäthä hade jag inte ens tagit om jag så blev mordhotad av en muslim |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det är bara å logga ut innan jag gnäller ihjäl mig
![]() Två dubblar 4-7 mot 3-11 Samt en rak 3-11 Så är dom bästa hästarna med på dubbeln iaf ![]() Lycka till |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lägg ner Adrian.
|
|
|
|
#30 |
|
Älskar den där hästen. Vilken insats!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vilket lopp. Öppning på 1,06 första 500 och ändå 10 avslutning av Montgommery Hill. Det var bland det värsta man sett i år och hästen är 12 år.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vad trodde Jörgen han skulle göra där ? Bästa hästen vann. I det där skicket ska hästar visas upp. Bara gasa. Mosaiqen är nog klar nästa gång den startar med framspår och barfota.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Man ryser av sådana insatser. Men Flemming är svår att räkna på som spelare .
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Grymt lopp av en 12 åring som håller lätt undan för favoriten.
|
|
|
|
#39 |
|
Grymt hårt spelad.
|
|
|
|
#40 |
|
Man får hålla koll på komben Flemming och jänkarvagn ffg framöver. Han har ju inte gillat sådana men M Hill gick tydligen med bike ffg i kväll och effekten uteblev verkligen inte.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tack för den barfota hästen.
|
|
|
|
#43 |
|
Grattis ni som spelade JU på första barfota. Den funkade äntligen. Dom har ju hyrt in Robert Karlsson som referent i kväll. Kul men ham skriker ju betydligt mer när det är upploppsdueller i typ breddloppen på dannero än idag.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Klart vi spelade på Johan vad annars Olle.
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Den här v6an hade suttit lätt om inte ingves hade sabbat med sina 2 ök. Sådär skare vara bösta hästarna vinner.
MH Day or night. Nu äre bara 3 eller 11 så har dom som förtjänar att vinna vunnit. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
efterhandare!
1 128910 2 89 3 34789 4 2UNITY KNICK |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Unity Knick kan väl knappast missa spets i dd2 som den öppnat på slutet men helt annat motstånd än i amatör SM och 500 m längre så mycket beror på hur mycket dom andra vill tävla. Tror inte den kommer tåla en 08 öppning mot så här bra hästar över full distans .
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Stenhårt i mål ? Glömde Robert ta med sig glasögonen från Norrland
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+3) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hårt i mål . HAHAHA. står han på parkeringen och reffar ????
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
2an var bra, men Peter borde köra 100 meter tidigare så hade han vunnit. Hade goop kört Frankie så hade det varit annat resultat. Triton hade Frankie ändå slagit.
Unity var fin.men Frankie med framspår hade nog inte förlorat. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Gick ju bra, ingen som gasade nått. Lövgren mesade, sen ska han köra fram igen när swing kommer. Får man dödens ska man köra där , jäms med, inte backa för att man inte har häst nog. Kör tills det skiter sig. Bara ta den ur loppet om man inte vill köra i dödens. Nu galopperade den iaf. Det var bara 4 bra med i loppet 2-3-10-11 som jag sa, alla 4 var på linje |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
He he ,vad fan hade ref druckit innan - hårt i mål i flera lopp tydligen...
Fick 1 5:a ..hade 8:an i tredje men spikade favven i 2:a och Ludde i 5:e ...bah |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hann som vanligt inte lira V64, men lyckades i alla fall smita in på City Gross och köra en DD: 7 - 2,4,11.
Blev lite spelpengar till V86 imorgon i alla fall, om jag nu hinner lämna in..haha ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
Jägersro
Jägersro måste omedlbart fråntagas -Storbana-, det är ofta ett löjets skimmer
över deras tävlingar. Detsamma gäller Bergsåker. Det finns två -storbanor- i Sverige. SOLVALLA och ÅBY. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
Olle
Kanske Robert glömde glasögonen i Norrland, men han talar Svenska inte
skånska, bara det är en fördel för övriga Sverige! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ja, om man ska gå på kvaliten på Jägersro vanliga tisdagar förtjänar dom inte storbanestatus. I kväll levde dom dock upp till att vara det. Men det ska väl också vägas in att dom tappat enorma prispengar och viktiga tävlingsdagar under flera år nu samtidigt som Jägersrotränade hästar resultatmässigt ligger mil före Bergsåker och minst i samma division som Åby. Problemet är att jägersrohästarna mestadels tjänat pengarna på andra banor nu när det mest körs 20-30 tkr lopp på hemmabanan.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
Olle
Jag håller med dig ang fördelning av prispengarna. Självklart har det
stor betydelse, rättvisa kan man verkligen diskutera. Jägersro anser du har kommit på undantag, så är det säkert du är mera påläst än jag är i det fallet. Jag tycker att svaret finns i att Solvalla har tappat ALLT, det är en katastrof för Svensk Travsport! Vem är ansvarig?? |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
V4
Inlämnat: 2016-07-12, 20:31 Jägersro Tisdag 2016-07-12 Start: 20:49 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 6, 8, 10 2: 8 Montgomery Hill 3: 3, 9 4: 2 Unity Knick Snål som man är ger jag fan i Johan. Spelar jämt 5x5x1x1 men inte idag, tydligen! Händer knappast igen Senast redigerad av hammmmmar den 2016-07-12 klockan 23:48. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|