|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
2-3 Hårda slag som brukligt från hans sida, men det som stör mej mest att han ska köra sista 700-800 varje gång, ingen känsla alls, och ingen djurvän i mina ögon.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hoppas att jag gjorde mitt bästa spel nu fast odds 14 gånger på 10.Lonley Star
|
|
|
|
#34 |
|
Härligt att In Toto Sund får chansen att vinna i StoChampionatet när den nu skadade sig och fick strykas från finalen till Drottning Silvias Pokal (som Princess Face vann).
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kör tidigare Johan så vinner du.
|
|
|
|
#36 |
|
3 av fem vinnare nu från Jägersro i ett av årets största unghästuttagningslopp Vad är det som hänt i Skåne. Nog för att Jägersro alltid varit bland de mest framgångsrika banorna men detta är ju en sanslös utveckling. Bara att lyfts på hatten för alla tränarna där. Det mest imponerande kanske att de tre vinnarna tränas av tre olika tränare.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Altoc den 2016-07-15 klockan 21:07. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vårsdlös drivning?
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Brukar inte spela Per N men lade in en dubbel 1-4 precis innan start då det går lite tvärt om ikväll med spår 12
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vinner Ludde sista kommer jag sova dåligt i natt för att jag sket i att lämna in min 230 kr joker V6a. Torskar han så var det rätt beslut. Men vinner den grymt surt att missa 12 000 kr ca.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Säg vad ni vill,men det lyfter upp med Ludde i fina.l
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Skulle sova sämre av att vinna pengar på det hästklyvaren gjorde mot Princess Face.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vilken häst Ludde har och bäst av allt att det finns massor av göra utrustningsmässigt på den till finalen. In Toto Sund t ex gick redan med maxbalans i försöket. Allt dubbelrött kostade mig en V6a idag. Förflyttade mig från Västra till Östra Skåne när uppsnacket pågick och blev sen helt förvirrad när jag såg alla utrustningsändringar strax innan sju. Surt som fan när man nu sitter och kollar sitt komponerade system i eftermiddags som aldrig lämnades in sen pga det. Men hoppas någon hade nytta av mitt inlägg som drog igång den här slingan. 4 försöksvinnare tränas på Jägersro. Det är sanslöst imponerande måste man säga igen.
|
|
|
|
|
|
|
|