|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
20ggr på Bruno 12,5ggr på Anna Mix 5ggr på Tooltime Värt att publicera sina bluffodds i Aftonbladet, dags att sluta spela på den sidan... |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ligger ju ute som vanligt lira för 38 minuter sedan.
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fanns inga odds när jag kollade heller. Spiken har kanske någon form av VIP status och får tillgång till deras odds innan de vanliga spelarna eftersom han vinner enorma pengar där år efter år ?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Avd 5 ska man ta alla utom stona iofs många av dem hårt streckade. De kanske är så bra?
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Undrade också var oddsen tagit vägen men nu är de uppe!
30ggr på Pirate Broline 7ggr på Star Advisor Joli 7ggr/2,5ggr på Othello Face Taget!
|
|
|
|
#52 |
|
Usch vad Veijo har tankat till helgen. Fastnar hela tiden på hans kusar.
För att sätta fler myror i huvudet på alla SAJ anhängare, så är oddsen talande mellan Fridericus och SAJ. Mantorp 1,70 mot 10ggr senast Halmstad 2 mot 18ggr. Gillar inte Fridericus men Vejos form verkar ju uppåt. Fö. Berghults Leffe följde guldhästarna i mål sist. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
OF 8,5ggr på samma Lirade just dessa två på Betsson tidigare idag. Annars har Betsson generellt sämre odds än Bet365 & Unibet. |
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Vill du spela fasta odds har du Racebet och Betsson att välja också. Betsson ofta sämst odds, men går alltid hitta något spelvärt. Racebet signa jag för i veckan, har massa olika erbjudande samt säger sig erbjuda de bästa oddsen. Återstår att se hur bra deras odds är i helgen när jag jämför med de fyra andra. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
V75-5
Jag har plats för sex streck. 4 Tooltime är min förstarank. Vilka fler ska jag ta? |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|