Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-18, 20:30   #16
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
ATG Live. Jag menar ATG.se under stallsnack...

https://www.atg.se/spel/2016-07-18/V...arfota-runt-om
Ok, har köpt spelvärdes demontips idag och de nämnde inte ens hästen i sin analys trots alla intressanta ändringar och till den "spelvärda" procenten 2.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 20:38   #17
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Ok, har köpt spelvärdes demontips idag och de nämnde inte ens hästen i sin analys trots alla intressanta ändringar och till den "spelvärda" procenten 2.
Desto märkligare då "unik info" är deras säljargument...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 20:46   #18
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 675
Sharp$: 2403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Ok, har köpt spelvärdes demontips idag och de nämnde inte ens hästen i sin analys trots alla intressanta ändringar och till den "spelvärda" procenten 2.
Jag är en stor fan av Spelvärde.se, men det är bara att konstatera att deras vardagsmaterial inte är i närheten av att vara så genomarbetat som det är för de större spelformerna.

Nu satte de ett par av sina spelförslag ikväll. Men det är ju knappast för spelförslagens skull man betalar relativt dyrt för servicen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 21:21   #19
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Barfota runt om och jänkarvagn var på inget sett något nytt för hästen även om det var första gången hos Lundberg. Ligger ju ute en intervju med Petter själv om detta i spelvärdes material.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 21:44   #20
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Barfota runt om och jänkarvagn var på inget sett något nytt för hästen även om det var första gången hos Lundberg. Ligger ju ute en intervju med Petter själv om detta i spelvärdes material.
Nej kanske inte det men har du sett hästens lopp den gått brf ro?

Senast redigerad av bergomiotmail den 2016-07-18 klockan 21:45. Anledning: felstavning
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 21:57   #21
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Nej kanske inte det men har du sett hästens lopp den gått brf ro?
Vet inte vad det har med saken att göra vad jag har sett, men ja givetvis har jag det. Tyckte bara att det va märkligt att Noche togs upp eftersom det fanns i materialet. Kanske va det onödigt av mig att kommentera det!

Senast redigerad av NicklasJ den 2016-07-18 klockan 22:24.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td