|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Eskilstuna
Vid en första titt så hittar jag två tänkbara singelstreck: Food Money från andraspår, åter efter en liten vila, och här är Knows Nothing favorit. Och Volstead, vilken kanske inte kan svara spets, men bör komma ut i ett sjuhästarsfält.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag tänkte spika Knows Nothing, men jag är en noob på trav!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ett par noteringar: Super Photo Genic barfota första gången. Kanske kan snuva ettan på ledningen. Hotchthereitis Sox (Dumma namn på hästarna numera.) förmodligen barfota. Vann förra gången med den balansen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sista bör stå mellan Readly Express och Pacific Broline.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Vill minnas att den har gått så förr vilket även raden på atg styrker. |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
gången på 4 Super Photogenic. Hyperintressant!" Jag borde kanske ha dubbelkollat. Ser att den hoppat två ggr på den balansen i sin ungdom. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nej det är inte första gången gått så tidigare.
|
|
|
|
#9 |
|
Luktar Jackpot lång väg men om man ändå vill prova någon lågprocentare så är 1,3,9 klart streckvärda i V86-6. I V86-7 är 2,6,12 lite bortglömda. I V86-5 är 6 och 9 kul på strecken även om favoriterna är väldigt bra.
Det får bli en flerbong och ett chanssystem. Längtar till vintern åtminstone när det gäller travspel. Sporten vi bjuds på under sommaren är dock generellt sett helt makalös så man får hålla igen på spelet. Senast redigerad av mocka den 2016-07-19 klockan 21:14. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Generellt sett brukar jag alltid säga, njut av travet på sommaren, lira på travet vintertid fast denna sommar har faktiskt varit ganska trevlig spelmässigt. Nu påbörjar man nattens pluggande så får man se om man hittar nåt intressant att återkomma med imorgon bitti.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det ser ut som en typisk jackpot omgång men nån liten idé skramlade man ihop.
V86:5 12 Utac tråkigt läge och en häst som är osäker men fartresurser finns och med mycket tur på vägen är jag inte förvånad om hon dyker upp i främre träffen. V86:6 2 Evasion boko bör få ett fint lopp från detta läge och Kajsa låter uppåt, tidig. V86:7 4 Faloria boko tror jag sitter i spets och därifrån är hon obesegrad, ska dock nämnas att hon går upp lite i klass så inget att satsa mormors löständer på. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
omgången skräll kan vara DEDES MYTHICAL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Kanske lutar åt en chansspik på Evasion Boko då loppet annars känns dyrt, men att sitta med spik på Kajsa är ju aldrig kul. Jag tycker nästan att Faloria Boko går ner i klass nu, han mötte ju trots allt Hawk Cliff, Ceasar Sisu, Takestwoforatango och Kalle Kalas senast förutom Cash a Cheque'Em. Ninepoints GooGoo är nog bättre än de flesta här med. Kan vara ytterligare en kul chansspik
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Han som sköter listorna på ATG är lite inne på din linje. Han har 67 och 17%.
Vi får se vad han mer hittar på då jag tycker han är mycket duktig. Kanske den som rankar bäst av alla. Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Jag har varit sugen på att testa barfota ett tag och är väder och vind med oss blir det så för första gången denna gång. Våra främsta motståndare har fått bakspår varför jag ser positivt på uppgiften, säger Bo Hellkvist. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Den som har nerver av stål spikar blocket.se i första. Finns dock överhängande risk för att Gastillman kör gunga eller att hästen blir för het. Förnuftet säger spika Uffe men spets är ändå spets. Känns ju grymt ludrigt att behöva ta två hästar?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Walman ville nästan lova seger med Magic Tonight ikväll Roger har hittat felet på honom och lovade en vass insats. 9%. Jag spelar utgång till denna procenten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vart har du hittat denna info?
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Som sagt en källa till ditt påstående, annars är du endast här för att sprida desinformation. http://www.travronden.se/nyheter/spo...bbloppet-92297 |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det är inte alls första gången och det känns tveksamt om det hjälper eller stjälper. Jag tyckte det såg passande ut för Super Photogenic innan skorycket, men ingen man går fullt ut på nu. Tre gånger barfota förut och diskad för galopp i samtliga. Såg förvisso ut att delvis vara kuskens fel när det blev galopp vid senaste skorycket. Kan väl vara tillfälligheter (går inte att se de andra från 2013), men brukar säga en del när en häst har gått med skor runt om i 49 av 52 starter och galopperat i sina tre starter utan.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Ska tillägga också att hästen galopperade väldigt mycket i övrigt när man ryckte runt om förra gången och att han stabiliserats en del nu. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Så här säger annars Kenneth i en intervju: Magic Tonight gjorde ett godkänt lopp senast. Roger har rätt ut vad som är fel med hästen nu och alla vet om det. Vi hoppas att han kommer mer och mer nu. Det var ett fall framåt i alla fall förra gången. Det är svårt att lova någonting men han känns fin här hemma som vanligt, säger Kenneth |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Överträningssymptom gör sig ofta påmint i slutskedet av loppen när musklerna inte får tillräckligt med syre på grund av att en stressreaktion, som har med hästens naturliga instinkt och fysiologiska disposition som flyktdjur att göra, slår till. Detta är i travsammanhang särskilt vanligt hos hingstar. Låter ju troligt att han ska städa av Food Money och Knows Nothing över 1640m med dom förutsättningarna. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Spets och slut på MT Insider racerbalans.
Spik punkt slut
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Knows Nothing , Volstead, och Readly Express, känns som tråkiga men bra spikar när det som nu är extra pengar i potten.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
V86 Avd 5. 6,7,8 dom bästa hästarna nerstrukna ett spår, jag låser på dom.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Testar flerbong idag, spikar The Patriot, Volstead, T Rex och Readly.
Kan bli rätt bra betalt ändå med jackpotten. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Har vi några bra mer tips därifrån
|
|
|
|
#42 |
|
Läser på storavinster att Knows Nothing ser väldigt smidig ut
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tävlingsdag: 20 juli
Rapport: 18.20 Banförhållande: Fint väder och bra bana. V86-1 1 Cool Keeper Bara joggat, visat allt väl 4 Knows Nothing Såg perfekt ut på 19,5/400. 5 Krångel Joggat, ser ut att vara i fin författning. 7 Standout Väldigt lugnt, fin häst, såg ok ut aktionsmässigt. 9 Reven d'Amour Fick sträcka ut lite över upploppet och travade fint. V86-2 6 Dionne Sisu Avslutade 19/300 i fin stil. 8 Höwings Star Lugnt rätvarv i långvagn, inga fel. V86-3 1 Devon Am Inga fel då hon joggade. 4 Antonio Trot Öppnade bra bakom bilen och såg fin ut, intressant värmning. 12 Galliano Boko Lunkade bakom bilen, skötte sig bra. V86-4 1 V86-5 2 Moons Madeira Testade bilen, skötte sig bra i första. Galopp i andra, fick sedan sträcka ut över upploppet och såg ok ut. V86-6 1 V86-7 1
|
|
|
|
#44 |
|
1640:
1 Victor A.U. - 2 Bella Toscana - barfota & bike++ 3 Oppoppopp - barfota ffg på flera år++ x4 Super Photogenic - barfota för första gången på flera år++, lätt stil, nästan väl lätt, galopprisk x5 Yes We Can - lugna farter, fick inte stilen att stämma helt, inga plus 6 Dionne Sisu - skor bak, ej+, kördes aldrig till så tufft, men aktionen stämde fint hela vägen x7 M.T.Insider - barfota, bike, helstängt huvudlag=maxat+++, laddad i lite klafsig stil, ok 8 Höwings Star - skor, ej+, bara lugna farter, ok x9 Pierre - bet mkt fint i avslutningen, klassigt intrcyk, finfin++ x10 Iponema - skor bak, minus, mkt lugna farter, ok, ska smygas invändigt x11 Natalie de Vie - ok i mkt flegmatisk stil, godkänd 12 Dewey Luvs Britt - |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tävlingsdag: 20 juli
Rapport: 18.55 (sista) Banförhållande: Fint väder och bra bana. V86-1 1 Cool Keeper Bara joggat, visat allt väl 4 Knows Nothing Såg perfekt ut på 19,5/400. 5 Krångel Joggat, ser ut att vara i fin författning. 7 Standout Väldigt lugnt, fin häst, såg ok ut aktionsmässigt. 9 Reven d'Amour Fick sträcka ut lite över upploppet och travade fint. V86-2 3 Oppoppopp Lite knepigt trav på 29,5/400. 4 Super Photogenic såg br aut på 25/300. 5 Yes We Can såg ganska fin ut på 23/300. 6 Dionne Sisu Avslutade 19/300 i fin stil. 7 M.T.Insider 18/300 i tveksam stil 8 Höwings Star Lugnt rätvarv i långvagn, inga fel. 9 Pierre Laddad och fin på 21/400 i långvang. 10 Iponema Joggat, sa inget. 11 Natalie de Vie Fin på 24,5/400 i långvagn. V86-3 1 Devon Am Inga fel då hon joggade. Kom ut igen och såg bra ut i avslutningen. 2 Raijin Face Fin på 24/400. 4 Antonio Trot Öppnade bra bakom bilen och såg fin ut, intressant värmning. 5 Hochthereitis Sox Spetsade öron och såg fin ut i lugna farter. 6 Lajos Fawör Fin på underkant 14/300. 7 Twnkle Laday Allt väl i lugna farter. 12 Galliano Boko Lunkade bakom bilen, skötte sig bra. V86-4 1 V86-5 2 Moons Madeira Testade bilen, skötte sig bra i första. Galopp i andra, fick sedan sträcka ut över upploppet och såg ok ut
|
|
|
|
#46 |
|
Pierre ser verkligen rejäl ut i värmningen. Frågan är om jag ska byta och spika den trots ett nionde. Det avgörande är hur Örjans häst ser ut i tredje (Vilken jag just nu har som singelstreck tillsammans med Volstead). Den har de inte lagt ut på ATG Play ännu.
Senast redigerad av Shooter den 2016-07-20 klockan 19:00. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nu fick jag se den. Det ser ju riktigt bra ut i lugn värmning med skötaren.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Härligt Gastillman!
Första spiken i hamn, nu kommer det nervösa med Olle Alsén.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Det var ju onödigt av mig att dubbla Food Money, men det snackades så jävla mycket om Knows Nothing. Den hade dock inte mycket att komma med.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Leif är en riktig kärring. Säger han ska köra i spets, släpper direkt. Fast med krafter.
Visa staken å gasa ur kraken för fan |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Nja så var det inte riktigt. Han hade sagt att han skulle köra i spets om hästen värmde bra, men han var tydligen inte nöjd med värmningen. Avgjorde för mig då jag spikade FM.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Så han nått om värmningen alls ?
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Örjan är så jävla bra alltså. Räknade ut direkt när spetsstriden var avgjord att han hade gratisbiljett till 2:a priset eftersom Uffe knappast lär pressa sin från dödens.
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Magic Tonight spurtade ju faktiskt rätt fint ute i banan.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Han ställer iordning EN häst per år till Stochampionatshelgen så hans harem får gratishelg på campingen och den kan han köra hur som helst och ändå vinna med! Bara räkna ut vilken uppsittning! Annars ospelbar! Årets om! Minns en gång på orten då jag var med och spikat honom i sista. Hästen stod i 1.70 och gett mig 76.000. Han satte sig i tredje in.... Ett riktigt klappträ
|
|
|
|
#61 |
|
Nog fan tog väl Olle det? Hoppas nu för helvete...
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pierre var inte alls bra i loppet. Tyvärr så hoppade fyran som jag satte som U-häst.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jo han var nog först med en nos, vilket var surt för mig som valde bort honom trots infon här. Dumstrut på.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Yes! Spik nr 2 inne. Nu kan det bli intressant...
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
2 spikar hemma utan vettig förklaring
|
|
|
|
#66 |
|
Bra spik hoppas ni hängde på..
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jag hade inte spelat han, men lackar på att säger "äntligen 1640, jag gasar" sen viker han ner sig som en könlös thaihora.
Vad är problemet, hästen såg normal ut. Han kom till ledningen Låt hästen iaf få chansen att vinna. Finns nya hästar om den brakar sönder Senast redigerad av shjuve9le den 2016-07-20 klockan 19:52. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Hehe jag läste bara om hur dålig 2 var och hur 4 hyllades. Hann inte med sena grejjerna då ja lämna in på dan på lunchen på ombudet. ( Första avd) Spikade även jag olle i avd2 ,men nu är det ju skitsamma eftersom v86 om Patrioten Volstead Readly Samt resten av 25+% streckade vinner så blir det bara max 5k för 8 rätt |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hoppas du har gaddat lite å nån storis smäller så kan det ju bli bra för dig
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vill Grant ha en efterhandare som började med 2 spik ge mig 2 sharps så har du något att roa dig med
|
|
|
|
#73 |
|
mycket snyggt. Inget så skönt som att sätta spikar från spets som inte blir riktigt synade. Inga heljutna från nån av dem , men räckte säkert ändå!
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
3 4 11 12 nu
|
|
|
|
#75 |
|
3an körd spela 4 an vinnare ni som har konto
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
V86 Inlämnat: 2016-07-20, 19:18 Eskilstuna Onsdag 2016-07-20 Start: 19:20 Kostnad: 183,75 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Food Money 2: 7 M.T.Insider 3: 3, 4, 5 4: 1 Volstead 5: 3, 6, 7, 8, 9, 11, 14 6: 2, 5, 6, 9, 10 7: 2, 4, 6, 7, 9, 11, 12 8: 3 Readly Express 1x1x3x1x7x5x7x1 = 735 rader. 735 x 1 x 0,25 kr = 183,75 kr. Totalt: 183,75 kr. Rättningskod: HPW TTB XLF |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Hur missade jag örjan, åker nog nu
|
|
|
|
#78 |
|
Det blev ju en enkel viktoria för min spik.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Fuck me and the nation
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
desto skönare när dom sitter. Att läsa hur loppen blir körda är det viktigaste av allt för oss lirare. Ledningen är fruktansvärt viktig på sprint och minsta lilla de få fuska bort lite så är loppen över
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
mycket fin gång i den där hochthere.....
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
nu måste det hända nåt. runt om nu oscarsson!
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Volstead nu så är spikarna klara. Dessvärre kanske jag har chansat med U-hästarna lite i onödan, då jag garderade upp storfavoriten i sista och skippade att sätta U där.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ska ge en bra DD spik idag oxå.
Legend Brodde..
|
|
|
|
#86 |
|
Haha det är som om Örjan tagit speed när han kör Tarzans kusar. Vilka jävla hästar han har!
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Volstead har lekstuga! Nu får Örjan gärna ta tredje raka.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Perkele Jorma, där var det i ordning.
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Det blev alldeles för hårt tempo för Örjans. Ska det bli full pott så måste jag ha in bägge kvarvarande U-hästarna: Steady Brodda och Faloria Boko. Det kan bli knepigt.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Där åkte många.
|
|
|
|
#93 |
|
14.000 bongar.
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Har verbeck och Ove A Lindqvist på sig hjälmarna så Är dom lika som bär.
|
|
|
|
#96 |
|
Dom finns med.
|
|
|
|
#98 |
|
Aj då!
Trist när en det blir en sån här skräll helt plötsligt! Eller hur Shooter? |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Det blev för jobbigt lopp även för Peters häst. Nu kan det som bäst bli sju rätt. Alla rätt på ramen, men U-hästarna ska in också. Lätt så här långt, men jag gjorde det lite för svårt för mig.
Senast redigerad av Shooter den 2016-07-20 klockan 21:10. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Vågar man lägga ut dagens v86 spel utan att bli anklagad för att man manipulerat det.....blr nog minst 20 lax om den sitter eller vad tror ni ??
GeV86 Inlämnat: 2016-07-20, 17:06 Eskilstuna Onsdag 2016-07-20 Start: 19:20 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 6 2: 7 M.T.Insider 3: 2, 3, 4, 5, 12 4: 1 Volstead 5: 3, 6, 7, 12, 14 6: 3, 5, 6, 9 7: 10, 12 8: 3 Readly Express 3x1x5x1x5x4x2x1 = 600 rader. 600 x 1 x 0,25 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr.
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
Sitter själv kvar med 7: 2, 4, 6, 7, 9, 11, 12 8: 3 Readly Express Fattar inte hur jag kunde missa Milton Siegel...
|
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
provar 3-3 på dubbeln. sapajou såg fin ut
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Härligt! Den U-hästen satt i alla fall. Hon biter ifrån sig fint i spets. Bara att hoppas på Don't Mind Me i sista så det blir lite pengar på sjuan.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Varför i helvete släpper Tillman? MES!!!
|
|
|
|
#106 |
|
3 st. 7: or och en jäkla massa sexor blir det om någon av 3,4,6eller 10 vinner sista. Skräll tack!
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Legend Brodde har fått många "magic tonightlopp" nu är väl stenklar nästa start.
Finalerna på Åby, lär väl inte bli favorit....
|
|
|
|
#108 |
|
Har alla i sista för 8 rätt men man kan ge sig fan på att Jorma vinner när man tar vem som helst utom den...haha
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Fan, glömde lämna in. Känns bittert då jag följt både Faloria och Catwalk. Men hade väl gjort bort mig ngn annanstans.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Tycker dock att Readly känns stenklar.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
En liten startgunga tack Jorma ;-)
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Hyvä Jorma!!! Hyvä Nurmos! Hyvä Suomi!!!
8:an satt som en smäck
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Tråkigt !
![]() Men fantastisk häst !!
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Det var kanske lite dumt att gardera storfavoriten och spela för en lite större peng idag. Man skulle ha gjort som Speedyearl och gått på favoritsystem.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
den där kan bli hur bra som helst. bara tuggar på helt oberörd. ståpäls!
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Grattis Månprinsen till 8an
Bra spelat !!
|
|
|
|
|
#120 |
|
Men man kan ju undra vad Lennartsson hade för plan i första kurvan ?? Försvara dödens till sista blodsdroppen bara för att sen strypa tempot och tränga sig ner i tredje invändigt ?? Man blir ju mörkrädd...haha.
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Kiitos!
Var ju inte den svåraste raden idag men 8 lax är fina pengar ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Grym häst !
Ingen slår denna häst i höstens årgångslopp. Hade varit roligt att se en fight mellan Sveriges nya Hilda Zonett (Some summit) och en ny fast bättre Triton Sund( Readly express) . Häftigt lopp, vem håller ni högst?
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
Manprinsen (+10) |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Blev en pissomgång till....1 åtta, 37 sjuor och 193 sexor...haha. Hade blivit fina pengar med vem som helst utom Jorma...men men, snart onsdag igen !
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Du kämpar på , sånt uppskattas samt att du valde att spika i avd 2, väldigt snyggt. Hade 4 hästar dock inte nr 7.
|
|
|
|
#126 |
|
Alla på ramen, men missade på en U-häst. Jackpot igen nästa vecka.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Grattis Månprinsen, snyggt lirat, man kan ju inte ha mer än 8 rätt!
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Haha...nej, kollade igen, jag måste ha fått både synfel och kortslutning av allt adrenalin.
![]() Lennartsson körde för spets men fick ge sig och kröp ner som 4:e på innerspår, bakom Adielsson som jag gärna hade sett i spets. Men idag hade det ju knappast spelat nån roll, Readly Express var fantastiskt bra, bara att gratulera alla i kretsen runt kusen.
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Triton Sund? Snarare en ny Maharajah. |
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Grattis! =)
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Alla vi som hållit på med detta ett tag vet hur svårt det är, oavsett hur omgången ser ut på förhand, så det är bara att lyfta på hatten och gratulera...snyggt lirat !!
Manprinsen (+10) |
||
|
|
|
|
|
|