|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Han som sköter listorna på ATG är lite inne på din linje. Han har 67 och 17%.
Vi får se vad han mer hittar på då jag tycker han är mycket duktig. Kanske den som rankar bäst av alla. Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Jag har varit sugen på att testa barfota ett tag och är väder och vind med oss blir det så för första gången denna gång. Våra främsta motståndare har fått bakspår varför jag ser positivt på uppgiften, säger Bo Hellkvist. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Den som har nerver av stål spikar blocket.se i första. Finns dock överhängande risk för att Gastillman kör gunga eller att hästen blir för het. Förnuftet säger spika Uffe men spets är ändå spets. Känns ju grymt ludrigt att behöva ta två hästar?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Walman ville nästan lova seger med Magic Tonight ikväll Roger har hittat felet på honom och lovade en vass insats. 9%. Jag spelar utgång till denna procenten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vart har du hittat denna info?
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Som sagt en källa till ditt påstående, annars är du endast här för att sprida desinformation. http://www.travronden.se/nyheter/spo...bbloppet-92297 |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det är inte alls första gången och det känns tveksamt om det hjälper eller stjälper. Jag tyckte det såg passande ut för Super Photogenic innan skorycket, men ingen man går fullt ut på nu. Tre gånger barfota förut och diskad för galopp i samtliga. Såg förvisso ut att delvis vara kuskens fel när det blev galopp vid senaste skorycket. Kan väl vara tillfälligheter (går inte att se de andra från 2013), men brukar säga en del när en häst har gått med skor runt om i 49 av 52 starter och galopperat i sina tre starter utan.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Ska tillägga också att hästen galopperade väldigt mycket i övrigt när man ryckte runt om förra gången och att han stabiliserats en del nu. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Så här säger annars Kenneth i en intervju: Magic Tonight gjorde ett godkänt lopp senast. Roger har rätt ut vad som är fel med hästen nu och alla vet om det. Vi hoppas att han kommer mer och mer nu. Det var ett fall framåt i alla fall förra gången. Det är svårt att lova någonting men han känns fin här hemma som vanligt, säger Kenneth |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Överträningssymptom gör sig ofta påmint i slutskedet av loppen när musklerna inte får tillräckligt med syre på grund av att en stressreaktion, som har med hästens naturliga instinkt och fysiologiska disposition som flyktdjur att göra, slår till. Detta är i travsammanhang särskilt vanligt hos hingstar. Låter ju troligt att han ska städa av Food Money och Knows Nothing över 1640m med dom förutsättningarna. |
||
|
|
|
|
|
|