Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-25, 15:37   #166

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Men haha du gapar som en dåre utan att precis ha gått i mål i ett viktigt lopp eller har jag missat något?

Tycker inte det är en ok produktion, otroligt respektlöst allt som oftast, och "skitsnacket" står du själv för.
Sorry doob, ska förstås inte bli personlig.
Har länge retat mig på reportrarnas beteende både innan och efter lopp när det är nära inpå. Står fast vid det.

Har nu läst ditt inlägg igen och min egen affekt kom sig av en feltolkning om vilka som var proffesionella.

Ha en bra dag.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 16:33   #167

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Man får tacka Axevalla för en underbar helg. Mycket folk,varmt och allmänt trevligt. Spelmässigt gick det siså där. Fick in några halvskapliga spel men brände såklart upp dem. En sammanlagd kostnad på 2 lax är billigt för 3 helvilda dagar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 20:44   #168

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Har nu gjort mej osams med ATG då jag frågat varför ett brev med ett värdebevis på 100kr som inträde inte gällde på Stochampionatet,när jag erbjöd mej att betala mellanskillnaden på 50kr.Fick till svar att det skulle jag kollat med banan först.Försökte med att ATG skickat brevet,men då var jag dum.Naturligtvis åkte jag hem igen
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-26, 11:34   #169

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Sen har väl Örjan kört lite mer lopp än Adrian sägetr en del tycket jag.

td