|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Har gått bra för Travnet senaste tiden, satte 7:an i söndags !
De lär väl sätta 7:an idag också om de inte har makalöst oflyt...de har väl 9 kusar i sista om jag kollat rätt. Snyggt lirat ! Hoppas nån av er här på Sharps sitter bra till inför sista !
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Defensiv-Sjunne var framme igen. Tankad häst och läge att gå ut i 3:e före Örjan, men vill man inte vinna så vill man inte.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Chansen att vinna från ledning dog någonstans runt tredje loppet på den här banan
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
7 hästar i sista och jag spricker. Wunderbar!
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
2 maxplaceringar idag för taktiskt mycket skickliga sjunnesson
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+2) |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Klart det var, men det var det även på Max Bob. Tror inte Untersteiner skickar upp en häst ända till Bollnäs för skojs skull. Kanske hade blivit nedspurtad av Örjan ändå, men jag hade gärna sett att man gav hästen chansen.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
O jag anser att han gav hästen chansen genom att sitta kvar. Max bob är definitivt ingen häst som ska tåga först i tredjespår på v75.
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
God afton! Har precis varit ner på stan och lyssnat på lite Rock,n roll...men det var som inte själva grejen, utan den var att det var dom två sista pilsnarna som jag kommer att inmundiga fram till 24/9 då vi åker på funktionärsresa till Berlin o deras breeders crown..motion och renlevnad står på programmet fram till dess
...
|
|
|
|
|
|
|
|