|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Solvalla 3/8
Härligt att Valla får egen V86-omgång igen! En första notering är att Uncle Lasse återgår till skor runt om och det tål att funderas på om han inte ska garderas därmed. Nuncio spik som alltid!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jag är tråkig idag, kör utgång på lasse, spikar nuncio men min idé för kvällen är 9 Stardust melody i avd 5, tycker hon går ner i klass, gick 12,8 i 3e spår sista 700 senast och gör hon det ikväll tror jag det ska räcka långt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jag har en känsla i avd 3 att Daniel Reden kommer att visa upp 5 Paul the Apostel i god författning, 5% är en rolig spik i ett lurigt lopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
chans spik NUNCIO
![]() Dagen skräll I AM UNIQUE
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Iam Unique, laddas för ledningen, optimal utrustning brf rnut om, bike, helstängt huvudlag. kan dock behöva lopp... *källa ronden* Senast redigerad av Johann87p den 2016-08-03 klockan 11:47. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nunicio struken! 7 först i turordningen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Moderator
|
Jaha ja.... Det var den solklara spiken det.....
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nu borde Oscarsson vinna loppet. Bra av Tarzan att stryka i tid. Kan bli stora pengar idag.
boozty (+5) Senast redigerad av Shooter den 2016-08-03 klockan 14:41. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Moderator
|
Nu är väl Explosive solklar i det loppet?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Super Moderator
|
Sylvester America från innerspår nu då. Hur går det?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Äh ja tog alla.
Spikar Örjan i första, hoppas inte goop ska pressa. Spikar Uncle och global trust, nerstruken. Sen öser på med gadd |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Scellino Luis har inte startat på knappt 3 månader, är först på turordningen och dessutom har Stig H fortfarande usel stallform (3 vinster sen mitten av Juni). Noll spelvärde men visst kan man spela hästen ändå då det är ett billigt lopp att helgardera. Själv tror jag att Explosive de Vie är stenklar. Det finns inga Volstead, Nuncio, Daley Lovin med längre i det här loppet. Hur fan lägger han det? Garderar bara om han blir 70-80%.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har VÄLDIGT svårt att tro att han blir 70-80% IRL. Det var drygt 6 mille omsättning när nuncio ströks och gissningsvis är det en stor del av dom som är harry samt andra system utan reserver med nuncio spik, alla dom kommer få in 7an spik även om det inte syns på procenten (5an var 5% och favorit strax efter strykningen). Min gissning är att om 5 blir 70% på papperet så är han i själva verket kanske 50% pga strykningen.
oggeb (+1) |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|