Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-02, 22:23   #76
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 654
Standard

Vet någon vart lorten är mockad så är det inte lika angeläget att sparka bakut


Tony Ryttares nästa reportage

"Det var en gång "
Där vi till tonerna av Finlandia op.26 får se Caddie vingla runt som Rocky i hagen efter ett tufft träningspass

Senast redigerad av hemlighet den 2016-09-02 klockan 22:33.
hemlighet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-02, 23:06   #77
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Nää han är oskyldig..... Den stackarn

Är folk dyngraka och totalt jävla ryggradslösa?
Trav-Sverige i ett nötskal! Han har inget i travsporten att göra överhuvudtaget men vi tystar ner det som vanligt!

Liksom vi gjort med missbrukare, mordbrännare, andra kvinnomisshandlare, djurplågare och pedofiler!! Fyyyyy fan!!
OM

Det gick ju inte utläsa av det som lades upp här tidigare att det fanns vittne. OM det är som ni säger att det finns vittne så är det åt helvete, det tycker nog alla. Och då ber jag om ursäkt till tjejen att jag inte trodde på henne utifrån en smskontakt som var upplagd.

Ja det är förjävligt att hon har blivit misshandlad, jag förminskar inte, hon har blivit misshandlad.

Men hur fan kan det gå till ett så stort stall att en sån slinker igenom det är det som är det absolut sjukaste, måste ju ha funnits tidigare signaler, det är det som gör det så inåt helvete oförståligt. OM det är så , det verkar ju vara så, så är det ett stort jävla underbetyg till väldigt många i stallet och framförallt Roger Walmann, för sånt här dyker inte bara upp av en slump.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:43   #78
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Wallman är en media pajas, stor, dryg och stor i käften!
Utan SVEA är han ingenting! Utan Örjan är han ingenting.
Stor i käften, kanske använder han astma medicin?
Han är otrevlig i de flesta sammanhang, även utanför krogen!
Håller med om att Walmann är dryg och stor i käften.

Men norrmannen är en skicklig travtränare.

Roger kom med tomma händer till Sverige för 25 år sedan.

Han har skapat sin egen lycka.

Heuer

"When the handicap rank matches the betting rank,
the horse is probably not an overlay and should not be bet"
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 00:00   #79
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
HAHAHAHAHAHA....

Vilken JÄVLA stenJÄVEL lever du under som lever under villfarelsen att SR och SVT rapporterar baserat på fakta och utan agenda?!!

Tror du det är du mer än lovligt dum!!!!


Hoppas att du "trollar" som foliehatten Shooter skulle sagt!
Japp det gör jag och i princip de allra flesta med mig som har sinnet i behåll! SR och SVT ligger alltid högst upp när SOM-institutet gör sina nationella undersökningar över vilka medier svenskarna har mest tillit till. Det finns en anledning till att det alltid ser ut så och det är för att SVT och SR alltid är oberoende och opartiska och inget har att vinna på att vinkla åt höger eller vänster. Till skillnad från viss annan media.

Det avskyvärda skräp till hittepå, fullt i klass med En Ding Ding Värld, obskyra sektsidor som exempelvis Avpixlat och Fria Tider ägnar sig åt går enbart lågintellektuella på. Inget ont om er stackare men tack gode gud för att ni inte styr denna värld!

Senast redigerad av mocka den 2016-09-04 klockan 00:09.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 00:01   #80
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Nej den där objektiviteten hos SR och SVT är det nog si och så med, minns en undersökning för några år sen som visade att 40% av journalisterna på SR röstade på miljöpartiet. Det säger väl allt, att MP, ett litet ynkligt extremistparti, har 10 ggr högre stöd där än hos "vanligt" folk.....
Vad menas med "vanligt folk"?
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 03:01   #81
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Vad menas med "vanligt folk"?
Alla som inte är som du, kanske?

Sjukt OT, men tyckte du att SVT:s "granskning" av drivningar och annat - då bl a Mikko Aho hängdes ut som djurplågare - var saklig, opartisk och balanserad?

Det värsta med SVT är inte att man hjärntvättas - det är att de tvingar en att betala för det också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), tomtom2 (+3), sskssk (+10)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 05:37   #82
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 73
Sharp$: 1790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Japp det gör jag och i princip de allra flesta med mig som har sinnet i behåll! SR och SVT ligger alltid högst upp när SOM-institutet gör sina nationella undersökningar över vilka medier svenskarna har mest tillit till. Det finns en anledning till att det alltid ser ut så och det är för att SVT och SR alltid är oberoende och opartiska och inget har att vinna på att vinkla åt höger eller vänster. Till skillnad från viss annan media.
Tror du verkligen på det där själv?
Fefaifb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 07:04   #83
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Japp det gör jag och i princip de allra flesta med mig som har sinnet i behåll! SR och SVT ligger alltid högst upp när SOM-institutet gör sina nationella undersökningar över vilka medier svenskarna har mest tillit till. Det finns en anledning till att det alltid ser ut så och det är för att SVT och SR alltid är oberoende och opartiska och inget har att vinna på att vinkla åt höger eller vänster. Till skillnad från viss annan media.

Det avskyvärda skräp till hittepå, fullt i klass med En Ding Ding Värld, obskyra sektsidor som exempelvis Avpixlat och Fria Tider ägnar sig åt går enbart lågintellektuella på. Inget ont om er stackare men tack gode gud för att ni inte styr denna värld!
Kanske för att svenska folket tillhört de mest indoktrinerade folket i världen när det gäller att lita på farbror staten?!

Eller vänta...du tillhör förmodligen gruppen som menar att det är "hen" staten.

Eftersom du uppenbarligen lyckas ta dig ut på nätet med jämna mellanrum så tycker jag att du skall försöka besöka några andra sidor än DN, ETC och Metro samt Sharps som sagt.


Du får gärna visa vilka hittetå artiklar Fria tider publicerat?


Människor med skygglappar och "allt åt alla" mentalitet som dig är på väg och kommer förpassas till periferin för gott!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 10:40   #84
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Människor med skygglappar och "allt åt alla" mentalitet som dig är på väg och kommer förpassas till periferin för gott!
När tror du det blir?

Nej, jag tror tvärtom, Jimmy Boy är en liten parentes.

Men den starke ska alltid hjälpa den svage, så han får några minuter till.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 11:10   #85
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Vad menas med "vanligt folk"?
Vad sägs om att definiera vanligt folk med de som röstar, då kanske du begriper vad som menas.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 18:54   #86
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Kanske för att svenska folket tillhört de mest indoktrinerade folket i världen när det gäller att lita på farbror staten?!

Eller vänta...du tillhör förmodligen gruppen som menar att det är "hen" staten.

Eftersom du uppenbarligen lyckas ta dig ut på nätet med jämna mellanrum så tycker jag att du skall försöka besöka några andra sidor än DN, ETC och Metro samt Sharps som sagt.


Du får gärna visa vilka hittetå artiklar Fria tider publicerat?


Människor med skygglappar och "allt åt alla" mentalitet som dig är på väg och kommer förpassas till periferin för gott!
Just Fria Tider håller jag personligen högst, har vid ett flertal tillfällen sett att dom gått in och rättat sina artiklar där dom har skrivit/påstått fel från början.

Ordentliga dementier och inga sådana där små rackare på sidan 27 i pappersbilagan om man säger som så.

Men av hälsoskäl så besöker jag dom nog bara en handfull gånger i månaden medans tex aftonbladet besöks 10-talet gånger per dag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+2)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 18:59   #87
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
När tror du det blir?

Nej, jag tror tvärtom, Jimmy Boy är en liten parentes.

Men den starke ska alltid hjälpa den svage, så han får några minuter till.

Mvh Uffe
Att du skulle vara en utav dem med de allra största skygglapparna tvivlade jag inte en sekund på!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 19:30   #88
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Att du skulle vara en utav dem med de allra största skygglapparna tvivlade jag inte en sekund på!
Hellre skygglappar än sekterism.

Jimmy från Bulgarien, nja jag är tveksam.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-05, 13:21   #89
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Det är väldigt enkelt att avsluta denna OT diskussion, det finns INGA tidningar/sidor som inte publicerar vinklade artiklar till och från, kan vara från informationskällans sida, de kan vara den som skriver artikeln(eller dess chef) eller det kan till och med vara lite otydligt skrivet så läsarna kan tolka det olika.

Den som kan visa en sida/tidning/företag som ALDRIG vinklat en nyhet kan nämna den annars lämnar vi detta till en egen tråd och återgår till topic.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+3), sskssk (+10)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-05, 14:06   #90
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Det är väldigt enkelt att avsluta denna OT diskussion, det finns INGA tidningar/sidor som inte publicerar vinklade artiklar till och från, kan vara från informationskällans sida, de kan vara den som skriver artikeln(eller dess chef) eller det kan till och med vara lite otydligt skrivet så läsarna kan tolka det olika.

Den som kan visa en sida/tidning/företag som ALDRIG vinklat en nyhet kan nämna den annars lämnar vi detta till en egen tråd och återgår till topic.
Det kan ju ta 2 år för en vuxen person från det att han blir misstänkt för brott tills han blir hörd, tills det att det blir rättegång.
Kanske utredningen åker gräddfilen i det här fallet när det är så medialt uppmärksammat.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td