Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-23, 21:44   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

V75 Elitloppshelgen 28-30 maj


v75 28 maj,

Allt tips som finns är av vikt den här helgen. Som alla vet e det årets travfest. Se till och fylla den här tråden med info.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 22:27   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ruskigt fina lopp och Åke har sannerligen en imponerande skara hästar inkvalade denna gång! Mest uppseendeväckande när det gäller hans starter är att han väljer Conrads Garland före Youpie i bronsfinalen (som för övrigt måste vara den mest högklassiga på mycket mycket länge). Det känns hursomhelst som att dessa två höjer sig över resten den här gången. Att han väljer Lexington Ås i klass 2 känns också lite konstigt. Vi får se hur han resonerar.

Harper Hanovers är som vanligt ett jätteintressant och roligt lopp, även om jag tycker att nivån kunde ha varit lite högre. Jag undrar om inte Yarrah Boko kan ta det i år, men det känns spontant öppet och det är inte självklart vem som blir favorittippad. Bergh lär väl bli hårt spelad, men han strular ju till det oftare än Ludde så det känns inte som något att luta sig emot.

Stoeliten är högklassig och känns ovanligt svårlöst, trots att det rör sig om kort distans.

Lärlingsloppet verkar vidöppet, hittar man spiken där kan man skatta sig lycklig.

I Silver sticker väl Rakas, Chimall T.T. och S.J.'s Otto ut lite, och jag har feeling för att Rakas spets och slut kan vara segerreceptet precis som förra gången.

Yukon Boko känns som en bra chansspik om han inte blir stor favorit (har en känsla av att han blir knapp favorit eller möjligen en hårt spelad andrahandare).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 07:11   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 567
Standard

Snart bär det av till Valla. fler som ska dit idag?
Samlat ihop lite intervjuer från tränarnas hemsidor bla:

Perlennartsson.se:

Här kommer lite hjälp på traven inför lördagens V75a, bästa spiken tycker jag är TINTOMARA HORNLINE i V75-5. En häst som ni inte får glömma är SWEPT TO VICTORY i V75-1, hon gynnas av högt tempo och flyger lågt över upploppet. Själv kör jag några riktigt intressanta hästar, både FLEA SOUTHWIND och RAKAS kommer att tjäna fina pengar men måste ha allt serverat för att vinna. Av Åkes hästar jag kör är både YOUPIE och ÅGÅRDS LARS streckvärda. En häst som imponerade på mig senast var BACHELORES DREAM, hon har tråkigt läge men vilja av guld! Ha en trevlig fredag och lycka till med liret/ Per & Linda


Stall Goop.se:

V75 jackpoot, kommer bli en ny jackpoot till söndag,
Stall Goop slår ur underläge denna gången,
Sharapova- Tufft emot, behöver loppet.
Premier Leeauge- plats.

Erik Adielsson:

V75-1: 4 Skully Gully har som de flesta vet inte startat på ett tag men Stig verkar nöjd med henne i träningen. Hon har ett vettigt läge och är snabb ut bakom bilen. Jag hoppas komma till ledningen och då ska det vara en bra chans, men man ska som sagt komma ihåg att hon inte har startat på länge.

V75-2: 11 Livi Dancer har inte visat någon toppform på slutet och har ett för besvärligt läge för att han ska räknas med chans. Han känns inte speciellt het därifrån.

V75-6: 2 Bull Trap har gjort bra lopp hela tiden och senast fick han fritt för sent och hade krafter kvar i mål. Hästen kändes fin, har toppform och dessutom ett bra läge här. Men det är en riktig tuff final och jag tycker att han är tredje-, fjärdehäst bakom Chimall T.T. och S.J.'s Otto. Garderar man dessa kan man plocka med min häst på kupongen.
2007 Först ut under tisdagen var M.T.Big Business som var med i Gävles lunchtävlingar. Han gjorde ett strongt lopp utvändigt om vinnande Rubberman sista 1100 meterna och blev tvåa. Efter lite regnande var banan lite kladdig och han var nog lite missgynnad av banunderlaget gentemot veckan innan när han vann, men sättet han fullföljde på bådar gott inför framtiden.

StigH.se:

Skully Gully
- Hennes första säsong hos oss förra året gav ett riktigt bra facit. Hon visade vid flera tillfällen att hon besitter mycket hög kapacitet. Har nu pausat från tävlandet i över ett halvår och tyvärr blev uppträningen i vintras hindrad av en ovanligt svårartad karledsinflammation. Skully Gully har i varje fall tränat riktigt bra - 1.16/2000 m som snabbast - och känns precis som jag vill att hon ska göra. Hon är säkert mogen att prestera bra direkt, men man ska komma ihåg att avsaknaden av lopp i kroppen rimligen är ett minus i jämförelse med flera av konkurrenterna.

V75-1
Bobtail
- Hittills i år har hon gjort jättebra ifrån sig i princip varje gång. Fick senast en tung löpning i ett guldlopp i Gävle och höll med tanke därpå strongt som tvåa. Hon drabbades därefter av en korsförlamning, som gjorde att hon fick stå över något enstaka träningspass. I två lätta jobb sedan dess har hon känts precis som vanligt, men muskelproblemen kan ändå ha givit negativa effekter. Jag är alltså inte säker på att Bobtails form är lika vass som tidigare. Även med tanke på lägena ser jag Skully Gully som den bättre chansen av våra två i loppet.

V75-5
Naughty Nanny
- Efter en fullt godkänd treårssäsong tycker jag att hon höjt sig ytterligare i år. I de tre lopp hon gjorde under våren var hon modigare och mer fokuserad än förut. Har nu pausat i en dryg månad, beroende på att hon inte haft några passande uppgifter. Formen hos Naughty Nanny känns fortsatt bra och från ett gynnsamt läge ska hon räknas tidigt, även om jag har stor respekt för några av tilläggshästarna.

V75-6/DD-1
Bull Trap
- Han har nu fått tre lopp i kroppen efter sin tävlingspaus tidigare i år. Jag tycker att han gjort det helt okej varje gång och formen är i stigande, om än inte helt på topp ännu. Bull Trap kan profitera på sin stabilitet och sitt fina utgångsläge, men konkurrensen är av väldigt hög klass och jag vågar inte sträcka mig så långt som att tro på vinstchans. En plats bland de tre kan han nog sno åt sig med rätt löpning.


Even Elvenes

3 Sharpshooter svarade för karriärens bästa insats på Biri. Han fick gå en våldsam speed för att nå ledningen på första långsidan och gick sedan undan till överlägsen seger på stark tid. Den här uppgiften passar honom bra eftersom det finns mycket styrka i hästen. Han bör komma till ledningen utan problem och leder länge. Mycket länge!

7 Yarrah Boko svarade för en imponerande insats när han vann stayerloppet på Bjerke för två veckor sedan. Hästen tog sig tidigt fram utvändigt ledande 5 Golddigger och knäckte denne över upploppet. Håller sig bara hästen från att galoppera så har han chans även i detta gäng.

Webbtv:

travnet.se - Nyheter och travtips intressanta intervjuer ffa Stig H (Skully Gully kan saknas lite och Bobtail, korsförlamning efter senast) och Walmann (Fancy Vacation körs i spets!!) Ändrar ju loppet helt även om Walmann har blåljugit framför kameran tidigare så fanns inte detta scenario i min värld innan denna intervju

Fredrik Persson:

Chimall T.T., lopp 11.
- Tränar riktigt bra. Känns starkare än någonsin. Jag kommer köra mot Åkes häst som imponerade, så vi laddar framåt från start. Är han på rätt humör ska det vara en bra häst för att slå han.

Tom Raider, lopp 11.
- Uppåt i jobben. Är kvick från start och kommer att laddas för ledningen. Jag tror han håller ut Rakas. Taktiken i övrigt överlåter jag till kusken. Han kan vinna loppet.

Timo Nurmos:

Lopp 10, 2160 15 GOSSIP'S QUEEN - Mattias Djuse
Är en riktig hedershäst som har gjort bra lopp varje gång i år. Det gjorde hon även senast då hon fick en sen lucka men spurtade bra in i mål på en fin tid. Hästen känns fortsatt fin i jobben efteråt och är mycket bra i ordning. Tillägg i V75 på Solvalla är aldrig enkelt, men stämmer det under vägen har hon en vass spurt till slut. Jag tror på en ny bra insats och hon är nog med där framme även här.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Norskt huvudlag

Rainer Björkrot:

Hayard Ås/ Ville Karhulahti (L 8) har varit fin i de tre senaste starterna som han gjort på Solvalla. I de två senaste har han övertygat stort och vunnit på ett bra sätt. Nu handlar det om V75-finaler och då är motståndet stenhårt. Hayard Ås fick ett fint utgångsläge och med en bra resa tror vi att han är med och gör upp om segern på nytt.


Jorma kontio:

4 PERCEVAL (Pakkanen Ari-Pekka) svarade för en fullt godkänd insats senast som tvåa på Solvalla. Han hade inte startat på en månad inför det det loppet och han är säkert snäppet vassare denna gång. Jag taxerar att han ska kunna strax under 1.16 över distansen men hur långt det räcker är svårt att säga. Det är tuffa hästar emot men tar man med fyra, fem hästar på V75-kupngen kan även han vara värd en markering.


Roger Walmann:

Fancy Vacation (US) 100529-5 Solvalla Johan Untersteiner
Mycket stark insats senast i Norge, Bra läge och distans. Bör kunna få med sig en bra slant.

Swept To Victory (US) 100529-5 Solvalla Örjan Kihlström
Har bakspår här vilket är bra. Med ryggar och tempo är hon med långt framme.

Kasper Scott 100529-8 Solvalla Jorma Kontio
Bortlottad till ett 8:e spår. Har form och skulle han kunna nå spets är det en storfidus. KUL SPEL om spetsen skulle kunna nås.

Thomas uhrberg:

Lopp 6 COLDPLAY PELLINI- blev fast senast med "allt" kvar och har fin form. Fick det sämsta läget och han ska ha stor tur ifall det skall räcka till vinst. Vi får nog vara nöjda ifall han kan ta en hygglig slant.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 07:33   #4
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

För er som ännu inte har upptäckt den här sidan,och gillar att kolla in statistik så kan
jag varmt rekommendera ett besök på Jens Sjödens statistikanalys inför V75;

TRAVSIDAN - V75-statistikanalys


Brukar uppdateras fredag kväll,där brukar i allafall jag hitta mycket matnyttigt.

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 09:41   #5
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Såhär blev mitt lilla system idag, imorgon blir ett större.

1, 4, 6, 7, 9, 10
6
3, 5
1, 2, 8, 9, 10
1, 3, 6, 8, 9, 11
7
3

180 riksdaler
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 12:21   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Walmann säger ju att Fancy Vacation ska ta spets i första och släpper inte till någon. Kort distans spets och slut, 5% på det? Konstigt överlag att loppet är så ojämnt streckat tycker jag, inte ens Stig H verkar ha feeling för att Scully ska ta det (inte för att han brukar blåsa upp sig i onödan men ändå).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 12:22   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

En rätt fin h2h finns hos Unibet till 1,70
Premier League-Junction 1
Läge, kusk,form,häst - ja allt säger väl att denna duell skall ha bra chans att gå hem.

Har annars haft lite svårare än trott att hitta vettiga h2h spel denna lördag trots att man haft sådana förhoppningar. Ett vinnarspel på Dust All over på lilla Elitloppet med lillpeng kan vara intressant också, 16ggr hos Unibet. Har Maximal form idag!


Kör idag v75 på enbart på jackpot pengarna, dvs 7 rätts potten.
Spikar: Skully Gully / Local Conch
Matematiskt: Conrads / Youpie
"Nästan" heltäckt resten..:-)

Lagt några lir på h2h på Delvin Gold på några bolag då det skall till bra chans att spåra loppet.

Lycka till alla som provar idag!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 13:20   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

4
1,2,3,5,6,12
5
1,4,5,8,10
1,3,5,9,14,15
7,10
alla

spikbyte från chimall tt till garlands kronos.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 13:29   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Dumstrut nummer 1: Torbjörn Jansson
Styrning av Dust All Over i försöket till Sweden Cup.

Hur kan man sitta kvar 700 kvar när tåget går och sätta sig fast med en häst som har sådan otrolig form? Hästen tar enkelt en finalplats med att låta hästen löpa ut sista 7-800 istället!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 13:31   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
4
1,2,3,5,6,12
5
1,4,5,8,10
1,3,5,9,14,15
7,10
alla

spikbyte från chimall tt till garlands kronos.
Garland Kronos? Du litar på StigErik i första som vanligt ser jag


Mitt system för dagen, har inga större förhoppningar på varken stor utdelning eller att sätta alla.

1-2-3-4-6-7-9-10
1-3-5-6-10-12
3-5
1
3-4-7-9-10-12-14-15
1-3-6-7-10
10

Krav Yukon Boko/Chimall T.T.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 13:35   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Helvete! Jag tog ju Sharapova på barfotan, att jag inte plockade en till!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 13:40   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Hatten av nr 1: Calle Lindblom
" När kände du att du ska vinna loppet"?
- Imorse när jag åkte hemifrån! Skön kommentar med en 1%are och 47oddsare....;-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 23:30   #13
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Har ingen möjlighet att se loppet imorgon pga. tentaplugg. Nån som har nått tips om hur jag kan se loppen i efterhand? Kan dom möjligen visas på tv4 eller liknande?
Har ingen dvd/vhs att spela in på så det går inte...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 04:03   #14
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 567
Standard

Testa denna länk, kostar inget:
ATG Play
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 06:54   #15
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Testa denna länk, kostar inget:
ATG Play
Japp eller: Eftersändning ATG
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 06:55   #16
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Känner mig helt uddlös. Saknar idéer idag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 08:44   #17
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Tackar för alla förslag. Ska nog lösa sig
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 10:16   #18
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 567
Standard

Tar mig friheten att försöka jobba in en dubbeljackpot idag då jag kommer att vara på plats i Rättvik nästa helg. Tror hårt på en nerstruken Main Wise As i sista. Ingen hovböld nu och inte ens favorit. Länge sedan man var så klent påläst annars. Känns som en fleris idag bara för att ha en bong i handen. Mest kolla på fina djur annars då jag redan sneglar åt nästa lördag!
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 10:53   #19
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det ska bli jäkligt kul att se dagens tävlingar, hoppas att vädret håller hela dagen där nere!

Spelmässigt ser det väl lite halvljummet ut, jag satt precis och gjorde en systemram till V75 och den landade på 720 rader (den brukar normalt sett landa på uppemot 30 000 rader).

Spikar Sundsvik Saigon och Save The Quick, vilket ju egentligen mer bygger på andras observationer än mina egna.

Ska försöka fälla Raja Mirchi, det är väl dags för Ludde att bränna med den nu tycker jag!

Det måste vara första och sista gången som elitloppsförsöken hör till de mest svårlösta loppen i omgången, så skulle det vara oftare! Define The World och Iceland känns streckvärda i andra försöket till runt 10%.

Det känns som att det blir under 10k på sjuan idag, och jackpot åtminstone på femman.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 11:21   #20
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Angående Raja, så har ludde tidigare klagat på solvallas banunderlag. Dessutom måste hästen springa mycket fortare mot det här motståndet, dvs ta eget rekord. Iofs har hästen fullkomligt krossat allt tidigare med flygplanslängder och mycket mer sparat. Så det ska bli kul att se
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 11:24   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 317
Standard

Jag tror Ludde kommer visa sina mest feminina sidor när han står vid vinnarcirkeln o frustandes gråter av lycka efter en stenklar seger
trivio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 11:33   #22
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Alla förutsättningar inför det här loppet talar ju till nackdel för Raja iallafall (distans, läge, utrustningsändringar, publik). Sen kan han fortfarande mycket väl vinna med hela upploppet.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 12:14   #23
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

1,2,3,4,5,7
1,3,4,5,6
7
2,3,4,6
1,3,4,5,8,9,12
2,4
4,5,6

V7 endast. Delar med 4 till.
Nu blir utgång mot solvalla!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 12:43   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det blir V7 för mig också idag.

1-2-3-4-7
1-3-4-5-6-7-8
4-6-7-10
1-2-3-4-6-8-9
5
2
4-5-6-7

Krav: Raja Mirchi/Mago D'Amore
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 12:55   #25
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Lite lost idag, har inte haft tid att läsa på eller så. Kan inte heller sno idéer från någon service play idag... Men slängde in en V7-flerbong lite på chans och bara njuter av tävlingarna idag, kan dock inte se dom live så får bli eftersändningen...

Lycka till alla sharpshooters!
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 13:16   #26
 
chinaskis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gävle/Cebu City
Inlägg: 49
Sharp$: 452


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Andra försöket
Lisa America: 11.5 300m i långvagn, såg toppfin ut joggandes.
Beanie MM: Såg också toppfin ut, bättre än vanligt. Har inga värmningstider på honom.

Lirat Plats på Quarcio Du Chene i första försöket, fick 2.25 hos Bet365
__________________
"bukowski är min mentor"
chinaski är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 17:09   #27
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Finns det någon häst kolgjini inte gör startgalopp med idag?
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 23:04   #28
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Luddes elitloppshelg


Lördag:

0 ZORROH S.T. Kolgjini Lutfi (42) 16,4ag

0 K. IT ALL FACE Kolgjini Lutfi (38) 16,0ag

3 GARLAND KRONOS Kolgjini Lutfi (22) 12,0a

0 YUKON BOKO Kolgjini Lutfi (22) 14,6a

6 LEWIS O.M. Kolgjini Lutfi (212) 13,4a

0 GARLAND KRONOS Kolgjini Lutfi (84) 11,9a

5 IMOLA NOVEMBE Kolgjini Lutfi (372) 14,4

2 GLOBAL LEGACY Kolgjini Lutfi (360) 4,18 15,2a

Söndag:

0 LAVEC KRONOS Kolgjini Lutfi (128) 6ag

0 RAJA MIRCHI Kolgjini Lutfi (15) 15,1ag

0 NICE KRONOS Kolgjini Lutfi (40) uag

d JOKE FACE Kolgjini Lutfi (103) uag

0 M. KRONOS Kolgjini Lutfi (218) 14,0a

0 JUGGLE FACE Kolgjini Lutfi (199) 13,6ag

Kommentar: Kan inte bara vara banans fel denna gång väl....? Starkt att han fullföljde ända in i planket en sådan här helg.
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-31, 02:34   #29
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Nu var det ju inte ludde som körde alla dom faktiskt. Men de som felade gjorde han, med flit? för att klaga ännu mer på banunderlaget?
Konspirationsteorier finns de gott om nog.

Själv fick jag 6 rätt, men vart inget då jag körde V7 endast. Sprack på spiken raja mirchi
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-01, 20:55   #30
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Vilka av de hästarna som Ludde var uppsatt på körde han ej ??
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 09:57   #31
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluetramp Visa inlägg
Vilka av de hästarna som Ludde var uppsatt på körde han ej ??
Fick infot från en annan person, men efter kontroll nu så ser jag att den inte stämde.
Ber om ursäkt för fel information. Han körde alla sina.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td