|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Banned
|
F-n, Erik skulle kunna spetsa med en Älg - på allvar!
Och är det inte härligt att vi har en sport där 70-åringar fortfarande gör sig gällande? |
|
|
|
|
|
#122 |
|
OSKAR!!!
Örjan Light. Visa dina skillz!!! Kom igen nu!! REORDER!!! HEMMASEGER!!! SKÅÅÅÅL |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
650:- efter sex lopp! Med lite flax så blir det dubbeljackpot nästa helg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7) |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Bara med favven i sista. Alla andra blir det utd på 6r. KH med en favorit på V75. Inte helt lätt att jobba in....men vi gör vårt bästa!
|
|
|
|
#125 |
|
Kör ett vinnarspel på Get A Winner.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Var nog en och annan som gjorde sig en rejäl hacka på flerbong idag.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Jackpot 60-70 mille nästa helg?
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Inte flerbong såklart då. Men att spela på rader där det t o m blir jackpot på 6r.
|
|
|
|
#130 |
|
Hur uppenbart får det lov att bli innan ni uppmärksammar det sorgliga i att lotteriinspektionen tillåter Jackpot på skicklighetsspel där aktiva (inkluderande personal som sköter propositioner och anmälningar) har incitament för att skapa dem?
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Enligt LI's definitioner är inte spel på trav ett skicklighetsspel. Ej heller t ex Stryktipset eller annan sportsbetting. Att det krävs skicklighet för att vinna över tid är inget som LI bryr sig om. De tycker att gränsen går vid schack eller möjligen backgammon & bridge.
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#133 |
|
Kan till en viss del hålla med,att vinna ex 5 millar och uppåt är förenat med en massa tur.Vi kan aldrig veta i vilket lopp det skräller på förhand.Och hur många vinner dom riktigt stora pengarna/år,få skulle jag säga.Så turen att vinna stort på trav/lotto,+andra tur spel är nog lika "ungefär"Jag har många och då säger jag MÅNGA vänner som spelar V75 varje Lördag ytterst få utav dom sätter sjuan på årsbasis när det är stora pengar,dom flesta sätter kanske en 7:a en gång per år och då ger det typ max 10,000.Så då blir det ett minus spel/år.Kommer själv att max sätta max 100kr/Lördag om jag spelar för inser att OM jag vill åt dom stora pengarna är chansen större om jag satsar MYCKET mer.Gillar själv tvilling och V4 inga stora pengar men håller mig flytande + lite mer/
|
|
|
|
|
|
|
|