|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Men jag gissar att det inte har lika stor betydelse om löpningsförloppet = ledningen hela vägen.
|
|
|
|
#62 |
|
Självklart spelar det roll att skorna åker på. Varför drar man dem då annars? Aldrig att jag lämnar en megafavorit som sätter på skorna och startar i volt ensam på kupongen. Speciellt inte när Jetset är med på innerspår. Als Winnermede åker nog faktiskt också med.
|
|
|
|
#63 |
|
Har Hans-Owe lämnat klartecken på Largo när den står i så låga odds från det skitläget?
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Äh! Nu får det räcka, jag ska inte ändra något. Spikar Serious Try, B.B.S. Sugarlight och Seedorf O.M.F. Det gäller att få jackpot-sjuan idag. Skrällarna får komma i andra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dagens Drag...
V75:4 1 Blås undan 4.7% ..jag kanska spikar om bra värmning..(långskott men tappad av spelarna + kan nog gå 1.25 på dist...) (sprungit 1.26.1 lång) ända med bättre tider är Ossman med innespår tillägg=probem.. (en spik till 5%=Yahooooo) Senast redigerad av Lazze den 2016-09-10 klockan 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Har lämnat in ett litet system som finns där uppe där man kan redovisa sina system
Good Luck!
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Mina bästa skrällbud idag är:
avd1. 9 Mt Insider avd3. 7 Explosive de vie avd5. 4 Al`s Orlando boy avd6. 11 Al`s winnermede Systemet: 2,4,5,7,9 2 2,4,7 6 4,5,8,9 1,6,11 3,6,11 |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Systemet=
Spoiler:
Missa inte min chansspik....då blir ni blåsta.... TV V75 1:1-9-11 X 25:- (minst 100 ggr=yay!)+ 1-4-9 X 25:- Good Luck!! L Senast redigerad av Lazze den 2016-09-10 klockan 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
jag lovar detta lennart en färsk fitta
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Serious Try var ju inte alls startsnabb. Förstod att det här loppet skulle vinnas från ledningen och det lät ju som att den skulle hålla ut övriga.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Varför är det så många vilseledande horor bland alla experter? Var inne hela veckan på att spika Pettersson men allt jävla snack om hur Serious Try skulle spetsa gjorde givetvis att jag bytte.
Fan skaffa er ett jävla jobb som ni behärskar. Om jag hade levererat så här jävla dåligt på mitt jobb så hade jag fått sparken för länge sedan. |
|
|
|
|
|
|
#73 | ||
|
Citat:
Behövde detta skratt efter min arbetsvecka...... Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+10) Senast redigerad av Lazze den 2016-09-10 klockan 16:29. |
|||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Dom som inte trodde på T.Petersson skall nog lägga av med trav.
|
|
|
|
|