|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
6 Zeus Karsk (V86-4) galopperade direkt från springspåret senast och avslutade sedan tungt till fjärdeplatsen. Vi ringer Peter G Norman inför kvällen.
Är det galopprisk från springen igen? - Det borde fungera i kväll. Uffe som körde sa att den främre volten var sen den gången och när han vände upp hästen och skulle ladda på, ja då stod hästen med bricka fem mitt i vägen och det blev galopp när han var tvungen att ta igen Zeus Karsk. Ohlsson kör igen. - Ja, nu har de fått bekanta sig med varandra och läget är identiskt. Så det borde inte vara någon större galopprisk, hästen brukar inte hoppa. Han är rätt så snabb från start och han ska köras i spets om han kommer dit. Han såg fin ut efter galoppen - formen? - Hästen är väldigt bra i ordning efter en svacka i somras, med nåt skit i kroppen, I lilla comebacken satt jag fast med honom och gången efter spurtade han bra i skymundan efter att ha dragits bakåt. Uffe sa att han nog vunnit om det löst sig sista 400 senast också. Att Uffe väljer min i stället för 3 Ariana som han var uppsatt på och vann med senast är ett bra tecken. Det är bra när kuskarna tror på hästarna. Inga ändringar. Källa: atg.se Tror jag får tänka om... några timmar kvar som tur är. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Spelade plats på Chosen One senast, hade tur och satte liret med en hårsmån. Bestämde direkt efteråt att den är nog på väg att tappa formen, vi får si.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Temple of dreams borde väl ha toppchans att leda runt om ifall Jennifer(litar egentligen inte på henne) tidigt sänder för ledningen? Trivs över distans och tål halvtuffa upplägg.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Melander svarar nog med lincoln lawyer där. Hästen har form och slog temple of dreams vid senaste segern.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Rolig Spik
Workout Wonder skall ta emot favoriten och detta kan bli omvända roller. Rolig till sina 8% Dragen: Poccai Bvulgari Peak Red Hot Snapper Desuper Filus Mina utgångar: Barthold K och Zeus Karsk God tur! |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Är det inte så att 1.Rubacuori bara rinner undan i spets?
Vem ska göra något över 3140? Alla kommer sitta lugna o vänta på att 11.Barthold ska komma, han har 40m tillägg och kommer få ett tuffare lopp, dessutom 2 galopper senaste fem loppen. Någon som har en idé om de finns någon som kan utmana 1 på något sätt? |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Spikarna:
Barthold K går ner i klass, är i toppform och har 3 varv på sig att sticka nosen först! Chosen One rätt favorit, nu blir det dessutom jänkarvagn för första gången! Ramen: V86-1: 11 Barthold K V86-2: 1, 2, 4, 5, 6 V86-3: 4, 6, 7, 9 V86-4: 3, 5, 6, 8, 10, 11, 15 V86-5: 5 Chosen One V86-6: 2, 3 V86-7: 1, 4, 5, 9, 12, 13, 14 V86-8: 1, 2, 4, 8, 10, 12 Utgångar 2 av 4: V86-2: 4 Sir Ratzeputz V86-3: 9 Gizmo De Veluwe V86-4: 6 Zeus Karsk V86-7: 9 Soonaftermidnight Kostnad 456kr |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ska Tjacko Zaz vara stenklar alltså? 4 år från bakspår och möter äldre hästar?
Måste vara en gudomligt bra häst! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lyssnar man på tränaren till Workout Wonder så låter det inte lika bra som tidigare intervjun med kusken. Däremot är Tarzan supernöjd med Uncle Lasse, så jag ändrar mig nog och spikar den ändå. Då kan jag ta ett par extra streck i andra loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vad exakt sa dom?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Exakt? Kortfattat så har den varit ute i finska gulddivisionen och mött äldre hästar. Har en bra spurt. Får tävla igång nu. Vet ej hur startsnabb den är. Har mött Uncle Lasse i USA, men anser att Lasse har utvecklats rejält hos Tarzan. Vet ej om han kan utmana den.
Den får visa vad den kan innan jag offrar streck. Tarzan är ju supernöjd med sin, så jag får gå på den. |
|
|
|
|
|
|
|